eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Projekt uzbrojenia osiedla przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Ropczyce: Projekt uzbrojenia osiedla przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 173154 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt uzbrojenia osiedla przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia p.n. Projekt uzbrojenia osiedla przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach jest wykonanie dokumentacji projektowej dla uzbrojenia: w sieć wodociągową, kanalizacji sanitarnej i drogi wraz z kanalizacją deszczową terenu I przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach obejmującego około 165 działek budowlanych, objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Terenu (MPZT) z dnia 28 czerwca 2010 r. oraz zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej dla terenu II przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach nie objętego MPZT. Tereny I i II są zaznaczone na załączniku graficznym nr 9 do SIWZ. MPZT z dnia 28 czerwca 2010 r. stanowi załącznik graficzny nr 10 do SIWZ. 1.2. Zamówienie obejmuje również zaprojektowanie doprowadzenia niezbędnych mediów tj sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej do terenu I i kanalizacji sanitarnej do terenu II w oparciu o warunki techniczne stanowiące załączniki Nr 11 do SIWZ oraz kanalizacji deszczowej do odbiornika np. rów przydrożny i/lub zaprojektowany w ramach niniejszego zamówienia zbiornik. 1.3. Projekt uzbrojenia osiedla przy ul. Skorodeckiego w Ropczycach należy opracować w trzech odrębnych częściach, objętych oddzielną dokumentacją i pozwoleniem na budowę - odrębnie dla branż: sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej oraz dróg z kanalizacją deszczową. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:. 2.1. Przygotowanie kompletnych wniosków i dokumentacji formalno - prawnych dla uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii, warunków technicznych, w tym: przygotowanie projektów budowlanych, dokumentacji geologicznej, map do celów projektowych numerycznych, map zasadniczych, aktualnych na dzień składania wniosków wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów dla działek ewidencyjnych, po których przebiegać będzie trasa projektowanego uzbrojenia, uzyskanie prawa dysponowania gruntem na cele budowlane oraz inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę dla przedmiotu zamówienia. 2.2. Przygotowanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich odrębnie dla poszczególnych części opracowań i poszczególnych branż a także informacji bioz i projektu docelowej stałej organizacji ruchu. 2.3. Poszczególne opracowania Wykonawca przygotuje w wersji papierowej: 1/ karty informacyjne przedsięwzięcia dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - po 4 egzemplarze oraz w razie takiej potrzeby raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, 2/ operaty wodno-prawne (o ile będą wymagane) w 3 egzemplarzach, 3/ projekty organizacji ruchu - w ilości 5 egz., 4/ projekty budowlane po 6 egzemplarzy, projekty wykonawcze po 4 egzemplarze, 5/ kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót - po 2 egzemplarze, 6/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egzemplarze, 7/ informacje bioz w 2 egzemplarzach, 8/ dokumentację geologiczną w 4 egz. dla wymaganych przepisami poszczególnych branż. 2.4. Przekazanie Zmawiającemu całości dokumentacji projektowej przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w wersji elektronicznej tj. zapisanej na nośniku CD lub DVD w wersji pdf do edytowania przez pakiet programów OFFICE, kosztorysy w formacie ath lub xml., mapy do celów projektowych i projektu zagospodarowania w wersji elektronicznej. 3.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym wszelkie proponowane rozwiązania projektowe. 3.2. Lokalizację projektowanego uzbrojenia terenu wykonawca uzgodni z właścicielami i użytkownikami działek, na których będzie ono projektowane oraz uzyska od nich zgodę na wejście w teren w celu wykonania robót w formie umowy cywilno - prawnej zawierającej załącznik graficzny przedstawiający uzgodnioną lokalizację projektowanego uzbrojenia. 3.3. O ile uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia będzie tego wymagało, oprócz karty informacyjnej przedsięwzięcia wykonawca sporządzi również raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko. 3.4. Na potrzeby uzyskania wszelkich wymaganych pozwoleń wodnoprawnych, wykonawca każdorazowo sporządzi niezbędne w tym zakresie operaty wodnoprawne. 3.5. Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne warunki, zgody, uzgodnienia branżowe, decyzje itp. niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.6. Przed wystąpieniem do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonawca uzgodni z Zamawiającym ostateczną wersję projektu budowlanego i wykonawczego. 3.7. Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót odrębnie dla poszczególnych części opracowań i oddzielnie dla poszczególnych branż. 3.8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę będący załącznikiem nr 1 do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Sposób wykonania prac projektowych: 4.1. Projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 4.2. Projekty budowlane i wykonawcze winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462). 