eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Gmachu Głównym MNP oraz w Pałacu w Rogalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Poznań: Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Gmachu Głównym MNP oraz w Pałacu w Rogalinie
Numer ogłoszenia: 173367 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568132, faks 061 8515898.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Gmachu Głównym MNP oraz w Pałacu w Rogalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w: a) Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, b) Pałacu w Rogalinie - Oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, ul. Arciszewskiego 2. 2) Zakres czynności serwisowych w Gmachu Głównym MNP: a) Główne urządzenia podlegające czynnościom serwisowania: Centrale klimatyzacyjne: 95 szt. central klimatyzacyjnych firmy VTS Klima 8 szt. central klimatyzacyjnych firmy SWEGON 2 szt. central klimatyzacyjnych firmy VBW UWAGA! Centrale klimatyzacyjne (63 szt. spośród wyżej wymienionych) są podwieszane na wysokości ok. 4 m. Nawilżacze parowe: 20 szt. nawilżaczy parowych typu Mk5 SWEGON 19 szt. nawilżaczy parowych firmy NORDMANN Belki chłodzące: 42 szt. belek chłodzących firmy SWEGON Agregaty wody lodowej: 2 szt. agregatu wody lodowej, śrubowe firmy TRANE, typ RTUB 222, wersja wyciszona (agregaty objęte są 36 - miesięczną gwarancją) 1 szt. agregatu wody lodowej firmy CLIVET b) Czynności serwisowe: Instalacja automatyki - czynności bieżące CPU Sprawdzenie sygnałów alarmowych. Zatrzymanie i wznowienie pracy sterownika Sprawdzenie poprawności reakcji systemu na występowanie stanów alarmowych. Sprawdzenie buforów pamięci z historią alarmów i trendami zmian wartości punktów. Sprawdzenie informacji i punktów start stop. Sprawdzenie stanu baterii. Sprawdzenie stanu i pewności połączeń płyty głównej. Sprawdzenie ustawień prędkości transmisji. Sprawdzenie poprawności działania software u i ewentualna korekta. Sprawdzenie parametrów regulacji. Sprawdzenie danych komórek RACL Sprawdzenie i ustawienie czasu sterownika Diagnostyka błędów podczas rozruchu Sprawdzenie poprawności działania programów czasowych. Sprawdzenie i ewentualna zmiana systemu operacyjnego dla sterownika. Archiwizacja danych min. raz w miesiącu Układy We Wy Sprawdzenie połączeń z CPU Sprawdzenie binarnych sygnałów wejściowych Sprawdzenie analogowych sygnałów wejściowych Sprawdzenie danych wyświetlanych na wyświetlaczu z rzeczywistymi Sprawdzenia działania diod LED Sprawdzenie analogowych sygnałów wyjściowych Sprawdzenie binarnych sygnałów wyjściowych Sprawdzenie statusu podłączonych urządzeń przy pomocy wyświetlacza Sprawdzenie stabilności analogowych sygnałów wejściowych i wyjściowych Sprawdzenie wystąpienia alarmu w przypadku uszkodzenia czujnika Zapis danych korygujących do rejestrów sterownika Pomiar aktualnych wartości i porównanie ich z wartościami zadanymi Siłowniki Sprawdzenie poprawności działania napędów elektrycznych Sprawdzenie działania przy sterowaniu ręcznym Sprawdzenie sygnałów zwrotnych i punktów progowych i regulacja Sprawdzenie pod kątem zużycia lub pęknięć Wymiana zużytych elementów Komputerowa centrala nadzoru Sprawdzenie poprawności i czytelności grafik Sprawdzenie poprawności komunikacji ze sterownikami Sprawdzenie poprawności sygnalizacji w centrali graficznej przy zmianie statusu punktu lub wartości punktu z poziomu sterownika cyfrowego Sprawdzenie poprawności sygnalizacji w sterowniku cyfrowym przy zmianie statusu punktu lub wartości punktu z poziomu centrali graficznej Centrale klimatyzacyjne i wentylacyjne: Konserwacja bieżąca Kontrola parametrów powietrza Kontrola stanu technicznego central Przeglądy okresowe - zgodnie z DTR Wymiana filtrów Kontrola stanu łożysk silnika Sprawdzenie i regulacja napięcia pasów napędowych Czyszczenie czerpni i nagrzewnic Sprawdzenie i kontrola funkcjonowania zaworów, klap powietrznych, siłowników, presostatów Czyszczenie chłodnic Kontrola drożności odpływu skroplin z tacy ociekowej Drożność syfonu lub z pompką skroplin Kontrola obciążeń silników Kontrola zabezpieczeń przeciwzamrożeniowych - Nawilżacze parowe: