eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława Górna › Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia w ramach programu Edukacja - program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Piława Górna: Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia w ramach programu Edukacja - program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 173370 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Szkolna 6, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8371246, fax 074 8372599.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia w ramach programu Edukacja - program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem Wykonawcy i na jego koszt fabrycznie nowych : mebli, sprzętu RTV, sprzętu gimnastycznego, rehabilitacyjnego i do fizykoterapii. Dostawa mebli z montażem ! . Na podstawie art.83 ust.2 ustawy Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części Część I - Meble i sprzęt gimnastyczny Wspólny Słownik Zamówień - kod CPV: Meble szkolne 36150000-7 Meble komputerowe 36121400-9 Sprzęt gimnastyczny 36420000-1 1.Stół jednoosobowy z regulacją wysokości (roz. 5-6) - 15 szt 2. Krzesełka z regulacją wysokości (roz. 5-6) - 15 szt Siedzisko i oparcie krzesła ze sklejki naturalnej bukowej. Blat stolika z płyty laminowanej 18 mm, obrzeża PCV 2 mm. Konstrukcja z rury stalowej owalnej 38 x 20, malowana farba proszkową w kolorze popielatym. Wymiar stołów 700 x 500 mm. Stoły i krzesełka winny posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikacyjną. Stoły i krzesełka mają wyglądać jak na załączonym zdjęciu nr 1 3. Szafa na przybory szkolne ze schowkami - szt.7 Szafa trzydrzwiowa, wysokość 2000 mm, szerokość 1350 mm (1 x 450, 1x 900), głębokość 600.Drzwi zamykane na klucz z zamontowanym uchwytem do otwierania. Ilość półek - 4 szt (co 400). 4.Szafa na przybory szkolne z 9 schowkami - szt.3 Schowki - każdy z półką, zamykany na klucz, z zamontowanym uchwytem do otwierania Wymiary schowka S x G x W 300 x 450 x 410mm 5. Regał z 5 półkami - szt.3 Wymiary regałów S x G x W 600 x 310 x 2000 mm 6.Regał z 3 półkami - szt.1 Wymiary regałów S x G x W 900 x 310 x 1250 mm 7.Regał potrójny na cokole ze średnimi i małymi pojemnikami - szt.10 Regał ma wyglądać tak jak na załączonym zdjęciu nr 2 Szafy i regały wykonane z laminatu w kolorze bukowym 8.Stół komputerowy z półkami - szt.5 Wymiary blatu: 824 x 505 z wysuwana półką na klawiaturę Wysokość stołu 750 Wykonany z laminatu w kolorze bukowym. Stół ma wyglądać tak, jak na załączonym zdjęciu nr 3. 9.Krzesła obrotowe do stołów komputerowych - szt.5 Tapicerka w kolorze brązowo - beżowym. Krzesła mają wyglądać tak, jak na załączonym zdjęciu nr 4. Uwaga! Stoły komputerowe i krzesła obrotowe winny posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę. 10. Tablica szkolna Tryptyk (kratka - linia) - szt.1 Wymiar 3400 x 1000 11.Pojemniki z pokrywami do segregacji odpadów - szt. 3 Wymiary pojemników S x G x W 590 x 280 x 760 a/pokrywa w kolorze zielonym z otworem ø 177 mm b/pokrywa w kolorze niebieskim z otworem 410 x 45 mm c/pokrywa z uchwytem w kolorze żółtym 12.Wózek na piłki zamykany - szt.1 13.Materace gimnastyczne (2000 x 1200 x100) - szt 2 14.Skrzynia gimnastyczna pięcioczęściowa skośna - szt.1 15.Kozioł gimnastyczny z regulacją , pokryty naturalna skóra - szt.1 Regulacja 900 - 1300 mm. Uwaga! Materace mają być wykonane z materiału trudnopalnego. Materace, skrzynia i kozioł gimnastyczny maja posiadać certyfikaty wydane przez uprawnione jednostki certyfikacyjne. 