eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa wyposażenia medycznego - m.in.łóżek, szafek przyłóżkowych, wózków do transportu chorych, stolików zabiegowych dla Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Szczecin: Dostawa wyposażenia medycznego - m.in.: łóżek, szafek przyłóżkowych, wózków do transportu chorych, stolików zabiegowych dla Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 172993 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, fax 091 4329501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia medycznego - m.in.: łóżek, szafek przyłóżkowych, wózków do transportu chorych, stolików zabiegowych dla Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr I Łóżka, szafki przyłóżkowe, podnóżki do stołów Pakiet nr II Fotele, kozetki, Wózki do transportu chorych, Pakiet nr III Szafy medyczne, stojak na kroplówkę, parawan, Pakiet nr IV Asystory, stoliki anestezjologiczne Pakiet nr V Taborety, fotele oraz stoliki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Pakiet nr I Łóżka, szafki przyłóżkowe, podnóżki do stołów -3 740,00 zł Pakiet nr II Fotele, kozetki, Wózki do transportu chorych -1 260,00 zł Pakiet nr III Szafy medyczne, stojak na kroplówkę, parawan, - 790,00 zł Pakiet nr IV Asystory, stoliki anestezjologiczne - 1 530,00 zł Pakiet nr V Taborety, fotele oraz stoliki -740,00 zł RAZEM: 8 060,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; wniosą wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: Wypełniony druk oferty wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ; Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie, wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie oferenta, wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ; Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną; Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Oferent winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobnych zamówień do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających dostawie urządzeń będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ; Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez oferenta w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie; Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych oferowanego sprzętu- wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ; Szczegółowa charakterystyka oferowanego sprzętu zawierająca nazwę sprzętu, nazwę producenta, charakterystykę oraz oryginalne katalogi ze zdjęciami (foldery) wydane przez producenta uwzględniające parametry techniczne, czyli tzw. technical date zaoferowanego sprzętu. W przypadku, gdy oryginalny katalog producenta jest w innym języku niż język polski prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego sprzętu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 6 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany sprzęt spełnia wymogi określone w SIWZ; Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin realizacji - 10
  • 3. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmwsia.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Szczecinie, adres: 70-382 Szczecin ul. Jagiellońska 44. Cena SIWZ wynosi 30.00 zł. brutto...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA w Szczecinie, adres: 70-382 Szczecin ul. Jagiellońska 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łóżka, szafki przyłóżkowe, podnóżki do stołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka, szafki przyłóżkowe, podnóżki do stołów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fotele, kozetki, Wózki do transportu chorych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele, kozetki, Wózki do transportu chorych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafy medyczne, stojak na kroplówkę, parawan,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy medyczne, stojak na kroplówkę, parawan,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Asystory, stoliki anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystory, stoliki anestezjologiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Taborety, fotele oraz stoliki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taborety, fotele oraz stoliki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.