Konserwacja bieżąca Kontrola parametrów pracy nawilżaczy Kontrola stanu technicznego nawilżaczy Przeglądy okresowe- zgodnie z DTR Płukanie filtra siatkowego Kontrola stanu cylindrów parowych (w razie potrzeby płukanie) Konserwacja ogólna -kontrola systemów elektrycznych, zaworów elektromagnetycznych, układu sterowania Kontrola lanc i przewodów parowych Agregaty wody lodowej: Konserwacja bieżąca Kontrola temperatury wody lodowej Kontrola ciśnień freonu Kontrola szczelności Kontrola ciśnienia oleju Bieżące usuwanie stwierdzonych nieprawidłowości Przeglądy okresowe- zgodnie z DTR Kontrola połączeń elektrycznych Kontrola i regulacja presostatów Kontrola poziomu i stanu oleju - ewentualna wymiana oleju Kontrola stanu zawilgocenia czynnika chłodniczego Kontrola stanu filtrów i suszek - ewentualna ich wymiana Test i regulacja urządzeń zabezpieczających Czyszczenie skraplacza wodnego Kontrola poprawności i ewentualna regulacja pracy wentylatorów skraplacza Kontrola zaworu rozprężającego Instalacja wody lodowej - pompy, armatura, zbiornik wody lodowej: Konserwacja bieżąca Kontrola stanu technicznego Kontrola parametrów regulacje i nastawy wg potrzeb Kontrola pracy urządzeń - pompy, armatura itp. Kontrola szczelności Kontrola filtrów, czyszczenie Kontrola poziomu wody lodowej w zbiorniku, uzupełnianie Bieżące usuwanie stwierdzonych nieprawidłowości Przeglądy okresowe - zgodnie z DTR Kontrola ciśnienia i kierunku rotacji w pompach cyrkulacyjnych Kontrola stanu łożysk w pompach Kontrola funkcjonowania zaworów elektromagnetycznych Kontrola instalacji elektrycznej Obciążenie prądowe pomp Szafy z elektryczna aparaturą sterującą: Konserwacja bieżąca Stały nadzór i regularna konserwacja urządzeń sterujących Kontrola i dociskanie złączy elektrycznych Przeglądy okresowe Kontrola i czyszczenie spalonych styków w stycznikach i przekaźnikach Kontrola funkcjonowania lampek sygnalizacyjnych i ich ewentualna wymiana Utrzymywanie czystości w szafach i tablicach elektrycznych 3) Zakres czynności konserwacyjnych w Pałacu w Rogalinie: a) Główne urządzenia podlegające czynnościom serwisowania: Centrala wentylacyjna VBW Engineering - 1 kpl. Agregat wody lodowej CLIVET WSAT XSC 70D - 1 szt Parowy nawilżacz powietrza MK5 VISUAL 60 - 1 kpl b) Czynności serwisowe: Urządzenie klimatyzacyjne typu split: Sprawdzenie parametrów niskiego i wysokiego ciśnienia obiegów chłodniczych Sprawdzenie stopnia zanieczyszczenia jednostek wewnętrznych i zewnętrznych i ich czyszczenie Sprawdzenie stanu łożysk wentylatorów parowników i skraplaczy Sprawdzenie drożności układu wodnego Sprawdzenie zabezpieczeń elektrycznych Sprawdzenie i ewentualna korekta ciśnienia czynnika chłodniczego Uzgodnienia odnośnie dalszej eksploatacji Poinformowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń Urządzenia wentylacyjne Kontrola stanu zacisków elektrycznych Sprawdzenie parametrów elektrycznych silników wentylatorów Kontrola stanu i naciągu pasków klinowych, sprawdzenie stanu łożysk wentylatorów , czyszczenie bloku wentylatorowego ze szczególnym uwzględnieniem wirnika wentylatora Ocena stanu technicznego central (sprawdzenie połączeń wewnętrznych i mocowań) Ocena zanieczyszczenia filtrów i ich wymiana Sprawdzanie stanu , regulacja i przetestowanie automatyki kontrolno pomiarowej Określenie stanu technicznego przepustnic wielopłaszczyznowych, połączeń elastycznych, przewodów uziemiających Szkolenie personelu obsługującego urządzenia Przekazywanie zaleceń odnośnie dalszej ich eksploatacji 4) Naprawy, usuwanie awarii: W przypadku wystąpienia nieprawidłowego działania systemu klimatyzacji i wentylacji bądź jego awarii, Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia wykwalifikowanego personelu technicznego do naprawy zgłoszonych nieprawidłowości bądź awarii w czasie ciągłym (24 godziny na dobę) przy maksymalnym czasie reakcji na zgłoszenie w ciągu 6 godz. od momentu powiadomienia Wykonawcy (za pośrednictwem faxu, telefonu lub maila) o awarii bądź nieprawidłowościach; b) przygotowania kosztorysu cenowego materiałów niezbędnych do usunięcia awarii bądź nieprawidłowości. Koszt materiałów ponosi Zamawiający. 