16.Kosze na śmieci - szt. 16 Kosze mają być wykonane ze stali nierdzewnej. Maja posiadać wewnętrzne plastikowe pojemniki i przyciski pedałowe. Wymiary ø 296 x 470 Pojemność 20 litrów 17. Tablice korkowe (100 x 180) - szt.20 18.Szafki na klucze - szt.3 Wymiary : 270 x 110 x 360 Jedna szafka powinna pomieścić 108 kluczy o łącznej wadze 5,3 kg. Część II - Sprzęt do rehabilitacji Wspólny Słownik Zamówień - kod CPV - 36420000-1 Materac z granulatem styropianowym - szt 2 Materac ma się zachowywać jak łóżko wodne dopasowując się do anatomii ciała. Wymiary materaca 120 x 20 x 200 cm. Materac ma być wykonany z materiału trudnopalnego i posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikacyjną. Część III - Sprzęt RTV i akcesoria Wspólny Słownik Zamówień - Kod CPV - 3023110-8; 32330000-5; 32320000-2 1.Radiomagnetofon - szt 6 Minimalne wymagania: Tuner FM, MW Odtwarzacz płyt CD - Audio, CD-R RW, MP3 Programowanie kolejności odtwarzania Odtwarzanie w kolejności losowej Funkcja powtórki Magnetofon z funkcją nagrywania synchronicznego System podbicia niskich tonów Wyświetlacz LCD Wyjście słuchawkowe Wyjście mocy : RMS 2 x 2W Gwarancja minimum 24 miesiące 2.Telewizor - szt.3 Minimalne wymagania: Wielkość ekranu (przekątna całkowita - przekątna kineskopu) 72 - 68 cm Cyfrowy system 100 Hz Układ wyostrzania krawędzi kolorowych obrazu Układ poprawy ostrości przejścia między fragmentami ciemnymi i jasnymi Cyfrowa redukcja szumów obrazu Podwójny system stereo (A2 Nicam) Regulacja tonów wysokich niskich balansu Kanał lewy i prawy RMS MPO 7 W x 2 Moc całkowita RMS MPO 14W Multiplikacja okien obrazu Blokada rodzicielska Graficzne wyświetlanie funkcji na ekranie (OSD) Pobór mocy (tryb oczekiwania) poniżej 1,5 W Stop klatka Timer wyłączający Pojemność systemu 100 stacji Pasma hyperband Standardy TV - Pall, Pall BG, PAL DK, SECAM BG, SECAM DK, SECAM LL, AV NTSC: PAL 60 Złącza - tylny panel AV21 stykowy, pełnofunkcjonalne z wejściem RGB, AV2 21 stykowy, wejście wyjście AV z wejściem S - Video Złącza - panel przedni - AV3 RCA wejście Av, 4-plnowe wejście S - Video, Wyjście słuchawkowe Zdalne sterowanie - TV TEXT VCR DVD Gwarancja minimum 24 miesiące 3.Odtwarzacz DVD DIVX - szt.3 Minimalne wymagania: Odczyt filmów DVD oraz skompresowanych do DivX Xvid Odczyt filmów zakodowanych z filtrami QPEL i GMC Możliwość podłączenia MDD USB, PenDrive, MP3 do złącza USB i odtwarzania z nich filmów lub muzyki Możliwość zgrywania na MP3 muzyki z płyt CD - Audio Skaler rozdzielczości - możliwość dostosowania rozdzielczości do oglądanego filmu Pełne wsparcie dla napisów z polskimi znakami w formacie TXT (format czasowy 00.00.00, Format klatkowy 0123, MPL2 format czasowy [000] [022], SRT) Złącza audio - cyfrowe coaxialne, optyczne, analogowe 5.1, analogowe stereo, SCART Gwarancja minimum 24 miesiące. 4.Uchwyt ścienny na telewizor z pkt.2 - szt.3 Minimalne wymagania: Uchwyt montowany do ściany , dopasowany parametrami do telewizora z pkt.2 5.Uchwyt ścienny na odtwarzacz DVD DIVX z pkt.3 - szt.3 Minimalne wymagania: Uchwyt mocowany do ściany, dopasowany do odtwarzacza z pkt.3. 6.Mini wieża - szt.1 Mini - wieża musi posiadać : Odtwarzacz CD, odczyt CD - R RW, odczyt MP3, pilot Dane techniczne jakimi musi się charakteryzować oferowana wieża: Wzmacniacz - 2x 75 W Ilość dostarczonych HP - 2 Funkcja A V - wzmocnienie basów DSGX, funkcja Bass Toast do wzmocnienia niskich - regulowanie niskich i wysokich - Tuner RDS 30 stacji do zapamiętania Wejścia - 1 analogowe wejście audio z przodu Wyjście - cyfrowe przednie wyjście optyczne do przyłączenia MD, wyjście na słuchawki Cyfrowe wzmocnienie S - Master, rozwiązanie kasetowe, przyciski Full Logic synchronizowane nagranie CD, autorevers Część IV - Meble na doposażenie świetlic, sypialń i ciągów komunikacyjnych Wspólny Słownik Zamówień - Kod 36133000-2; 36140000-9 I. Doposażenie świetlic 1.Zabudowa meblowa do świetlicy grupy IV - szt.1 Kolor zabudowy wiśnia Zabudowa ma wyglądać tak jak na rysunku nr 1 2.Stoły do świetlicy grupy IV - szt.3 Stoły (120 x 80) Werzalit 3.Zabudowa meblowa do świetlicy zajęć relaksacyjnych - szt.1 Zabudowa w kolorze buk Zabudowa ma wyglądać jak na rysunku nr 2 4.Stoły do świetlicy zajęć relaksacyjnych - szt.3 Stoły (120 x 80) Werzalit 5.Stoły i krzesła do świetlic grupy I i II - stoły (120 x 80) Werzalit - szt 3 - krzesła typ Cortina, siedzisko plastikowe - szt.17 Krzesła i stoły na doposażenie. Zamawiający posiada już krzesła Cortina i stoły Werzalit w świetlicach, dlatego zamawiane krzesła i stoły musza być identyczne za znajdującymi się u Zamawiającego. II. Doposażenie sypialń 1.Szafki nocne - szt.4 Korpusy, fronty z litego drewna sosnowego. Szafki maja wyglądać tak jak na zdjęciu nr 5 Poza uchwytami, które mają być wpuszczane. 