eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Szamotułach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Szamotuły: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 173348 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wacława z Szamotuł, ul. 3 Maja 8, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2921318, fax 0-61 2921318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmszamotuly.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Szamotułach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Szamotułach

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Ofertę należy zabezpieczyć wadium w wysokości 2 000,00 zł, słownie: dwatysiącezłotych, 00/100. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 11.00. dnia 20.08.2008r. 3. Wadium musi być wniesione na czas związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej gwarancjach ubezpieczeniowych gwarancjach bankowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109. poz. 1158, z póź. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego - NBP o/o nr 43101014690028601391300000 w takim terminie, aby do godz. 11-tej dnia 20.08.2008r. znajdowało się na rachunku bankowym zamawiającego - tylko wtedy zostanie uznane za wniesione. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu potwierdzenia wniesienia wadium. Kopia dokonania przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem ma być załączona do oferty przetargowej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty przetargowej. 6. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na wniosek Wykonawcy zostanie zaliczone przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust.4). 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, t.j.: budowy instalacji centralnego ogrzewania stanowiącej przedmiot zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykażą iż wykonali przynajmniej 2 zadania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem (budowa instalacji centralnego ogrzewania) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz przedłożą dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, 3) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 300 000,00 zł, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszej instrukcji) wraz z niżej wymienionymi załącznikami; 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w/w dokumentów, wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę, 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy mogą ten warunek spełniać łącznie - stanowi załącznik nr 2 do niniejszej instrukcji, 3) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowi załącznik nr 3 do niniejszej instrukcji, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną (ważną w dniu składania ofert) polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 000,00zł, 6) wykaz wykonanych (tzn. rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) i miejsca wykonywania (nazwa i adres Zamawiającego) wraz z załączeniem dokumentów (wystawionych przez poprzednich Zamawiających) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej instrukcji, 7) list intencyjny o zamiarze wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy, 8) umowę spółki regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie - dotyczy wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, Uwaga: Wszystkie kserokopie zaświadczeń powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmszamotuly.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Szamotułach im Wacława z Szamotuł ul. 3 Maja 8 64-500 Szamotuły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im Wacława z Szamotuł ul. 3 Maja 8, 64-500 Szamotuły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.