4.3. Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) dla niniejszego zamówienia. 4.4. Przygotowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, Karta Informacyjna Przedsięwzięcia, z wypełnionym wnioskiem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 z 2008 r. poz. 1227 z późniejszymi zmianami). 4.5. Opis przedmiotu zamówienia winien być zgodny z art. 29 i 30 Ustawy PZP. 4.6. Dokumentacja projektowa ma posiadać niezbędne uzgodnienia w tym uzgodnienie w zakresie zagospodarowania terenu w ZUDP w Ropczycach. 4.7. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz.1389). 4.8. Dokumentację techniczną przy projektowaniu dróg należy opracować zgodnie z n/w aktami prawnymi: - ustawa z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 460 t.j.), - ustawa z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430 z późn. zm.) 5. Ogólne warunki techniczne projektowania obiektów, sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej: 5.1. Sieci należy lokalizować w nieutwardzonym terenie, a w razie konieczności - wyjątkowo w poboczach jezdni, pod jezdniami lub w terenach z nawierzchnią twardą. 5.2. W razie wystąpienia kolizji projektowanej sieci z istniejącą infrastrukturą, należy zaprojektować likwidację kolizji. 5.3. Pompownię wody należy zaprojektować jako budynek kontenerowy, w pobliżu sieci energetycznych, z utwardzonym dojazdem z dróg publicznych, z ogrodzeniem oraz placem manewrowym, o ile będzie niezbędny dla zapewnienia prawidłowych warunków eksploatacji. 5.4. Przepompownie ścieków należy projektować jako studnie podziemne z polimerobetonu, z włazem do pompowni wyniesionym ponad teren do wysokości 0,5 m, w pobliżu sieci energetycznych, z utwardzonym dojazdem z dróg publicznych. W przypadku lokalizacji pod ciągiem komunikacyjnym należy projektować przepompownie przystosowane do ruchu pojazdów, z włazem przystosowanym do montażu w jezdni drogi. 5.5. W projekcie pompowni wody i przepompowni ścieków należy uwzględnić monitoring z zastosowaniem radiomodemów SATELLINE 3AS 869 w zakresie niezbędnym dla transmisji danych, umożliwiający realizację funkcji sterowania pracą przepompowni. 5.6. Układ sterowniczy przepompowni projektować tak, aby był zainstalowany w skrzynce sterowniczej obok przepompowni. Praca pomp sterowana ma być w trybie automatycznym naprzemiennie. Praca pomp ma być załączana po osiągnięciu przez zwierciadło ścieków poziomu maksymalnego i wyłączana przy poziomie minimalnym. Stan awaryjny pracy przepompowni ma uruchamiać moduł alarmowy skrzynki sterowniczej. 5.8. Drogi należy projektować na terenach oznaczonych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Nr 10/3/2010, na terenach oznaczonych symbolami: a/ 3 KD oraz 4 KD pod drogi publiczne, b/ 5 KD, 6 KD, 7 KD, 9 KD pod drogi publiczne dojazdowe, c/ 1-4 KDW oraz 5-11 KDW pod drogi dojazdowe wewnętrzne. Parametry dróg zostały określone w MPZP. 6. Dodatkowe informacje: 6.1. Teren objęty projektowaniem nie leży na terenie Parku Krajobrazowego oraz na terenie Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000. 6.1. W ramach zamówienia nie będzie konieczności przekraczania dróg wojewódzkich ani rzek projektowanym uzbrojeniem. 6.2. Na terenie inwestycji nie występują obszary zalewowe.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył co najmniej jeden projekt drogi o długości około 1,0 km z kanalizacją deszczową oraz jeden projekt sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej o długości około 2 km każdy. Spełnienie tego warunku Wykonawca może udokumentować wykazując wykonanie ww. poszczególnych projektów w jednym lub kilku zamówieniach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami, przewidzianymi do projektowania, w tym: a/osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, bądź decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą doświadczenie tj. opracowała należycie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jeden projekt drogi o długości około 1,0 km. b/ co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: instalacji sanitarnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, bądź decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą doświadczenie tj. opracowała należycie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jeden projekt sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej o długości około 2 km każdy. c/ osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: instalacji elektrycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, bądź decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą minimum trzy letnie doświadczenie w projektowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 rozdziału XII SIWZ. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 11.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1/ wydłużenia terminu wykonania zamówienia oraz poszczególnych części opracowań stanowiących odrębny przedmiot odbioru o okres wydłużenia się terminu uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji, niezależnych od Wykonawcy, 2/ zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 3. Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 210, tel. (17)2220275 w godzinach od 9 do 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 208 (Sekretariat, II p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.