2. Łóżka z materacami - szt.4 Z litego drewna sosnowego, wymiar 205 x 98 x 52 Materac sprężynowo - piankowy o grubości ok. 13 cm, z pokrowcem pikowanym, wymiar 90x 200, grubość stelaża - 2 cm. Łóżka maja wyglądać tak jak na zdjęciu nr 6 3.Szafy dwudrzwiowe - szt.2 Korpusy i fronty z litego drewna sosnowego. Szafy mają być takie jak na załączonym zdjęciu nr 7, (składają się z 2 części ) poza uchwytami, które mają być wpuszczane, drzwi z zamkami zamykane na klucz. Wymiar szafy 175 x 79 x 59 4. Szafa trzydrzwiowa - szt.1 Szafa ma wyglądać tak jak szafa dwudrzwiowa, tylko składać się z 3 części. Uchwyty mają być wpuszczane, drzwi z zamkami zamykane na klucz. Wymiary szafy 175 x 118 x 59 Każda część szafy dwudrzwiowej i trzydrzwiowej jest przeznaczona dla 1 osoby, w związku z tym należy w każdej części szafy w dolnej połowie zamontować drążek na wieszaki, w górnej połowie zamontować trzy półki. Poza tym meble z części IV zamówienia powinny spełniać wymogi: a posiadać płytę laminowaną obustronnie o grubości 18 mm; krawędzie oklejone PCV o grubości 2mm, łagodnie frezowane, b ścianka tylna - płyta pilśniowa twarda o grubości 3,2 mm lakierowana, c uchwyty wpuszczane, d blaty stołów - łatwo zmywalne, odporne na temperaturę, warunki atmosferyczne, zadrapania, uderzenia, zaokrąglone krawędzie, e podstawa stołów - nogi metalowe chromowane ø 50, f zamki patentowe z kompletem kluczy (1 + 1 zapasowy). Wszystkie meble na doposażenie, w związku z czym zamawiane meble muszą być identyczne z posiadanymi już przez Zamawiającego. III. Ciągi komunikacyjne - Zabudowa - szt.1 Zabudowa ciągów komunikacyjnych jak na rys. nr 3 w kolorze buk. Drzwi przesuwne typu Komandor, wypełnione płytą laminowaną ø 10 mm, zamki typu Komandor. Wnętrze z płyty laminowanej, oklejonej PCV 18 mm. Płyta laminowana odporna na działanie promieni słonecznych, zadrapania, temperaturę. Zabudowa powinna posiadać wewnętrzne oświetlenie Część V - Przyrządy do fizykoterapii Wspólny Słownik Zamówień - kod CPV - 33155000-1 Aparat Combi 4 - kanałowy do laseroterapii elektroterapii, terapii ultradźwiękowej - szt. 1 W aparacie ma istnieć możliwość wykonywania terapii skojarzonej np. elektroterapii z terapią ultradźwiękową. Aparat ma posiadać: - programy terapeutyczne dla różnych jednostek chorobowych, -programy użytkownika (można tworzyć własne programy terapeutyczne), -kartotekę pacjentów, -wbudowany podręcznik użytkownika (zawierający między innymi parametry terapii), -w elektroterapii: a precyzyjną regulację parametrów prądu b zmianę polaryzacji elektrod. Niezbędne parametry aparatu: 1.Aparat 4 - kanałowy do niezależnej terapii od 1 do 4 pacjentów (2 x elektroterapia, 1 x ultradźwięki, 1 x laser). 2.Ekran dotykowy ułatwiający sterowanie aparatem menu w języku polskim. 3.2 kanały elektroterapii. 4.Rodzaje podstawowych prądów: -prąd galwaniczny, -prądy diadynamiczne: DF,LP,CP,MF,RS,CP-ISO, -prądy Traberta, Ultra - Reiz 2-5, -prądy TENS: asymetryczne, symetryczne, falujące, -dwupolowa interferencja, -czteropolowa interferencja, -prądy Faradaya i neofaradyczne, -prądy Kotza (rosyjska stymulacja). 5.Bank programów terapeutycznych zapisanych w pamięci aparatu (gotowe diagnozy) w języku polskim. 6.Tryby prądu stałego i stałego napięcia. 7.Osługa aparatu oraz instrukcja w języku polskim 8.Sonda laserowa podczerwona zbieżna o długości fali 830nm i mocy maksymalnej 100mw. 9.Możliwość rozbudowy o moduł magnetoterapii, możliwość podłączenia sondy prysznicowej IR + R 10.Tryb pracy lasera ciągły i impulsowy 0 - 5000 Hz. 11.Częstotliwości Nogiera i EAV. 12.2 sztuki uniwersalnych okularów ochronnych do lasera 630 - 1400 nm. 13.1 głowica ultradźwiękowa wieloczęstotliwościowa o powierzchni 4 cm² częstotliwości fal ultradźwiękowych 1 MHz i 3 MHz. 14.Pełna kontrola kontaktu głowicy ze skóra pacjenta. 15.Wodoodporność głowic - możliwość stosowania terapii w wodzie 2.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 7 ustawy. Na podstawie art.83 ustawy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych .

