eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą na drogi gminne.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Stara Błotnica: Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą na drogi gminne.
Numer ogłoszenia: 172974 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136124 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Starej Błotnicy, 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 048 385-77-90, faks 048 383-50-92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą na drogi gminne..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą na drogi gminne. 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa naturalnego łamanego frakcji 0-31,5 mm ze skały dolomitowej wraz z rozplantowaniem na drogi gminne w ilości 1750 ton. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające jakość oferowanego kruszywa, jak również załączyć próbki kruszywa w woreczkach o wadze ok. 500 g. 2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup kruszywa naturalnego łamanego frakcja 0-31,5 mm w ilości 1750 ton, załadunek, transport, dostawa kruszywa na drogi gminne na terenie Gminy Stara Błotnica w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, rozplantowanie będzie polegało na rozciągnięciu kruszywa samochodem samorozładowczym na długości wskazanej przez Zamawiającego. Kruszywo powinno być bez zanieczyszczeń obcych np. takich jak cegła, gazobeton, ziemia, stal, szkło, śmieci i gruntu. 3. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie telefoniczne , w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy. 4. Wykonawca dostarczać będzie kruszywo transportem samochodowym i samodzielnie rozładowywać w miejscach na terenie Gminy Stara Błotnica wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Wykonawca winien posiadać możliwość dostarczenia towaru w partiach dziennych nie mniejszych niż 50 ton 6. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówioną dostawę w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zgłoszenia. 7 .Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy był dołączany dokument określający rodzaj i ciężar dostarczonego towaru. Na dodatkowe żądanie Zamawiającego, Wykonawca dołączać będzie atest, potwierdzający jakość kruszywa, 8. Dostawa każdego transportu kruszywa będzie potwierdzana każdorazowo przez Wykonawcę u pracownika gminy lub sołtysa wsi. 9. Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie dokonywane fakturami częściowymi wystawianymi nie częściej niż raz na dwa tygodnie następujące bezpośrednio po dostawie na podstawie ilości materiałów faktycznie odebranych i potwierdzonych. 10. Zamawiający rezerwuje sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w każdym czasie dostarczania kruszywa, w szczególności kontroli jakości i wagi dostarczanego przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości ( w szczególności niezgodność z Polskimi Normami) zamówienie może być wstrzymane z wyłączeniem roszczeń z tego tytułu ze strony Wykonawcy. Ewentualny koszt usunięcia kruszywa niespełniającego Polskich Norm wymaganych prawem spoczywa po stronie Wykonawcy ( należy tego dokonać nie później niż 3 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EMAR Zakład Pracy Chronionej Jerzy Adamski, ul. Idalińska 53, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105472,50

  • Oferta z najniższą ceną: 95760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116235,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.