eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzew › Odbudowa drogi gminnej Nr 107364L w m. Tarnawka Pierwsza ( Kol. Troszczyń) od km 0+000 do km 0+200.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Zakrzew: Odbudowa drogi gminnej Nr 107364L w m. Tarnawka Pierwsza ( Kol. Troszczyń) od km 0+000 do km 0+200.
Numer ogłoszenia: 173253 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, woj. lubelskie, tel. 0-84 6809700, 6809712, fax 0-84 6809226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej Nr 107364L w m. Tarnawka Pierwsza ( Kol. Troszczyń) od km 0+000 do km 0+200..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: a) roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,200 km - kopanie rowów dla rur ochronnych,układanie rur ochronnych (osłonowych)dwudzielnych w wykopie o średnicy nominalnej do 110mm,zasypywanie rowów dla rur ochronnych gł1.0m szer.0.8m - 6,00 mb b) roboty ziemne - wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami - 31,20 m3 - roboty ziemne wykonywane koparką -dokop z transportem samochodami samowyładowczymi na odl.do 5km -233,80 m3 -formowanie i zagęszczenie nasypów spycharkami gąsienicowymi -233,80 m3 c) podbudowa - mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy -600,00 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem śr.gr.3 cm - 18,00 m3 - dolna warstwa podbudowy z tłucznia ,gr.warstwy po zagęszczeniu 15cm km0+014 do km0+200 poszerzenie -137,00 m2 -górna warstwa podbudowy z tłucznia, gr.warstwy po zagęszczeniu 15 cm -802,00m2 d) roboty nawierzchniowe - skropienie podbudowy tłuczniowej asfaltem - 802,00m2 - nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca grubości po zagęszczeniu 6 cm - 765,00m2 -nawierzchnia z mieszanki minerealno-bitumicznej warstwa ścieralna grubości po zagęszczeniu 4 cm -810,75m2 e) zjazdy na posesje - wykonanie części przelotowej przepustu o średnicy 40 cm - 26,00 mb - wykonanie warstwy z piasku średnioziarnistego z zagęszczeniem mechanicznym, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 53,00 m2 - nawierzchnia z tłucznia na wjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 53,00 m2 f) roboty wykończeniowe - formowanie i zagęszczenie poboczy z uzupełnieniem ziemią z dokopu -300,00 m2 g) oznakowanie pionowe - przymocowanie znaków drogowych trójkątnych - 6,00 szt. - przymocowanie znaków drogowych o pow.do 0,3 m2 - 6,00 szt. - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70 mm - 8,00 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 1000 zł słownie : jeden tysiąc złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności: 1.1. potwierdzą, że w przedmiocie działania wykonawcy zawarty jest zakres konieczny do wykonania zamówienia, 1.2. potwierdzą, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: 2.1. doświadczenie - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat (tj.w okresie sierpień 2002r. - sierpień 2007r.) zrealizowali, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, pod uwagę będą brane tylko te roboty na które oferent załączy dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie, np.: referencje 2.2. potencjał kadrowy - wykażą, że kierownik budowy (jedna osoba) - posiada uprawnienia budowlane (branża drogowa) oraz jest członkiem branżowej Izby Samorządu Zawodowego (opłacone składki). 2.3. potencjał Wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, pojazdami i wyposażeniem technicznym przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienia, w tym co najmniej: a) szczotka mechaniczna - 1 szt . b) układarka mas bitumicznych - 1 szt. c) walec stalowy gładki - 1 szt. d) walec ogumiony - 1 szt. e) samochody samowyładowcze do przewozu mieszanki z betonu asfaltowego - 3 szt. f) koparka - 1szt. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: 3.1. potwierdzą, że na swoim rachunku bankowym posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową (wykonawca powinien wykazać się, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa stanowią równowartość ceny ofertowej), 3.2. potwierdzą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) 2. Dowód wniesienia wadium 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy (Załącznik nr 2) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż oferent prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości potwierdzony np.: referencjami (wykazać wykonanie minimum 2 robót), (Załącznik nr 3) 7. Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonawstwie (minimum: jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej, oraz zaświadczenie o przynależności do OIIB.), (Załącznik nr 4) 8. Wykaz sprzętu do realizacji inwestycji (Załącznik nr 5) 9. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/zakrzew/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zakrzewie Zakrzew 26 pok.nr 7 23-155 Zakrzew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Zakrzewie Zakrzew 26 pok. nr 2 parter 23-155 Zakrzew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.