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00-7.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1/Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkim wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca winien przedłożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wyłączony z postępowania. 3.2/Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3.3/O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, składający ważną ofertę, którzy: 3.3.1.Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.3.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.3.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.3.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 3.3.5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarcia umowy na powyższe zadanie. 3.4.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt.4 niniejszej specyfikacji. 3.5.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 3.5.1.Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 3.5.2.Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3.5.3.Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu; 3.5.4.Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową ,przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 3.5.5.Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego; 3.5.6.Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 3.5.7.Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popelinie przestępstwa skarbowego; 3.5.8.Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 3.5.9.Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 3.5.10.Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy, 3.5.11.Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3.5.12.Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty zawierają błędy; 3.5.13. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia ofert osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba , że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3.5.14.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania , podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3.5.15. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3.6.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 3.6.1.jest niezgodna z ustawą, 3.6.2.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.6.3.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.6.4.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.6.5.została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, 3.6.6.zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podst. art.88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, 3.6.7.wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 3.6.8.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikiem oferowanego asortymentu wg wzoru dołączonego do siwz. 4.2.Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ma być wystawiony lub poświadczony przez organ wystawiający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 4.4.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do oferty. 4.6.Oświadczenie, że wykonawca przyjmuje warunki przetargu oraz wyraża zgodę na zawarcie umowy, która jest załącznikiem nr 2 do specyfikacji. 4.8.Ewentualne pełnomocnictwa dla osób reprezentujących Wykonawcę. Dokumenty wymienione powyżej powinny być złożone w oryginale. Jeżeli wykonawca zamierza dołączyć kopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty winny być datowane, czytelne, opieczętowane im podpisane przez osobę upoważnioną do ich wystawienia. Formularz oferty wraz załącznikami powinny zostać wypełnione przez wykonawcę w każdej pozycji. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ofercie, nie załączenie któregokolwiek dokumentu poz.4. lub nie spełnienie postanowień niniejszej specyfikacji spowoduje odrzucenie oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/oswiata/soswwpg

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego 58-240 Piława Górna ul. Szkolna 6.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 08:50, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego58-240 Piława Górna ul. Szkolna 6.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.