eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwierzyniec › Remont drogi leśnej utwardzonej od km 0+792 do km 1+100 w leśnictwie Brodziaki, gm. Tereszpol, pow. biłgorajski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Zwierzyniec: Remont drogi leśnej utwardzonej od km 0+792 do km 1+100 w leśnictwie Brodziaki, gm. Tereszpol, pow. biłgorajski.
Numer ogłoszenia: 173195 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zwierzyniec, ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie, tel. 084 6872019, fax 084 6872124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/zwierzyniec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej utwardzonej od km 0+792 do km 1+100 w leśnictwie Brodziaki, gm. Tereszpol, pow. biłgorajski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: - wykonaniu wykopów w gruntach III-IV kategorii, - wykonaniu nasypów, - profilowaniu i zagęszczeniu podłoża , - podbudowie z materiału kamiennego, - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową, - wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, - wykonaniu nawierzchni bitumicznej, - plantowaniu skarp. Wszystkie roboty będą wykonane z materiałów wykonawcy, których koszt wykonawca winien wkalkulować w cenę ofertową. 2. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wpłacenia wadium w wysokości 1000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej z kilku następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego , w Banku PKO BP S.A. O/ Szczebrzeszyn Nr. 59 1020 5356 0000 1002 0005 7620 z dopiskiem na blankiecie przelewu - Wadium na remont drogi leśnej utwardzonej w leśnictwie Brodziaki. 3. Wadium w formie pieniężnej musi być na koncie Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 18 lipca 2008 r. do godz. 10:00, wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty, lecz kopię. 4. Wadium wniesione w pozostałych formach: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy w oryginale złożyć pok. Nr 10 /kasa / w terminie do 18.08. 2008r. do godz. 10:00. Z treści poręczenia (gwarancji) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta uznana za odrzuconą. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4) wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 5) wykonawcy, który został wykluczony z postępowania; 6) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) występują w obrocie prawnym, b) prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy, tj. w kwocie minimum 90 % wartości kontraktu brutto określonego przez siebie w ofercie. d) wykonali , w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako Wykonawca lub partner Konsorcjum, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 80 tys. zł każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane, e) dysponują specjalistą, posiadającym uprawnienia w zakresie budownictwa drogowego, potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, f) udzieli minimalnej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych. 3. W przypadku oferty wspólnej Partnerzy Konsorcjum winni spełniać łącznie warunki określone w ust. 1 pkt. a,b,c,d,e,f, natomiast poszczególnych wykonawców nie może dotyczyć żadna z sytuacji opisanych w art.24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Pzp. 4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć podpisane przez siebie następujące dokumenty; 1) Aktualny odpis z właściwego Rejestru Przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie złożone w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że udziela wymaganej przez Zamawiającego gwarancji, w/g wzoru - zał. nr 6, 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, w/g wzoru - załącznik nr 5. 5) Wykaz kadry technicznej proponowanej do kierowania i nadzoru nad realizacją zamówienia oraz kopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wg wzoru - załącznik nr 4. 6) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-pożyczkowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie określonym w dziale 6 ust. 1 lit. c, wystawioną nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3,6 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 4,5, winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/zwierzyniec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zwierzyniec, ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego; Nadleśnictwo Zwierzyniec, ul. Zamojska 6 w pokoju nr 1 (sekretariat) do dnia 18 sierpnia 2008 r. do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.