eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › CRZP/52/2015/AEZ - Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Akademii Morskiej w Gdyni (akronim RIDAM) - Dostawa sprzętu elektronicznego - uzupełnienie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Gdynia: CRZP/52/2015/AEZ - Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Akademii Morskiej w Gdyni (akronim RIDAM) - Dostawa sprzętu elektronicznego - uzupełnienie
Numer ogłoszenia: 173016 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni , ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6901421, faks 58 6901226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.am.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP/52/2015/AEZ - Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Akademii Morskiej w Gdyni (akronim RIDAM) - Dostawa sprzętu elektronicznego - uzupełnienie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego realizowana jako część postępowania o nazwie Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Akademii Morskiej w Gdyni (akronim RIDAM). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz oczekiwane parametry techniczne dla zamówienia określono w specyfikacjach technicznych dla poszczególnych elementów zamówienia. Specyfikacja techniczna wszystkich 13 części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 30.23.71.30-9, 32.58.00.00-2, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Opis oferowanego sprzętu - Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego sprzętu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane urządzenia spełnią wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. W tym celu do oferty należy załączyć wypełniony opis oferowanego urządzenia sporządzony w/g wzoru Załącznik nr 4 lub karty katalogowe. 2 - Inne: certyfikaty / deklaracje / zaświadczenia / wyniki testów dla oferowanego przedmiotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja (okres gwarancji) - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. b)obniżenie stawki podatku VAT - zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z dnia 5 kwietnia 2004 r. z późn. zm.) . Zamawiający oświadcza, że w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. Nr 54 poz.535 z późn. zm) wystąpi do Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej. W przypadku otrzymania zgody na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na całość lub część przedmiotu zamówienia strony umowy podpiszą odpowiedni aneks do umowy, który będzie dla Wykonawcy podstawą do wystawienia faktury z preferencyjną stawką podatku VAT 0 %. c)gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego; d)gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e)w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę; f)w przypadku wystąpienia siły wyższej- wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; g)w przypadku konieczności oczekiwania na decyzje administracyjne; h)w przypadku konieczności skorygowania błędów projektowych dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wiedzą techniczną i)w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług; j)w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, spowodowanego przerwą w realizalizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - zmiana taka możliwa jest, gdy przerwa w realizacji przedmiotu umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego; k)w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na skutek zmiany przepisów w tym zakresie- wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje b.z.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego budynek F pok. F-235.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr budynek F pok. F-235.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Akademii Morskiej w Gdyni (akronim RIDAM) jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.1. Zestawy startowe do obsługi mikroprocesorów 32bit wraz z programatorami - 8 kompletów 1.2. Wyświetlacze elektroniczne różnego typu - 5 kompletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy startowe do obsługi mikroprocesorów 32bit wraz z programatorami - 8 kompletów 2. Wyświetlacze elektroniczne różnego typu - 5 kompletów Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ 1 - 8 kompletów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Okulary do ochrony oczu - 6 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okulary do ochrony oczu - 6 sztuk Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.1. Zestaw startowy z sterownikiem - 8 kompletów; 3.2. Panel operatorski - 8 kompletów; 3.3 Moduł komunikacyjny - 8 sztuk; 3.4 Switch - 8 sztuk; 3.5 Obudowy / stojaki / zadajniki - 8 kompletów; 3.6 Czujniki - 8 kompletów; 3.7 Kable sieciowe i energetyczne - 40 kompletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw startowy z sterownikiem programowalnym, zasilaczem, panelem HMI COLOR, oprogramowaniem, kablem ethernet, przełącznikiem symulacyjnym wejść binarnych, dokumentacją na CD - 8 kompletów 2. Panel operatorski COLOR - 8 kompletów 3. Moduł komunikacyjny z możliwością obsługi przez RS485 - 8 sztuk 4. Switch Ethernet 4-portowy - 8 sztuk 5. Obudowy / stojaki / zadajniki - 8 kompletów 6. Czujniki z przetwornikami programowalnymi oraz programatorem - 8 kompletów 7. Kable sieciowe i energetyczne wraz z listwami zasilającymi - 40 kompletów Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tablica multimedialna - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica multimedialna - 1 zestaw Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ 5 różnych zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw interaktywny - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw interaktywny - 1 zestaw Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przetworniki pomiarowe wielkości fizycznych w różnych standardach komunikacyjnych - 11 kompletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetworniki pomiarowe wielkości fizycznych w różnych standardach komunikacyjnych - 11 kompletów Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Układy wykonawcze w różnych standardach komunikacyjnych - 2 komplety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy wykonawcze w różnych standardach komunikacyjnych - 2 komplety Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenia pomiarowo-sterujące (sterowniki programowalne z wyświetlaczem i klawiaturą) z wymianą informacji- 11 kompletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia pomiarowo-sterujące (sterowniki programowalne z wyświetlaczem i klawiaturą) z wymianą informacji- 11 kompletów Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy laboratoryjne oparte na procesorach DSP lub MSP - 11 kompletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy laboratoryjne oparte na procesorach DSP lub MSP - 11 kompletów Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Projektor podsufitowy - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor podsufitowy - 1 zestaw Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Akcesoria do skanowania laserowego 3D - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do skanowania laserowego 3D - 1 zestaw Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Miernik natężenia napromienienia słonecznego - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik natężenia napromienienia słonecznego - 1 sztuka Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Karty interfejsów - 4 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karty interfejsów - 4 sztuki Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 18.14.20.00-6, 38.30.00.00-8, 32.58.00.00-2, 30.23.71.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja (okres gwarancji) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.