Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Piotrków Trybunalski: Usługa przeprowadzenia kursu zawodowego Malarz
Numer ogłoszenia: 173176 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel. 0-44 7323400, 7323371, faks 0-44 7323315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: areszt śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu zawodowego Malarz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia dla grupy skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim z zakresie Malarz. Szkolenie obejmie grupę 10 skazanych skierowanych na kurs przez Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. Szkolenie - cześć teoretyczna (minimum 20 godzin) i praktyczna (minimum 120 godzin) zostanie przeprowadzone na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb w miejscach wskazanych przez administrację aresztu. Badanie lekarskie uczestników kursu odbędą się na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb - koszt badań obciąża Wykonawcę. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w ramach szkolenia. Wykonawca wyda osobom, które ukończą zajęcia stosowne zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia - po zdanym egzaminie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu, kopie protokółu egzaminacyjnego oraz imienny wykaż osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, kserokopię dziennika zajęć, kopię polisy ubezpieczeniowej. Koszty egzaminu końcowego obciążają Wykonawcę i zawierają się w kwocie ustalonej przez obydwie strony za wykonaną usługę. Wykonawca zobowiąże się do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem kursu z należytą starannością. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 11.06.2012 - 06.07.2012 r. Wykonawca oświadczy, iż posiada uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje i warunki do należytego wykonania umowy - do wglądu : - wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych), - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP. Materiały i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursu zakupi lub dostarczy Wykonawca - ich koszt wraz z kosztami transportu zawiera się w kwocie ustalonej przez obie strony do zapłaty za wykonaną usługę zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. emulsja lateksowa w ilości - 450 litrów; 2. pigment malarski kolor zielony wiosenny 30 ml w ilości - 14 opakowań; 3. pigment malarski kolor jasny beż 30 ml w ilości - 6 opakowań 4. farba podkładowa biała do drewna ilości - 15 litrów; 5. farba olejna nawierzchniowa w ilości - 15 litrów; 6. rozpuszczalnik aceton w ilości - 5 litrów; 7. taśma malarska rolka 4 cm szeroka 50 m długa w ilości - 30 sztuk; 8. gładź gipsowa worek 25 kg w ilości - 5 sztuk; 9. grunt malarski w ilości - 35 litrów; 10. wałek malarski szerokości 15 cm teleskopowy w ilości - 6 sztuki; 11. wałek malarski szerokości 15 cm zwykły w ilości - 6 sztuk; 12. pędzel płaski szerokość 2 ? cala w ilości - 4 sztuki; 13. pędzel typu krzywak szerokość 50 mm w ilości - 4 sztuki; 14. pędzel ławkowiec 18 cm x 7,5 cm w ilości - 4 sztuki; 15. wałek do farby olejnej z rączką w ilości - 2 sztuki; 16. zapas do wałka do farby olejnej (rolki) w ilości - 8 sztuk; 17. kuweta malarska 18 cm w ilości - 8 sztuk; 18. kratka malarska odpowiednia do wiadra 10 l w ilości - 6 sztuki; 19. szpachelka nierdzewna 8 cm w ilości - 6 sztuk; 20. paca nierdzewna 13 cm / 27 cm w ilości - 6 sztuk; 21. paca plastikowa do papieru ściernego 10,5 cm / 23 cm - 6 sztuk; 22. siatka ścierna do gipsu 13 cm / 27 cm w ilości - 8 sztuki; 23. folia malarska - 4 opakowania; 24. odzież robocza (spodnie + bluza) w ilości - 10 kompletów; 25. obuwie robocze w ilości - 10 par; 26. rękawice robocze w ilości - 10 par..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb.
ul. Wronia 76/90
97-300 Piotrków Tryb..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb. Pokój: sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWA CHODNIKÓW WRAZ ZE ZJAZDAMI NA UL. LITEWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (ODCINEK OD UL. JEROZOLIMSKIEJ DO PL. LITEWSKIEGO)
- "Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap III wraz z budową ulicy Żeglarskiej na odcinku od ul. Rusałki do ulicy Koralowej - BO 2021"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy ul. Błotnej do ul. Wroniej w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa tężni solankowej w parku im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim - zadania "Pit Stop dla aktywnych i Tężnie Trybunalskie - BO 2022"
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.