eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie robót drogowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - Nr sprawyTT/DZ/3412/61/13.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Białystok: Wykonanie robót drogowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - Nr sprawy: TT/DZ/3412/61/13.
Numer ogłoszenia: 173161 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - Nr sprawy: TT/DZ/3412/61/13..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót drogowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: 1) zadanie nr 1 - wykonanie zjazdu publicznego, drogi dojazdowej do budynków mieszkalnych, budowa 27 miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy Al. Piłsudskiego i ul. Żabiej w Białymstoku, ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest na osiedlu Centrum, przy Al. J. Piłsudskiego i ul. Żabiej. Na przedmiotowej działce znajdują się budynki mieszkalne, dojazd wewnętrzny - sięgacz o szer. jezdni 5.0-14.0 m podłączony do istniejącej drogi osiedlowej. Teren nachylony w kierunku zachodnim o spadkach w granicach 1%. Z rozpoznania warunków gruntowo- wodnych wynika, że górną warstwę podłoża stanowią piaski drobne i średnie. Wody gruntowe poniżej 2.0 m od poziomu terenu. Podłoże gruntowe należy uznać za nośne, nadające się do posadowienia nawierzchni drogowych, w górnej warstwie grupy nośności podłoża Gl, pod warunkiem jego mechanicznego dogęszczenia. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU Projektuje się następujące parametry techniczne miejsc postojowych: - wymiary miejsc postojowych - 25 stanowisk 2.30 x 5.00 m i dwa stanowiska 3.60 x 5.00 m - jezdnia manewrowa parkingu o szerokości -5.00 m (w obrębie istniejącego dojazdu), - pochylnie poprzeczne stanowisk postojowych - 2% w kierunku istniejącego dojazdu. Dojazd do miejsc postojowych będzie odbywał się istniejącym dojazdem wewnętrznym o szer. 5.0m. Zakres robót: - roboty rozbiórkowe, - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni polbruku, - ustawienie krawężników i obrzeży, - regulacja urządzeń, - przeniesienie trzepaka, ławek itp., - zabezpieczenia istniejącego przewodu energetycznego; sieci gazowej; przewodu telefonicznego, 2) zadanie nr 2 - naprawa nawierzchni drogi przy Al. Piłsudskiego 3 w Białymstoku; Zakres prac: - remonty cząstkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych grubości 15cm, wypełnienie spoin piaskiem - 6 m2, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych grubości 15cm, ze spoinami wypełnionymi piaskiem - 3,50 m2, - przecięcie płyt betonowych trylinki na połówki - 0,525 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej. Kostka o grub. 8 cm - układanie na podsypce cementowo-piaskowej. Z wypełnieniem spoin piaskiem-kostka szara układanie w kształt progu zwalniającego szer.1.00 m i wys. 0,07 m - 3,50 m2, - cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych i betonu - mechanicznie. Nawierzchnia z mas mineralno-asfaltowych, głęb. cięcia 5 cm, na styku asfaltu i trylinki - 6m, - ręczne rozebranie podbudowy z mas mineralno-bitumicznych grubości 4cm -3 m2, - ułożenie mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno z zagęszczeniem - warstwa wiążąca o grubości 4 cm po zagęszczeniu na styku asfaltu i trylinki - 4,50 m2, - wywóz gruzu 0,90 m3, 3) zadanie nr 3 - wykonanie remontu schodów w przy ul. Skłodowskiej 5A w Białymstoku, Zakres prac: - rozebranie istniejących nawierzchni z płyt chodnikowych, - rozebranie krawężników betonowych, - wywozu gruzu betonowego, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, - wykonanie nawierzchni z polbruku, - montaż krawężników betonowych, - montaż balustrady z rury stalowej d: 50 mm, - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 3. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 2, 3) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 3. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.12.20-3, 45.45.30.00-7, 45.23.31.42-6, 45.23.31.61-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dotyczy zadania nr 1: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) - szczegółowe informacje podano w rozdziale VIII. SIWZ Wymagania dotyczące wadium Dotyczy zadania nr 2, 3: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dot. zadania nr 1 wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwie (2) najważniejsze roboty. Za dwie najważniejsze roboty budowlane zamawiający uzna roboty budowlane polegające na wykonaniu robót drogowych o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda z nich (słownie: dwieście tysięcy złotych), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Dot. zadania nr 2 i 3 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dot. zadania nr 1 Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, UWAGA! Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394). Dot. zadania nr 3 Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, UWAGA! Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394). Dot. zadania nr 2 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów: 1) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Uwaga! