eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › WYKONYWANIE PODZIAŁÓW I INNYCH USŁUG GEODEZYJNYCH W LATACH 2013-2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Środa Śląska: WYKONYWANIE PODZIAŁÓW I INNYCH USŁUG GEODEZYJNYCH W LATACH 2013-2015
Numer ogłoszenia: 173342 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3175646.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE PODZIAŁÓW I INNYCH USŁUG GEODEZYJNYCH W LATACH 2013-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie podziałów geodezyjnych i pomiarów aktualizacyjnych oraz okazywanie granic działek gruntu z zasobu nieruchomości Skarbu Państwa oraz zasobu nieruchomości Powiatu Średzkiego a także wykonywanie innych usług geodezyjnych zlecanych do realizacji w latach 2013-2015 w zakresie wynikającym z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZMAÓWIENIA : 1. Wydzielanie działek pod budynkami (siedliskowych) w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników 2. Wydzielanie działek rolnych (dożywotnich) w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników 3. Wydzielanie gruntów zajętych pod drogi, gruntów przeznaczonych pod nowe drogi i poszerzenie istniejących pasów drogowych w rozumieniu przepisów o drogach publicznych 4. Podziały geodezyjne działek gruntu innych niż wymienione w pkt. 1-3 5. Aktualizacja granic i powierzchni działek ewidencyjnych 6.Wskazywanie granic działek ewidencyjnych 7.Sporządzanie map do celów projektowych 8.Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obiektów budowlanych 3. ZAKRES ZAMÓWIENIA : I .Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 1, 3 i 4 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1.Skompletowanie materiałów geodezyjnych wymaganych przy podziale 2.Uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji podziału 3.Opracowanie wstępnego projektu podziału 4.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego (właściciela gruntu) opinii właściwego organu pod względem zgodności projektu podziału z ustaleniami miejscowego planu - jeżeli konieczność taka wynikać będzie z przepisów prawa (ewentualne postanowienie o możliwości i sposobie podziału); a także uzyskanie ewentualnych innych wymaganych prawem pozwoleń niezbędnych przy podziale 5.Opracowanie ostatecznego projektu podziału 6.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego (właściciela gruntu) ostatecznej decyzji właściwego organu zatwierdzającej projekt podziału wraz z jej dostarczeniem Zamawiającemu - za wyjątkiem podziałów, które nie wymagają wydania takiej decyzji 7.Wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych wynikających z uprawomocnionej decyzji właściwego organu zatwierdzającej projekt podziału 8.Okazanie granic przedstawicielowi Zamawiającego. 9.Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego II .Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 2 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1. Skompletowanie materiałów geodezyjnych wymaganych przy podziale 2. Uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji podziału 3. Opracowanie wstępnego projektu podziału 4. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego (właściciela gruntu) opinii właściwego organu pod względem zgodności projektu podziału z ustaleniami miejscowego planu - jeżeli konieczność taka wynikać będzie z przepisów prawa (ewentualne postanowienie o możliwości i sposobie podziału) 5.Opracowanie ostatecznego projektu podziału i dostarczenie go Zamawiającemu . 6.Wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych 7.Okazanie granic przedstawicielowi Zamawiającego 8.Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego III .Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 5 i 6 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1.Geodezyjny pomiar powierzchni działek 2. Wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych 3. Okazanie granic przedstawicielowi Zamawiającego. 4. Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego IV. Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 7 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1.Skompletowanie wymaganych materiałów geodezyjnych . 2.Uzgodnienie ze Zleceniodawcą zasięgu mapy do celów projektowych . 3.Całościowe wykonanie mapy do celów projektowych łącznie z wymaganymi materiałami dla Zleceniodawcy . 4.Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego . 5.Dostarczenie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w ilości trzech egzemplarzy . V. Wykonanie zamówienia w odniesieniu do zadań określonych w pkt. 8 przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1. Skompletowanie wymaganych materiałów geodezyjnych 2.Dokonanie inwentaryzacji powykonawczej zleconych przyłączy , budynków lub innych obiektów budowlanych (w tym obiektów podziemnych) 3.Sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji geodezyjnej i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego 4.Dostarczenie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w ilości trzech egzemplarzy 4. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi: 1.W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 1 przedmiotu zamówienia - 60 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezynych. 2.W odniesieniu do zadania określonego w pkt. 2 przedmiotu zamówienia - 40 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezyjnych. 3.W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 3 i 4 przedmiotu zamówienia - 70 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezyjnych. 4.W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 5 i 6 przedmiotu zamówienia - 25 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezyjnych. 5.W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 7 i 8 przedmiotu zamówienia -20 dni od daty otrzymania zlecenia na wykonanie określonych usług geodezyjnych. Uwagi: do terminu realizacji zamówienia nie wlicza się udokumentowanych przez Wykonawcę okresów trwania postępowań przed organami administracji publicznej kończących się wydaniem stosownych aktów administracyjnych tj. decyzji bądź postanowienia - w zakresie przekraczającym okres 30 dni w stosunku do jednego postępowania administracyjnego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. wykaz wykonanych usług , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym że wykażą przynajmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu prac geodezyjnych odpowiadające charakterowi zamówienia. Przez 1 usługę należy rozumieć wykonywanie usługi zawierającej co najmniej : wydzielanie działek pod budynkami (siedliskowych), wydzielanie działek rolnych (dożywotnich), wydzielanie gruntów zajętych pod drogi, gruntów przeznaczonych pod nowe drogi i poszerzenie istniejących pasów drogowych oraz podziały geodezyjne działek gruntu innych niż wymienione

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3. oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2. zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 6 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- możliwość dokonania zmiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia, w przypadku: - choroby, śmierci lub innych zdarzeń losowych, - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy . W przypadku zmiany osób, nowe osoby powołane do pełnienia wyznaczonych obowiązków muszą spełniać wymagania określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska Ip. pok.40 - sekretariat -.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: --------------.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.