eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi sprzątania budynku biurowego przy ul. Kunickiego 2 wraz z usługą utrzymania czystości przyległego terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Wrocław: Usługi sprzątania budynku biurowego przy ul. Kunickiego 2 wraz z usługą utrzymania czystości przyległego terenu
Numer ogłoszenia: 172 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175643 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania budynku biurowego przy ul. Kunickiego 2 wraz z usługą utrzymania czystości przyległego terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ul. Kunickiego 2 wraz przyległym do niego terenem. Usługa obejmuje sprzątanie biur oraz utrzymanie czystości na przyległym terenie wraz z koszeniem trawy a w okresie zimy usługą odśnieżanie ciągów komunikacyjnych i parkingu. 2.Utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ul. Kunickiego 2. 2.1. Sprzątanie pomieszczeń podstawowych i pomocniczych w tym - Opróżnianie koszy oraz pojemników z niszczarek, wymiana worków foliowych, wynoszenie śmieci do zewnętrznych pojemników na odpady, odkurzanie, zamiatanie i zmywanie na mokro posadzek /gres/, utrzymanie czystości zewnętrznych powierzchni mebli, ścieranie kurzu z biurek i parapetów okiennych, odkurzanie mebli tapicerowanych /krzeseł, foteli/, i podstawy komputerowej, mycie zewnętrznej i wewnętrznej powierzchni drzwi wejściowych do pokoi; czyszczenie urządzeń kuchenno-sanitarnych; mycie /odkurzanie/ kwiatów na korytarzach - Sprzątanie ciągów komunikacyjnych, korytarzy i przyległych schodów w szczególności zamiatanie i mycie na mokro posadzek /maszynowo/,opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych oraz wynoszenie śmieci do zewnętrznych pojemników na odpady; mycie parapetów okiennych, mycie schodów /w tym: mycie poręczy, barierek, czyszczenie wycieraczek na mokro/, mycie i czyszczenie siedzisk i stolików dla interesantów. - Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych szczególności mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych /m.in. usuwanie rdzy, kamienia i zacieków/, mycie i czyszczenie podłóg i ścian /kafli/ w sanitariatach, mycie luster, opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych oraz wynoszenie śmieci do zewnętrznych pojemników na odpady, zakładanie na bieżąco do toalet kostek odświeżająco-dezynfekujących, wymiana wkładów w odświeżaczach powietrza, uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego. 2.2. Czynności wykonywane raz w tygodniu - czyszczenie (odkurzanie) grzejników w całym obiekcie, - doczyszczanie ciągów komunikacyjnych i schodów /maszynowo/. 2.3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: - Mycie punktów oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych, - Gruntowne mycie i doczyszczanie kafli w łazienkach i kuchniach. 2.4. Czynności wykonywane raz na kwartał - Mycie okien, ościeży wraz z ościeżnicami i przyległymi parapetami /Okna otwierane do wewnątrz budynku/. 2.5. Czynności wykonywane dwa razy w roku: - Gruntowne doczyszczanie powierzchni /zabezpieczenie powierzchni/ w budynku, wraz z doczyszczaniem drzwi i ościeżnic. - Doczyszczanie powierzchni i konserwacja najpóźniej w drugim miesiącu obowiązywania umowy. 3. Usługa utrzymania w czystości przy posesji przylegającej do budynku biurowego przy ul. Kunickiego 2 /ciągu pieszego do budynku, parkingów terenu przyległego do posesji/. Zakres prac: 3.1. Codzienne /w dni robocze/ zamiatanie ciągu pieszego od bramy wjazdowej do budynku, oraz przyległego terenu do posesji. 3.2. Koszenie trawników. 3.3. W okresie zimowym usuwanie śniegu w ciągach komunikacyjnych wokół budynku biurowego oraz parkingów i zwalczanie skutków gołoledzi poprzez uszorstnienie ciągu pieszego od bramy wjazdowej do budynku i wokół budynku. 3.4. Kompleksowe utrzymanie czystości posesji przylegającej do budynku będzie wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami BHP i normami w tym zakresie, przepisami prawa oraz z należytą starannością i dokładnością. 3.5. W ramach wykonywanych usług Wykonawca będzie stosował wyłącznie surowce dopuszczalne do stosowania, zgodnie z ustawą Prawo Ochrony Środowiska. 3.6. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów, maszyn i urządzeń. 3.7. Całkowita powierzchnia do utrzymania czystości w otoczeniu budynku wynosi ok. 1 103 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm ABC-Service R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk Spółka Jawna i ABC-Service Sp. z o.o., ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48535,63

  • Oferta z najniższą ceną: 48535,63 / Oferta z najwyższą ceną: 110500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.