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Treść pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane, w tym jakiego okresu dotyczy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2, 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 oraz oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp określonego w rozdziale VI SIWZ pkt 7 ppkt 4składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3) na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni swoje zasoby posiadania wiedzy i doświadczenia, osoby zdolne do wykonania zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w § 3 ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy następujących przypadkach: a) wystąpienia zamówień dodatkowych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia - warunki określono szczegółowo w § 5, b) działaniem siły wyższej, tzn. zdarzenia nagłego, nieprzewidzianego i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części (np. powódź, huragan, pożar), c) wystąpienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, d) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia, którym mowa w § 4 ust. 1: a) poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia oraz robót zamiennych - warunki określono szczegółowo w § 6, b) w przypadku zmiany stawki VAT, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa, Zapisy dotyczą zadania nr 1, 3: 4) zmiany kierownika robót drogowych i sanitarnych w przypadku: a) nieprzewidzianych sytuacji życiowych (choroby, zgonu, utraty uprawnień, zmiany miejsca zamieszkania, zmiany miejsca zatrudnienia itp.), b) żądania Zamawiającego jeżeli uzna, że kierownik robót nie wykonuje swoich obowiązków w sposób należyty. W przypadku zmiany kierownika robót nowy kierownik musi spełniać wymagania określone w SIWZ. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję zmiany kierownika nie później niż 7 dni przed planowaną zmianą, c) jakakolwiek przerwa w realizacji zamówienia, wynikająca z braku kierownika robót będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. Zmiana kierownika robót bez poinformowania i akceptacji Zamawiającego (zgodnie z w/w zasadami) będzie stanowiła podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, Zapisy dotyczą zadania nr 1,2,3: 5) zamawiający może dokonać zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 11 ust. 2, Zapisy dotyczą zadania nr 1,2,3: 6) wykonawca może dokonać zmiany swojego przedstawiciela wykazanych w § 11 ust. 1, 7) zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest zgoda na jej dokonanie wyrażona przez obie strony oraz złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie zjazdu publicznego, drogi dojazdowej do budynków mieszkalnych, budowa 27 miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy Al. Piłsudskiego i ul. Żabiej w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest na osiedlu Centrum, przy Al. J. Piłsudskiego i ul. Żabiej. Na przedmiotowej działce znajdują się budynki mieszkalne, dojazd wewnętrzny - sięgacz o szer. jezdni 5.0-14.0 m podłączony do istniejącej drogi osiedlowej. Teren nachylony w kierunku zachodnim o spadkach w granicach 1%. Z rozpoznania warunków gruntowo- wodnych wynika, że górną warstwę podłoża stanowią piaski drobne i średnie. Wody gruntowe poniżej 2.0 m od poziomu terenu. Podłoże gruntowe należy uznać za nośne, nadające się do posadowienia nawierzchni drogowych, w górnej warstwie grupy nośności podłoża Gl, pod warunkiem jego mechanicznego dogęszczenia. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU Projektuje się następujące parametry techniczne miejsc postojowych: - wymiary miejsc postojowych - 25 stanowisk 2.30 x 5.00 m i dwa stanowiska 3.60 x 5.00 m - jezdnia manewrowa parkingu o szerokości -5.00 m (w obrębie istniejącego dojazdu), - pochylnie poprzeczne stanowisk postojowych - 2% w kierunku istniejącego dojazdu. Dojazd do miejsc postojowych będzie odbywał się istniejącym dojazdem wewnętrznym o szer. 5.0m. Zakres robót: - roboty rozbiórkowe, - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni polbruku, - ustawienie krawężników i obrzeży, - regulacja urządzeń, - przeniesienie trzepaka, ławek itp., - zabezpieczenia istniejącego przewodu energetycznego; sieci gazowej; przewodu telefonicznego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.12.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa nawierzchni drogi przy Al. Piłsudskiego 3 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - remonty cząstkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych grubości 15cm, wypełnienie spoin piaskiem - 6 m2, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych grubości 15cm, ze spoinami wypełnionymi piaskiem - 3,50 m2, - przecięcie płyt betonowych trylinki na połówki - 0,525 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej. Kostka o grub. 8 cm - układanie na podsypce cementowo-piaskowej. Z wypełnieniem spoin piaskiem-kostka szara układanie w kształt progu zwalniającego szer.1.00 m i wys. 0,07 m - 3,50 m2, - cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych i betonu - mechanicznie. Nawierzchnia z mas mineralno-asfaltowych, głęb. cięcia 5 cm, na styku asfaltu i trylinki - 6m, - ręczne rozebranie podbudowy z mas mineralno-bitumicznych grubości 4cm -3 m2, - ułożenie mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno z zagęszczeniem - warstwa wiążąca o grubości 4 cm po zagęszczeniu na styku asfaltu i trylinki - 4,50 m2, - wywóz gruzu 0,90 m3,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu schodów w przy ul. Skłodowskiej 5A w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - rozebranie istniejących nawierzchni z płyt chodnikowych, - rozebranie krawężników betonowych, - wywozu gruzu betonowego, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, - wykonanie nawierzchni z polbruku, - montaż krawężników betonowych, - montaż balustrady z rury stalowej d: 50 mm,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.