eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Przebudowa drogi gminnej relacji Bukowinka - Białe Błoto w km 1+933,60 do km 2+673

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Twardogóra: Przebudowa drogi gminnej relacji Bukowinka - Białe Błoto w km 1+933,60 do km 2+673
Numer ogłoszenia: 173148 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, fax 071 3158142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej relacji Bukowinka - Białe Błoto w km 1+933,60 do km 2+673.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna, Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, regulacja urządzeń, Mechaniczne karczowanie drzew i krzewów, Roboty ziemne, Ułożenie krawężników drogowych na ławie betonowej ok. 122mb, obrzeża 135mb dotyczy zjazdów, Podbudowy drogowe tłuczeń 0-31,5 grubość po zastabilizowaniu 8cm, Odwodnienie drogowe (przepusty 3x9m dn=0,4m, 2x8m dn=0,6m, rowy l= 433mb, ścieki korytkowe l=258m), Roboty nawierzchniowe asfaltobeton gr 4cm warstwa ścieralna 3010m2, Zjazdy bit. 150m2, oraz z kostki betonowej gr. 8cm pow. 197m2, Organizację ruchu zastępczego i docelowego, Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Prace porządkowe, zabezpieczające, Inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żada wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 złotych. Termin wnoszenia wadium do godz. 12.00 dnia 20 sierpnia 2008 roku..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie budowy dróg, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1. Wykażą się doświadczeniem przy realizacji jako Generalny Wykonawca minimum jednego obiektu podobnego do przedmiotu zamówienia tj. przebudowa lub budowa nawierzchni drogowych z asfaltobetonu o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2000m2 , zrealizowanego w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2.2 Wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: uprawniony kierownik robót w branży drogowej, Osoba ta powinna być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz: min 5 osobowa brygada pracowników drogowych i ogólnobudowlanych. 2.3. Wykażą, że dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. koparko-ładowarka - 1 szt, samochód skrzyniowy min. 10t - 1 szt, rozkładarka do mas bitumicznych - 1 szt, walec wibracyjny - 1 szt. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych. 5 Zapoznali się z dokumentacją projektową wymienioną w rozdziale 3 niniejszej SIWZ. 6 Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. 7 Wniosą wadium określone w rozdziale 8 niniejszej SIWZ. 8 Udzielą, co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia. 9 Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego. 10 Zamawiający dopuszcza wykonanie części prac przez podwykonawców. 11 Podwykonawcą realizującym prace, może być wykonawca, który w zakresie zleconych prac: 11.1 dopuszczony jest do obrotu w zakresie przewidzianych do wykonania prac, 11.2 posiada niezbędny do ich wykonania sprzęt, 11.3 posiada doświadczenie w branży i w ciągu okresu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 1 zadanie o podobnej wartości, charakterze i stopniu skomplikowania, 11.4 dysponuje kadrą niezbędną do ich wykonania, 11.5 nie podlega wykluczeniu z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 5 do SIWZ, 5 wykaz sprzętu przewidzianego do wykorzystania podczas realizacji zamówienia. Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 7 do SIWZ, 6 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 6 do SIWZ, 7 Ksero dowodu wniesienia wadium. 8 Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 9 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 10 Podpisany (wzór umowy) - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (należy podpisać i opieczętować każdą stronę wzoru umowy). 11 Świadectwo wizytacji terenu, na którym będą realizowane roboty wg załącznika nr 8 do SIWZ. 12 Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją projektową, o której mowa w rozdziale 3 niniejszej SIWZ wg załącznika nr 9 do SIWZ. 13 Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 11 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 14 Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania (tygodniowy) uwzględniający okres realizacji robót w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 12 do SIWZ wg załącznika nr 10 do SIWZ. 15 Wypełnioną kartę gwarancyjną wg załącznika nr 12 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd maista i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Pokój nr 10, Urząd Maista i Gminy w Twardogórze ul. Ratsuzowa 14, 56-416 Twardogóra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.