eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji 6-ciu pomieszczeń ZOL na I piętrze w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Wrocław: Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji 6-ciu pomieszczeń ZOL na I piętrze w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 173290 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3771700, fax 071 3771777.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji 6-ciu pomieszczeń ZOL na I piętrze w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie projektu budowlanego klimatyzacji w oparciu o wytyczne z uwzględnieniem aktualnych przepisów odnoszących się do tego rodzaju instalacji. 2. Wykonanie klimatyzacji 6-ciu pomieszczeń ZOL na I piętrze w budynku przy ul.Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 25.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - 500 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2.Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności. 3.Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; 4.Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.W ciągu ostatnich 5 lat (IX.2002-VIII.2007) wykonał co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu klimatyzacji o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto, każde. 7.Udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 8.Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do niniejszej Specyfikacji. 10.Akceptuje warunki przetargu określone w niniejszej Specyfikacji. Ocena spełniania przez wykonawców spełniania warunków dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt.VI SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, ściśle wg wzoru (zał. nr 2); 2. Podpisane Oświadczenia oferenta w zakresie wymogów określonych w art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 3); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo wystawione dla jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych w przypadku podmiotów występujących wspólnie; 5. Umowa spółki w przypadku spółki cywilnej; 6. Dane dotyczące podwykonawców (nazwa i adres podwykonawcy) i zakresu prac przewidywanych im do przekazania, jeśli oferent nie jest w stanie zrealizować usługi samodzielnie; 7. Informacja o rodzaju wniesionego wadium ( jeśli w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego - potwierdzenie polecenia przelewu, jeśli w innej formie - kserokopia dokumentu, którego oryginał zdeponowany będzie w kasie RDLP Wrocław). 8. Wykaz zadań związanych z regulacją stosunków wodnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (IX.2002-VIII.2007), o wartości co najmniej 25.000,00 zł sporządzony wg zał. nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę zadań, które nie będą posiadały potwierdzenia należytego wykonania. 9. Polisa ubezpieczeniowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Parafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. nr 5

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.213 IIp..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego - Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.103 Ip..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.