eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawy sukcesywne sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Bydgoszcz: dostawy sukcesywne sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 173208 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: gumka do głowicy USG, uszczelka oring do głowicy USG zestaw elektrod do stymulacji zewnętrznej dla dorosłych elektroda igłowa koncentryczna jednorazowa, elektroda powierzchniowa jednorazowa komplet sączków Sortorius, sączek membranowy Sortorius zestaw drenów płuczących z dwoma igłami przepłukującymi do histeroskopu firmy Storz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40 - Elektrody 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.12.42.00 - Urządzenia radiodiagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia druk zp17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - min. 2 Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ wraz z oświadczeniem o przedłożeniu próbek na żądanie Zamawiającego aktualne katalogi, foldery, przedłożenie w ofercie aktualnych katalogów, folderów odpowiadajacych przedmiotowi zamówienia, dopuszczenia do obrotu, dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego Komenda Szpitala - Sekcja Zamówień Publicznych pok. 3/134.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego - Komenda Szpitala - Kancelaria Jawna pok. 3/133.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gumka do głowicy USG, uszczelka oring do głowicy USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gumka do głowicy USG, uszczelka oring do głowicy USG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zestaw elektrod do stymulacji zewnętrznej dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw elektrod do stymulacji zewnętrznej dla dorosłych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: elektroda igłowa koncentryczna jednorazowa, elektroda powierzchniowa jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektroda igłowa koncentryczna jednorazowa, elektroda powierzchniowa jednorazowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: komplet sączków Sortorius, sączek membranowy Sortorius.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komplet sączków Sortorius, sączek membranowy Sortorius.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zestaw drenów płuczących z dwoma igłami przepłukującymi do histeroskopu firmy Storz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw drenów płuczących z dwoma igłami przepłukującymi do histeroskopu firmy Storz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.