eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Zakup usług pozostałych - wynajem trybun

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Mysłowice: Zakup usług pozostałych - wynajem trybun
Numer ogłoszenia: 173033 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. ks. N. Bończyka 32z, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3171802, fax 032 2221173.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług pozostałych - wynajem trybun.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pozostałych - wynajem trybun. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wynajem trybuny przestawnej (składanej) wraz z krzesełkami z oparciem oraz podłogą z profili aluminiowych - przeznaczonej do zmontowania, a następnie demontażu na obiekcie Słupna w Mysłowicach. Wymagana ilość miejsc: pierwsza trybuna na 1.442 osoby (20 rzędów) i trybuna VIP dla 400 osób (8 rzędów) plus podest za trybuną o szerokości 2,57 m i długości takiej jak cała trybuna wraz z zadaszeniem o wymiarach 30x15 mb tak aby zadaszyć trybunę oraz podest za trybuną (zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 7 do siwz). 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymogi w zakresie: 3.1) konstrukcji: 3.1.1) podstawę konstrukcji nośnej trybuny winny stanowić profile aluminiowe, anodowane o przekroju prostokąta o wymiarach min. 75x155 mm, w tym: - szerokość jednego modułu trybuny: max. 2,25 m, - szerokość wejścia na trybunę: min. 1,26 m, - szerokość przejścia pomiędzy rzędami: min. 0,40 m, 3.1.2) konstrukcja trybuny winna być modułowa, tzn., że powinna zapewniać możliwość ustawienia trybuny w różnych konfiguracjach, zarówno jeżeli chodzi o ilość modułów jak i ilość rzędów, 3.1.3) konstrukcja trybuny nie może zatrzymywać wody z opadów atmosferycznych, 3.1.4) podłoga trybuny wykonana z aluminiowych pomostów, 3.1.5) trybuna powinna być wyposażona w barierki tylne i boczne o wysokości co najmniej 1,20 m. Barierki wykonane z profili aluminiowych o przekroju 55 mm, 3.1.6) konstrukcja trybuny musi pozwalać na regulację wysokości (stopy regulujące w zakresie min. 4,00 cm), w celu zapewnienia poziomowania trybuny na nierównym terenie oraz możliwości jej ustawienia na podłożu trawiastym o niewielkich nierównościach terenu, 3.1.7) poszczególne elementy trybuny powinny łączyć się ze sobą w jedną całość przy pomocy elementów złączonych bez użycia śrub, 3.1.8) nachylenie płaszczyzny trybuny do podłoża 19o-22o, 3.2) siedziska: 3.2.1) siedziska muszą posiadać wysokie oparcie i następujące wymiary: - wysokość min. 40 cm, - szerokość min. 40 cm, - głębokość min. 40 cm, 3.2.2) oparcie siedziska musi posiadać podwójną ściankę z tworzywa, 3.2.3) podstawa krzesełka musi przylegać całym swym obwodem do miejsca zamocowania i posiadać min. 3 otwory montażowe osłonięte zaślepkami, 3.2.4) siedziska wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze szarym odpornego na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, 3.2.5) krzesełka muszą posiadać następujące certyfikaty: - klasyfikację ogniową potwierdzającą trudno zapalność, 3.3) bezpieczeństwo: konstrukcja trybuny, jej rozplanowanie powinno być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami bezpieczeństwa, 4. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonego przedmiotu zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.23.20 - Konstrukcje metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.20 - Konstrukcje różne Oryginalny kod CPV: 35.11.30.00 - Kutry połowowe i inne statki specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.51.30.00 - Kutry połowowe, jednostki ratownicze i inne jednostki specjalne Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, obowiązkiem jest wykazanie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, obowiązkiem jest wykazanie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykazania, że: 1.2.1) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat min. trzy zadania w zakresie wynajmu trybun (widowni) modułowych przestawnych (składanych) wraz z montażem i demontażem, w tym co najmniej jedną trybunę na min. 1.442 miejsca, każda o wartości (netto) nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. referencje lub protokoły odbioru w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego - (zał. Nr 2 do siwz), 1.3) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3, obowiązkiem jest wykazanie, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą, że: 1.3.1) posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 250.000,00 zł (brutto) lub posiadają zdolność kredytową w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia na wartość nie mniejszą niż 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączenie dokumentów potwierdzających te środki finansowe lub tę zdolność kredytową, 1.3.2) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) - w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych jw. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. Nr 1 do siwz lub zał. Nr 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły: spełnia / nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 44 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 uPzp - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał. Nr 1 do siwz, oraz 1.1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujący dokument: 1.1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/ne/ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 1.2.1) wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zał. Nr 2 do siwz, 1.3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty: 1.3.1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 2.1) składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1a do siwz), 2.2) oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt. 1.1), 2.3) wspólnie wykazują, iż: 2.3.1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie w/w warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt. 1.2), - dla oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1 ppkt 1.2.1) sumowaniu podlega doświadczenie oraz potencjał kadrowy w/w wykonawców, 2.3.2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - na potwierdzenie w/w warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt. 1.3), - dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt. 1 ppkt 1.3.1) i 1.3.2) sumowaniu podlega potencjał ekonomiczny i finansowy ww. wykonawców, - w przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty, o którym mowa w pkt. 1.3) ppkt. 1.3.1) i 1.3.2) muszą być wystawione na wspólnika/ów/ spółki cywilnej, 2.4) obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1.2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt 6.4 stosuje się odpowiednio. 6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 do siwz lub zał. Nr 1a do siwz), wykaz usług (zał. Nr 2 do siwz) muszą być podpisane przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 8. Dokumenty, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia, z zastrzeżeniem ppkt 2.4) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.myslowice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mysłowicach ul. Ks.N.Bończyka 32 z 41-400 Mysłowice.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i rekreacji w Mysłowicach ul. ks.N.Bończyka 32 z.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.