eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Białystok: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 173168 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122163 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przed zasiedleniem w budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Lipowa 37 m 8, ul. Lipowa 45 m 14, ul. Skłodowskiej 6 m 23, ul. Żabia 10 m 45, ul. Klepacka 4 m 43, ul. Klepacka 6 m 47, ul. Nowy Świat 11 m 19, ul. Klepacka 2D m 51 - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z zastrzeżeniem, że jeden wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwa zadania. 4. Wymaga się udzielenia gwarancji na: 1) zadanie nr 1, 2, 5, 6 i 8: minimum 12 miesięcznej na wykonane zamówienie wraz z materiałami, 2) zadanie nr 3: minimum 5 letniej na wymianę stolarki okiennej oraz minimum 12 miesięcznej gwarancji na pozostałe roboty budowlane wraz z materiałami, 3) zadanie nr 4: minimum 5 letniej gwarancji na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz minimum 12 miesięcznej gwarancji na pozostałe roboty budowlane wraz z materiałami, 4) zadanie nr 7: minimum 5 letniej gwarancji na wymianę stolarki okiennej oraz minimum 12 miesięcznej gwarancji na pozostałe roboty budowlane wraz z materiałami. 5. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Lipowa 45 m 14.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOBROPOL s.c. Krystyna Bobrowska, ul. Stroma 34/32, 15-662 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOBROPOL s.c. Edyta Sadokierska, ul. Stroma 34/32,, 15-662 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9676,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11503,22

  • Oferta z najniższą ceną: 11503,22 / Oferta z najwyższą ceną: 11503,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Żabia 10 m 45.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE GATA, ul. Rycerska 107, 15-157 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16276,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14596,36

  • Oferta z najniższą ceną: 14596,36 / Oferta z najwyższą ceną: 16470,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Klepacka 4 m 43.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA COMPLEX mgr inż. Karol Łapiński, ul. Sosnowa 1, 18-100 Łapy, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10114,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7021,31

  • Oferta z najniższą ceną: 7021,31 / Oferta z najwyższą ceną: 7940,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Klepacka 6 m 47.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA COMPLEX mgr inż. Karol Łapiński, ul. Sosnowa 1, 18-100 Łapy, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10347,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7156,68

  • Oferta z najniższą ceną: 7156,68 / Oferta z najwyższą ceną: 7546,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Nowy Świat 11 m 19.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE GATA, ul. Rycerska 107, 15-157 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17106,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16945,50

  • Oferta z najniższą ceną: 16945,50 / Oferta z najwyższą ceną: 19396,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem w budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. Klepacka 2D m 51.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH INVESCO Ewa Kulikowska, Al. J. Piłsudskiego 22/19, 15-446 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6573,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4982,76

  • Oferta z najniższą ceną: 4982,76 / Oferta z najwyższą ceną: 4982,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.