5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności serwisowych, o których mowa w pkt. III 2) i 3) minimum 2 razy w tygodniu w Gmachu Głównym MNP i minimum 2 x w miesiącu w Pałacu w Rogalinie, niezależnie od zasad określonych w pkt. III 4) niniejszej specyfikacji. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania okresowych prób szczelności wszystkich instalacji freonowych (1 x na 3 miesiące) oraz do każdorazowego sporządzania protokołów z dokonanych pomiarów i przekazywania ich w formie pisemnej Zamawiającemu. 7) Zamawiający zaleca wizję lokalną, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Markiem Buczowskim - gł. energetykiem MNP, tel. 061 856-80-58. UWAGA!!! Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy odpowiedzialności cywilnej, której przedmiotem jest ubezpieczenie kontraktu na serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Gmachu Głównym oraz w Pałacu w Rogalinie, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł, na czas realizacji usługi objętej umową, z zachowaniem zasady ciągłości ubezpieczenia. Zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej powinien obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową, w szczególności odpowiedzialność za: a) szkody wynikające z niewłaściwego wykonania zobowiązania z limitem: 1.000.000,00 zł b) szkody spowodowane nieumyślnie, w tym szkody powstałe wskutek rażącego niedbalstwa z limitem 1.000.000,00 zł, c) szkody powstałe w związku z wykonywaniem czynności, prac lub usług przez podwykonawcę z podlimitem w wysokości 500.000,00 zł, d) szkody powstałe na skutek wadliwego wykonania czynności, prac lub usług spowodowane przez wypadki ubezpieczeniowe powstałe po przekazaniu odbiorcy przedmiotu tych czynności, prac lub usług z podlimitem w wysokości 500.000,00 zł, e) szkody w rzeczach ruchomych przekazanych lub udostępnionych w celu wykonania obróbki, naprawy, kontroli, czyszczenia lub innych podobnych czynności w ramach usługi świadczonej przez Ubezpieczającego z podlimitem w wysokości 500.000,00 zł, f) szkody polegające na czystych stratach finansowych z podlimitem w wysokości 200.000,00zł Zakres ubezpieczenia nie może wyłączać odpowiedzialności za zniszczenia dzieł sztuki powstałe w związku z wykonywaniem usługi serwisowania wentylacji i klimatyzacji w Gmachu Gł. MNP i Pałacu w Rogalinie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć polisę do wglądu zamawiającego najpóźniej do dnia podpisania umowy, pod rygorem nie zawarcia umowy z winy Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy nr 93 1500 1621 1216 2004 4411 0000 w terminie umożliwiającym Zamawiającemu w dniu otwarcia ofert stwierdzenie faktu jego wniesienia. 5. Wadium zostanie zwrócone na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem, zawierającą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jeden raz wykonał lub wykonuje usługę serwisowania instalacji wentylacji i klimatyzacji, funkcjonującej w systemie ciągłym, tj. - 24 godz. na dobę i 365 dni w roku, o parametrach umożliwiających utrzymanie wilgotności na poziomie +- 5% wilgotności względnej i temperatury na poziomie +- 2oC, w instytucjach gdzie są przechowywane obiekty zabytkowe (np. w muzeach, bibliotekach, galeriach); wartości usługi ma być nie mniejsza niż 200 000,00 brutto (zał. nr 4 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje osobą osobami posiadającymi: świadectwo kwalifikacji do przeprowadzania okresowych prób szczelności instalacji freonowych - zgodnie z art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z dnia 31.05.2004r Nr 121, poz. 1263) - zał. nr 6 do siwz. dokument potwierdzający przeszkolenie do serwisowania urządzeń firmy TRANE (zał. nr 5 do siwz), dokument potwierdzający przeszkolenie do serwisowania urządzeń firmy CLIVET (zał. nr 5 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnp.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr 209 Al. Marcinkowskiego 9 61 - 745 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 10:30, miejsce: sekretariat MNP Al. Marcinkowskiego 9, Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.