eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarka › dostawę pompy głębinowej i pompy ciśnieniowej do hydroforni w Polichnie Pierwszej, gm. Szastarka w związku z budową linii wodociągowej łączącej miejscowość Huta Józefów z ujęciem w Polichnie Pierwszej na odcinku 1411 mb. współfinansowanej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Szastarka: dostawę pompy głębinowej i pompy ciśnieniowej do hydroforni w Polichnie Pierwszej, gm. Szastarka w związku z budową linii wodociągowej łączącej miejscowość Huta Józefów z ujęciem w Polichnie Pierwszej na odcinku 1411 mb. współfinansowanej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej
Numer ogłoszenia: 172888 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szastarka , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, tel. 015 8714104, faks 015 8714130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę pompy głębinowej i pompy ciśnieniowej do hydroforni w Polichnie Pierwszej, gm. Szastarka w związku z budową linii wodociągowej łączącej miejscowość Huta Józefów z ujęciem w Polichnie Pierwszej na odcinku 1411 mb. współfinansowanej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pompa głębinowa 1 sztuka moc- 11 kW, wydajność - 40 m3/h, -4 stopniowa, wysokość podnoszenia - od 90 m do 55 m słupa, pompa do silnika 6 z końcówką wału,z zaworem szczelnym, z króćcem wylotowym kołnierzowym, z żeliwa szarego (korpus, korpus środkowy) pompa ciśnieniowa 1 sztuka moc-6 kW, wydajność - 25 m3/h wysokość podnoszenia - od 64 m do 36 m słupa wody, trzystopniowa, do pompowania cieczy od -30 do 40 0 C, z uszczelnieniem pojedynczym czołowym, z żeliwa szarego - korpus dolny i górny (max. Ciśnienie robocze 2 MPa)Pompa głębinowa i ciśnieniowa musi posiadać odporność na zawartość piasku w wodzie do 100g/m3. Wymagane jest żeby silnik elektryczny pompy głębinowej był mokry, przezwajalny, naprawialny. Maksymalny termin dostawy wynosi- 14 dni od daty zawarcia umowy . Pompa głębinowa musi spełniać wymogi Polskiej Normy przenosząc Europejskie Normy zharmonizowane. Pompy muszą posiadać atest PZH do stosowania wydobycia wody w celach spożywczych. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do hydrofornii w Polichnie Pierwszej, gm. Szastarka, o określonych parametrach i wskazanej ilości. W przypadku awarii w okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem odbierze reklamowaną pompę i w terminie do 14 dni usunie usterki i dostarczy do hydrofornii w Polichnie Pierwszej, gm. Szastarka. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi dokumenty, katalogi potwierdzające że silniki pracują na mokro są przezwajalne naprawialne, dokumentację techniczno-ruchową - DTR w języku polskim. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące od dnia dostarczenia pomp do Zamawiającego. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić do 30 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego Termin dostawy wynosi 14 dni od daty zawarcia umowy. Pompy głębinowa i ciśnieniowa muszą spełniać wymagania Polskiej Normy przenosząc Europejskie Normy zharmonizowane. Pompy muszą posiadać atesty PZH do stosowania wydobycia wody w celach spożywczych. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do hydrofornii w Polichnie Pierwszej, gm. Szastarka. W przypadku awarii w okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem odbierze reklamowaną pompę i w terminie 14 dni usunie usterki i dostarczy do hydroforni w Polichnie Pierwszej, gm. Szastarka . Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi: - dokumenty, katalogi potwierdzające że silniki pracują na mokro są przezwajalne i naprawialne, - dokumentację techniczno-ruchową - DTR w języku polskim Minimalny okres gwarancji 24 miesiące od dnia dostarczenia pomp do Zamawiającego. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 30 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.21.30 - Pompy wodne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 2 dostaw , dwóch pomp . Wartość umowy nie może być mniejsza niż 20.000zł brutto. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym dostawy pomp zostały wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. ( wykaz dostaw min. 2 pomp/ głębinowej i ciśnieniowej/ w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, odbiorców, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający odstępuje od opisu potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający odstępuje od opisu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający odstępuje od opisu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Certyfikaty: ISO 9001, ISO 14000 lub równoważny.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - udzielona gwarancja - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego,pokój nr 14 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie dofinansowywane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.