eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie analiz, badań i ekspertyz objętych zadaniami 3, 4, 6 projektu Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie analiz, badań i ekspertyz objętych zadaniami 3, 4, 6 projektu Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego
Numer ogłoszenia: 172909 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analiz, badań i ekspertyz objętych zadaniami 3, 4, 6 projektu Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 1) Analiza i synteza normatywnych, organizacyjnych oraz informatycznych wymagań wobec procesu komunikacji wewn. w 12 urzędach; 2) Wykonania badań w 12 urzędach; 3) Wykonania ekspertyzy pt. Optymalne modele, procedury, metody oraz informatyczne narzędzia komunikacji wewn. w 12 urzędach; Zadanie 4 1) Analiza i synteza normatywnych, organizacyjnych oraz informatycznych wymagań wobec systemów e-obiegu dokum. w 12 urzędach; 2) Wykonanie badań w urzędach beneficjentów; 3) Wykonanie ekspertyz: a) Optymalne modele, procedury, metody oraz systemy e-obiegu dokum. w 12 urzędach, b) Rozwój i doskonalenie modeli istniejących w urzędach; Zadanie 6 1) Analiza i synteza normatywnych, organizacyjnych oraz informatycznych wymagań wobec procesu mierzenia satysfakcji klientów w 12 urzędach; 2) Wykonania badań pt Ocena normatywnej prawidłowości i efektywności modeli, procedur, metod oraz narzędzi mierzenia satysfakcji klientów w 12 urzędach; 3) Wykonanie ekspertyz. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z UWAGI NA OGRANICZONE POLE TEKSTOWE NINIEJSZEGO OKNA ZNAJDUJE SIĘ W SIWZ STANOWIĄCĄ ZAŁĄCZNIK NINIEJSZEGO OGŁOSZENIE I ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO www.kedzierzynkozle.pl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie (w przypadku usług i świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert tj. od 13-07-2007 do 13-07-2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - trzech (3) usług w zakresie opracowania analizy, przeprowadzania badania lub sporządzania ekspertyzy, obejmujących problematykę: komunikacji wewnętrznej w strukturze jednostek urzędów administracji publicznej, lub obiegu, w tym elektronicznego obiegu dokumentów w urzędach administracji publicznej, lub mierzenia satysfakcji (zadowolenia) klientów (interesantów) urzędów administracji publicznej, o łącznej wartości, co najmniej 150 000 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających jego spełnienie, systemem spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie, co najmniej: a) jednym specjalistą z zakresu prawa materialnego oraz przepisów proceduralnych regulujących funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego - posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze i co najmniej trzyletnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, lub pracy naukowo-badawczej na uczelni wyższej, związanej z analizą prawnych uwarunkowań procesów zarządzania gminą, lub pracy w organach nadzoru nad działalnością jednostek samorządu terytorialnego, organach kontroli państwowej lub sądownictwie administracyjnym; b) jednym specjalistą z zakresu metodologii badań ankietowych - posiadającym wykształcenie wyższe w zakresie socjologii lub nauk społecznych lub organizacji i zarządzania oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w programowaniu i przeprowadzaniu badań ankietowych na rzecz uczelni wyższej, w ramach stosunku pracy lub prowadzonej działalności gospodarczej; c) jednym specjalistą z zakresu informatyki lub teleinformatyki oraz gromadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentów (w tym dokumentów elektronicznych) - posiadającym wykształcenie wyższe i co najmniej trzyletnie doświadczenie w obsłudze procesu tworzenia, transferu, gromadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentów (w tym dokumentów elektronicznych) w urzędzie gminy lub starostwie powiatowym, w ramach stosunku pracy lub prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca musi łącznie dysponować min. trzema (3) specjalistami. Zamawiający będzie oceniał spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów, systemem spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie środków finansowych w wysokości, co najmniej 100 000,00- zł lub posiadanie zdolności kredytowej do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości lub w wysokości uzupełniającej środki posiadane na koncie do wymaganej kwoty. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, posiadane środki przez poszczególnych wykonawców podlegają sumowaniu. Dopuszczone jest również sumowanie kwoty posiadanej na koncie przez jednego wykonawcę z możliwością zaciągnięcia kredytu uzupełniającego do kwoty wymaganej przez drugiego wykonawcę. Jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu dopuszcza się również sumowanie środków Wykonawcy ze środkami podmiotu udostępniającego swoje zasoby. Warunkiem koniecznym jest, aby suma środków poszczególnych wykonawców wynosiła minimum 100 % wymaganych środków określonych w warunkach SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów, systemem spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający prawo do podpisywania oferty, a tym samym prawo składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Może to być np. dokument rejestrowy lub pełnomocnictwo, o ile prawo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego. Data wystawienia lub aktualizacji (potwierdzenia) dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie składają wymagany dokument. Wykonawca zagraniczny składa dokument jak wyżej, jeżeli takie dokumenty są wystawiane w jego kraju zamieszkania. W innym przypadku składa równoważne oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju ich zamieszkania. W przypadku podmiotów udostępniających swoje zasoby Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp i biorących udział w realizacji części zamówienia składają także niniejszy dokument.; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp składane odpowiednio do art. 44, 50, 56, 60c, 68, 73 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu zgodnie z art. 23 ust. 1 Pzp lub łącznie wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska.; Ogólne warunki umowy zaakceptowane (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Planetorza 2, pok. 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 13:00, miejsce: .Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Planetorza 2, pok. 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt >>Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego<<, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,Priorytetu V >>Dobre rządzenie<< Działania 5.2. >>Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej<< Poddziałania 5.2.1. >>Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej <<.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.