eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Zamówienie uzupełniające. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie Wydziały Zamiejscowe w Leżajsku - 2013

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Łańcut: Zamówienie uzupełniające. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie Wydziały Zamiejscowe w Leżajsku - 2013
Numer ogłoszenia: 173313 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 17 22 42 300, faks 17 22 42 355.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie Wydziały Zamiejscowe w Leżajsku - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające obejmuje wykonanie remontu elewacji ścian, remont których został wyłączony z zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej na rysunkach elewacji literami A-B-C-D, C-D-E-F i E-F-G-H. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1. Projekt budowlany. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku wraz z Informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2. Projekt wykonawczy. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku, 3. Przedmiar robót. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku, 4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku, opracowanymi w listopadzie 2012 r. przez Pracownię Projektową Architektoniczno-Budowlaną i Obsługi Inwestycji ORLEWSKI..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.41.00 - Odnawianie 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zamówienie uzupełniające. Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie Wydziały Zamiejscowe w Leżajsku - 2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAL-TECH Sp. z o.o., ul. Budowlanych 3, 37-550 Radymno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34959,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje - w okresie 3-ch lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy - możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać muszą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Rodzaj i zakres przewidywanych do udzielenia zamówień uzupełniających obejmuje wykonanie remontu elewacji na ścianach oznaczonych w dokumentacji projektowej A-B-C-D, C-D-E-F i E-F-G-H, których remont został wyłączony z niniejszego zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.