Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Bydgoszcz: Ochrona osób i mienia Szpitala
Numer ogłoszenia: 172825 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im. dr Jana Biziela ul. Ujejskiego 75..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, którego wartość Zamawiający ustalił na kwotę 5.700,00 PLN.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn, że Wykonawca musi: -posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.2. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200.000 PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.1. koncesja - aktualna decyzja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie usług ochrony mienia oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.); 1.7. aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 200.000 PLN. 2. Inne wymagane dokumenty 2.1. szczegółowa kalkulacja, z której wynikać będzie jednoznacznie oferowana stawka roboczogodziny 3.Wymagane oświadczenia 3.1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.2. oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.3. oświadczenie o podwykonawcach 3.4. oświadczenie Wykonawcy, że pracownicy ochrony pracujący na terenie zamawiającego będą zatrudnieni na umowę o pracę, a pracownicy zatrudnieni na posterunkach stałych będą posiadać licencje 3.5. oświadczenie Wykonawcy, że posiada bądź nie posiada uprawnień Zakładu Pracy Chronionej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75, lok.39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobr. poczt. lub przy udziale f-my kurierskiej + koszty przesyłki
Cena SIWZ 10 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Kancelarii Szpitala, lok 46A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: telefony: (0-52) 36 -55 -296, fax: (0-52) 36-55-752, NIP 9532582266, REGON: 340517145, e-mail - przetargi@biziel.pl , Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w godzinach 7:30 - 15:00, Nr sprawy: NZZ/37/D/09, Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www. biziel. pl oraz można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75, lok.39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej ( plus koszty przesyłki) Cena SIWZ 10 zł, Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: Izabela Smejlis tel. (052) 36-55-296, w godz. 8.00-15.00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Bogdan Tracki tel. (052) 36-55-594 w godz. 8:00-14.00 - Dział Administracyjno-Techniczny, Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Świetlicy- niski parter w dniu 16.10.2009 roku o godzinie 10:00, Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Wymiana posadzki w korytarzu przy komorach chłodniczych w piwnicy kuchni
- Zakup wraz z dostawą spektrofotometrycznych czytników mikropłytek
- 42/PA/2024 Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Jagiellońskiej 38/9 zarządzanego przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Pompa insulinowa - osobista
- Usługa umożliwienia korzystania z wybranych obiektów rekreacyjno-sportowych przez pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.