Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Jaworzno: Dostawa materiałów sterylizacyjnych, filmów do kamery laserowej oraz pieluch do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 172928 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów sterylizacyjnych, filmów do kamery laserowej oraz pieluch do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sterylizacyjnych, filmów do kamery laserowej oraz pieluch do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie i obejmuje sukcesywne dostawy w okresie roku od podpisania umowy. Szczegółowe informacje zawiera specyfikacja ilościowo - asortymentowa stanowiąca zał. 3.1-3.6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością (dopuszczalne jest 10% odchylenie wartości in minus) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; f) złożą terminowo ofertę, zgodną z postanowieniami SIWZ. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; c) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt 1) zostały wykonane należycie; d) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych-złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt a i d SIWZ dla wszystkich podmiotów. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28 w sekcji gospodarczej szpitala tel. 032 616-44-82 wew.119 . Koszt SIWZ 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 TESTY DO STERYLIZACJI I MYJNI DEZYNFEKTORA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do sterylizacji i myjni dezynfektora o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik 3.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opakowania do sterylizacji o wartości powyżej 14 tys. euro i poniżej 206 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik 3.2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 DOKUMENTACJA KONTROLI STERYLIZACJI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokumentacja kontroli sterylizacji o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik 3.3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 TESTY I OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i opakowania do sterylizacji plazmowej o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik 3.4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 FILMY DO KAMERY LASEROWEJ DryPix 4000/7000 prod. Fuji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy do kamery laserowwej DryPix 4000/7000 prod. Fuji o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik 3.5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 PIELUCHY I PODKŁADY HIGIENICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy i podkłady higieniczne o wartości poniżej 14 tys. euro. Szczegółowe informacje zawiera załącznik 3.6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Budowa budynku gospodarczego z przeznaczeniem na cele magazynowe i szkoleniowo-dydaktyczne w OSP Dąbrowa Narodowa.
- Wymiana pokrycia dachowego oraz instalacji odgromowej w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Jaworznie przy ul. Wyzwolenia 4
- "Wykonanie hydroforni w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Jaworznie przy Feliksa Kamińskiego 12"
- Remont pokrycia dachu wraz z wymiana orynnowania i wymiana instalacji odgromowej na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworznie, ul. Promienna 66
- Dostosowanie budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Jaworznie do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
- "Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie przy ul. Kasprzaka 6"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- Jednorazowe wyposażenie sal dla bloku operacyjnego
- Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów operacyjnych, odzieży operacyjnej, wyrobów z włókniny oraz obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.