eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › MODERNIZACJA REGIONALNEGO OŚRODKA INFORMACJI, WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZEŃ I BUDOWĄ STANOWISK PRACY W URZĘDZIE STATYSTYCZNYM W KRAKOWIE 1. Część I - modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP-2 2. Część II - rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej (punkty dostępowe) - 12 sztuk 3. Cześć III - dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie 4. Część IV - Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-11

Kraków: MODERNIZACJA REGIONALNEGO OŚRODKA INFORMACJI, WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZEŃ I BUDOWĄ STANOWISK PRACY W URZĘDZIE STATYSTYCZNYM W KRAKOWIE 1. Część I - modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP-2 2. Część II - rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej (punkty dostępowe) - 12 sztuk 3. Cześć III - dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie 4. Część IV - Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2.
Numer ogłoszenia: 173123 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159589 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Krakowie, ul. Kazimierza Wyki 3, 31-223 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4204050, 4154051, faks (012) 415 40 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA REGIONALNEGO OŚRODKA INFORMACJI, WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZEŃ I BUDOWĄ STANOWISK PRACY W URZĘDZIE STATYSTYCZNYM W KRAKOWIE 1. Część I - modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP-2 2. Część II - rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej (punkty dostępowe) - 12 sztuk 3. Cześć III - dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie 4. Część IV - Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP2 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar załącznik nr 8 specyfikacja techniczna, opis projektu aranżacji oraz rzuty załączniki nr 8a 8d Część II rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej punkty dostępowe 12 sztuk Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej punkty dostępowe 12 szt. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 9 i 9a do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej zrealizowanego systemu okablowania strukturalnego wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym i przekazania jej Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w ogólnie przyjętym standardzie plików np. dwg lub pdf. Cześć III dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie Dostawa 7 sztuk UPS Wszystkie dostarczone UPS powinny być tego samego producenta Nazwa elementu, parametru lub cechy Opis wymagań Moc pozorna 3000 VA Moc rzeczywista 2700 W Architektura UPSa podwójne przetwarzanie on line, VFI wg PN EN 62040 3 Maks. czas przełączenia na baterię 0 ms Kształt napięcia wyjściowego przy pracy bateryjne Sinusoidalny Typ gniazda wejściowego IEC320 C20 16ACzas podtrzymania dla obciążenia 100% przy współczynniku cos 0,9 min. 3 minuty Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% przy współczynniku cos 0,9 min.9 minut Czas podtrzymania dla obciążenia 100% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos 0,9min.18 minut Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos 0,9min.45 minut Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 180 276 V Zakres zmian napięcia wyjściowego maksymalnie 2% wartości nominalnej Baterie wymieniane przez użytkownika na gorącoTak Możliwość uruchomienia zasilacza z baterii tzw. Zimny start Tak Baterie wewnętrzne, bezobsługowe o minimalnej pojemności 9Ah 12V. Dodatkowy moduł baterii Tak Porty komunikacji RS232, USB, gniazdo rozszerzenia opcji komunikacji do instalacji karty SNMP Web z możliwością monitorowania środowiska, gniazdo wyłącznika awaryjnego p.poż. Panel komunikacyjnyGraficzny panel LCD z odczytem parametrów zasilacza, informacjami o stanie jego pracy i informacjami o alarmach Typ obudowy Rack 19 , maksymalna wysokość 2U Dołączone oprogramowanie Do bezpiecznego zamykania systemów operacyjnych przy wyczerpaniu baterii minimum: Windows: 7 2008 Vista 2003 XP Linux: Debian GNU Linux: Lenny, SUSE Novell: SLES 11, OpenSUSE 11.2, Redhat Enterprise Linux: RHEL 5.3, 5.4, 5.5, Fedora core 12 Ubuntu: 10.04 VMWare: ESX 4, ESXi 4wersja komercyjna, ESXi 4.10 wersja komercyjna HyperV: HyperV i Hyper V Server. Oprogramowanie pozwlające na integrację z platformą wirtualizacyjną Vmware: vCenter Server System zarządzania pracą baterii System nieciągłego ładowania baterii. Do oferty dołączyć należy opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii. W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego tzw. restingu . Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony. Cechy Możliwość wydłużenia czasu podtrzymania do 65 min. przy 100% obc. poprzez dołączenie baterii zewnętrznych, wysokość systemu po wydłużeniu czasu podtrzymania do 65 min. nie może przekroczyć 10U Gwarancja producenta minimum 24 miesiące Tak Część IV Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załączniki nr 20 i 20a 20e do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 44.11.10.00 - Materiały budowlane 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP-2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TBC Usługi Budowlane Tomasz Bogusz, ul. Balińska 19, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
  • TBC Usługi Budowlane Tomasz Bogusz, Balińska 19, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120993,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148215,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANMARO Sp. z o.o., Ul. Na Skały 1b, 35-321 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25584,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PLUS Kraków, Dobrego Paszterza 36B, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.