eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie remontu budynku administracyjnego LPKiW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Bydgoszcz: Wykonanie remontu budynku administracyjnego LPKiW
Numer ogłoszenia: 172884 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpkiw.bydgoszcz.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z ograniczona odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku administracyjnego LPKiW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Wykonanie robót remontowych zewnętrznych zgodnie z załącznikiem do SIWZ nr 10 projektem technicznym: .TERMOIZOLACJA Budynek administracyjny, przy ul. Gdańskiej 175 (działka 7/2) autorstwa Biuro Usług Technicznych OCTOPUS w zakresie: Wymiany stolarki otworowej tj. okien - wykonywanych indywidualnie jako jednoramowe, z profili drewnianych szyby zespolone, - drzwi - w parterze wykonywane jak okna, szklenie szybami bezpiecznymi, w piwnicy stalowe, ocieplane. Wymagane parametry techniczne stolarki: - współczynnik przenikania ciepła Umax = 1,6W/m2K- współczynnik infiltracji 0.5 a 1.0 m3/mhdaPa. Demontaż-montaż istniejących żaluzji zewnętrznych okiennych (o ile zaistnieje potrzeba).W rysunku nr A5- ZESTAWIENIE STOLARKI należy przyjąć zamiennie zastosowanie WYŁĄCZNIE stolarki drewnianej na podstawie punktu 3.2. SIWZ. Projekt zachowuje wcześniej wymienione w części na PCV okna kondygnacji piwnicznej (pozostałe okna na poziomie piwnicy wymienić na analogiczne z PCV). Rozbiórka istniejącego pokrycia dachów tj. dachówkę ceramiczną wraz łatami drewnianymi, blaszane obróbki i opierzenia, rynny z rurami spustowymi, naciągową instalację odgromową. Nowe pokrycie dachów z dachówki w naturalnym kolorze ceramiki. Pokrycie połaci dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę na łatach drewnianych 6x4cm i kontrłatach 4x2,5cm.Obróbki i opierzenia z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej np. poliestrem. Wykończenie lukarn dachowych w formir obróbek blacharskich. Obróbki nowych okien połaciowych systemowe. Widoczne elementy drewniane więźby malowane w kolorze ciemnobrązowym np. preparatem drewnochron. Ściany elewacyjne budynku pozostawiane zostają bez zmian - z cegły spoinowanej. Obróbki i opierzenia oraz rynny i rury spustowe - brązowe. Wymianę wszystkich rynien i rur spustowych na nowe z blachy powlekanej, włączone do istniejącego układu kanalizacji deszczowej. Wykonanie nowej instalacji odgromowej w formie odtworzeniowej, z drutu ocynkowanego 8mm, z włączeniem do istniejących złączy kontrolnych i uziomu otokowego. Wykonanie nowych czapek betonowych na kominach. Wprowadzenie nowej izolacji termicznej w przestrzeni krokwi połaci skośnych i na jętkach poziomych konstrukcji sufitów. Izolacja układana z miękkiej wełny mineralnej grubości min.18cm. Dla podwyższenia wysokości krokwi przewidziano nadbitki z łat drewnianych 6x4cm. Zabezpieczenie izolacji termicznej na połaciach z folii zbrojonej wierzchniego krycia, wysokoparoprzepuszczalnej PE. Modernizacja instalacji c.o. polegająca na przeregulowaniu instalacji c.o. oraz zaworów regulacyjnych na gałązkach wyjściowych z rozdzielacza. 3.2. Wykonanie robót remontowych wewnętrznych zgodnie z załącznikiem do SIWZ nr 11 projektem technicznym, przedmiarem, specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót autorstwa PBU PORTAL 85-090 BYDGOSZCZ, ul. Powst. Wlkp. 55/49, obejmujących prace remontowe elementów wykończenia sufitów, prace remontowe elementów wykończenia ścian, remont posadzek, zamurowanie otworów i przebudowa ścianek działowych, przebudowę boksu kasowego, remont stropu nad poddaszem i montaż schodów składanych, wymiana kratek wentylacyjnych - wymiana stolarki okiennej kondygnacji nadziemnych; - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej; - wymiana drzwi wewnętrznych; - remont schodów drewnianych; - zabudowa wnękowa w sekretariacie; - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej; - wymiana okablowania strukturalnego; - prace remontowe w zakresie instalacji wod - kan; 3.3. Cały zakres robót obejmujący rzeczowo punkty 3.1. i 3.2. ujęty został w przedmiarze robót autorstwa PBU PORTAL stanowiący przedmiar całego przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót autorstwa PBU PORTAL. Szczegółowe specyfikacje techniczne obejmują wymagania Zamawiającego dotyczące robót rozbiórkowych, konstrukcji drewnianych, tynków, posadzek, stolarki, robót malarskich, robót izolacyjnych, Instalacji elektrycznej.45453000-7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,- (słownie: dziesięć_tysięcy 00/100) PLN, przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BANK POCZTOWY S.A I Oddział Bydgoszcz 1413201117 2032 2281 2000 0004 z adnotacją WADIUM - nr postępowania 2/UZP/PT/2009.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - w formie oryginału dołączonego do oferty.Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 UPZP, tj.: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,-PLN odpowiadającej zakresowi robót przedmiotowego postępowania 2. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym prawidłowe przeprowadzenie robót, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową 3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w tym: 1) kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 2) min. jedną osobą osobą legitymującą się świadectwem kwalifikacyjnym E do realizacji branży elektrycznej zamówienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 15kV 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty.Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.1 UPZP, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 UPZP, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie złożenie powyższych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 UPZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej oferty, 3. warunki udziału określone w pkt. 10.1.1. do 10.1.4. SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie w związku z tym: -podlegają one zsumowaniu, -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. warunek udziału określony w pkt. 10.1.5. SIWZ każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać oddzielnie w związku z tym, każdy z wykonawców składa: -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -wymagane dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ): wykaz wykonanych robót budowlanych i usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości potwierdzającej spełnienie warunku udziału określonego w pkt. 10.1.1. SIWZ oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie., 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ 4. na potwierdzenie warunku Nr 3(opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia(wg wzoru Zamawiającego), 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej - kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, 3) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dot. kierowników robót i kierownika budowy. 4)świadectwa kwalifikacyjne E - dot. potwierdzenia warunku określonego w pkt. 10.1.3 SIWZ 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.4b.1) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. oraz 3) oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru Zamawiającego), (składając oświadczenie lub dokumenty stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy brać pod uwagę przesłanki wykluczenia określone w art.24 ust.1 pkt. 1-9 UPZP, a także okoliczności wskazane w art. 24 ust. 2 pkt 1 UPZP. Każdy Wykonawca musi złożyć oświadczenie lub dokumenty właściwe dla formy prawnej prowadzonej działalności). Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006r Nr 87, poz.605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpkiw.bydgoszcz.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz w siedzibie Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.