Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Wrocław: Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji
6-ciu pomieszczeń ZOL na I piętrze
w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 173290 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3771700, fax 071 3771777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji 6-ciu pomieszczeń ZOL na I piętrze w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie projektu budowlanego klimatyzacji w oparciu o wytyczne z uwzględnieniem aktualnych przepisów odnoszących się do tego rodzaju instalacji. 2. Wykonanie klimatyzacji 6-ciu pomieszczeń ZOL na I piętrze w budynku przy ul.Grunwaldzkiej 94 we Wrocławiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - 500 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2.Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności. 3.Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; 4.Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.W ciągu ostatnich 5 lat (IX.2002-VIII.2007) wykonał co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu klimatyzacji o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto, każde. 7.Udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 8.Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do niniejszej Specyfikacji. 10.Akceptuje warunki przetargu określone w niniejszej Specyfikacji. Ocena spełniania przez wykonawców spełniania warunków dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt.VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, ściśle wg wzoru (zał. nr 2); 2. Podpisane Oświadczenia oferenta w zakresie wymogów określonych w art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 3); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo wystawione dla jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych w przypadku podmiotów występujących wspólnie; 5. Umowa spółki w przypadku spółki cywilnej; 6. Dane dotyczące podwykonawców (nazwa i adres podwykonawcy) i zakresu prac przewidywanych im do przekazania, jeśli oferent nie jest w stanie zrealizować usługi samodzielnie; 7. Informacja o rodzaju wniesionego wadium ( jeśli w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego - potwierdzenie polecenia przelewu, jeśli w innej formie - kserokopia dokumentu, którego oryginał zdeponowany będzie w kasie RDLP Wrocław). 8. Wykaz zadań związanych z regulacją stosunków wodnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (IX.2002-VIII.2007), o wartości co najmniej 25.000,00 zł sporządzony wg zał. nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę zadań, które nie będą posiadały potwierdzenia należytego wykonania. 9. Polisa ubezpieczeniowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Parafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.213 IIp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego - Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.103 Ip..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Sportowymi i Mistrzostwa Sportowego im. Otylii Jędrzejczak w Żorach.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Osiek
- Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.