eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Dobrzyniewo Duże: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE
Numer ogłoszenia: 172806 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże , ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY DOBRZYNIEWO DUŻE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiot Zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Dobrzyniewo Duże. Zakres zamówienia obejmuje. systematyczne opróżnianie i wywóz pojemników na odpady zmieszane, worków na odpady selektywnie zbierane, pojemników na odpady niebezpieczne zgodnie z harmonogramem i częstotliwością wywozu. zagospodarowanie odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku gminy Dobrzyniewo Duże. selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papier i tektura w tym opakowania, gazety, czasopisma, itp., odpady opakowaniowe ze szkła w podziale na szkło bezbarwne i kolorowe, opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne i metale, odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i parków, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki, chemikalia, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlano remontowe pochodzące z remontów prowadzonych samodzielnie. Wyposażenie na czas trwania umowy w sprzęt niezbędny do prowadzenia PSZOK na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże m.i.n. pojemniki i kontenery jego utrzymanie i obsługa z obsadą personalną 1 osoba. dostarczenie worków na selektywną zbiórkę odpadów w trzech kolorach.dostarczenie na czas trwania umowy pojemników na selektywną zbiórkę odpadów w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji na potrzeby wyposażenia PSZOK oraz odbioru ze specjalnych punktów aptek, zakładów opieki zdrowotnej i budynków użyteczności publicznej wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia worki do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Uwaga Wykonawca na wniosek właściciela,użytkownika nieruchomości dostarczy do gospodarstwa domowego pojemnik na odpady zmieszane. Koszt dzierżawy lub zakupu takiego pojemnika ponosi właściciel,użytkownik nieruchomości. przygotowanie, wydrukowanie kalendarza z harmonogramem odbioru odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości w terminie do dnia 1 lipca 2013r., po wcześniejszym przedstawieniu go Zamawiającemu do akceptacji. Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt. 7, art. 3b ust.1 i art. 3c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm., rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych Dz. U. z 2012r, poz. 645, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów Dz. U. z 2012r, poz. 676, uchwała Nr XX 233 12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017, uchwała Nr XX 234 12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017. W przypadku nieosiągnięcia poziomów odzysku, recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz ograniczenia składowania odpadów ulegających biodegradacji Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne zgodnie z umową. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane przez Wykonawcę w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących w każdym miejscu jeśli będzie to wynikiem jego działania. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania, wydrukowania kalendarza z harmonogramem odbioru odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości w terminie do dnia 1 lipca 2013r., po wcześniejszym przedstawieniu go Zamawiającemu do akceptacji. Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami przekazanych przez Zamawiającego o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w wyznaczonych przez Zamawiającego maksymalnie 2 punktach aptekach, zakładach opieki zdrowotnej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże, pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków oraz opróżniać je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić na czas trwania umowy w wyznaczonych przez Zamawiającego maksymalnie 8 punktach budynki użyteczności publicznej na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże, pojemniki na zużyte baterie oraz opróżniać je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi zmieszanymi odpadami komunalnymi. Wykonawca nie może mieszać odpadów odebranych z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże z odpadami zebranymi z innej gminy. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela użytkownika nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęcie fotograficzne lub nagranie z nieruchomości wykonane kamerą cyfrową lub urządzeniem rejestrującym z uwidocznioną datą wykonania zdjęcia lub filmu oraz protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii RIPOK. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia jednego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże i wyposażenia go na czas trwania umowy w odpowiednie pojemniki i kontenery oraz do monitorowania stanu zapełnienia pojemników i kontenerów aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników i kontenerów. PSZOK będzie czynny co najmniej 1 raz w tygodniu w godzinach 10-16 w sobotę. Wykonawca zobowiązany jest do wywożenia w.w odpadów specjalistycznym sprzętem. Odpady mogą być przechowywane do osiągnięcia minimum logistycznego, tzn. do wypełnienia pojemników i kontenerów, jednak opróżniane nie rzadziej niż raz w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, a w szczególności do: przedkładania Zamawiającemu raportów kwartalnych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto, Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu wykaz nieruchomości na których w danym kwartale nastąpiła zmiana w ilości i rodzaju pojemników. dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków Dz. U. z 2012r., poz. 630. dostarczenia niezbędnych informacji umożliwiających sporządzenie przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w rozdziale III pkt. A. ppkt 3.13 opisu przedmiotu zamówienia. przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających ilości i rodzaju odebranych odpadów zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów, na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże. przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów Dz. U z 2010r. Nr. 249, poz. 1673 Wykonawca obowiązany jest w dniu podpisania umowy oraz przez cały czas jej trwania, do spełniania następujących wymagań, posiadania zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Dobrzyniewo Duże zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. posiadania zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 uprzednio obowiązującej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r., nr 185, poz. 1243) lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). posiadania uprawnień w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, dysponowania ilością pojemników, pojazdów oraz personelu niezbędną do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami prawa lokalnego oraz wymaganiami Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi dokumenty poświadczające spełnianie wymagań opisanych powyższej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania prawdziwości złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, w szczególności poprzez wizję lokalną na terenie bazy magazynowo transportowej oraz poprzez lustrację pojazdów. Wykonawca przed podpisaniem oraz w trakcie realizacji umowy zapewni, w obecności przedstawiciela Wykonawcy, nieograniczony dostęp do własnej bazy magazynowo transportowej, w zakresie skontrolowania przestrzegania zapisów umowy. Zamawiający będzie miał prawo sporządzania dokumentacji fotograficznej oraz audiowizualnej z przeprowadzonych czynności kontrolnych. Brak przedłożenia dokumentów, ograniczanie lub odmowa dostępu do bazy magazynowo-transportowej w celu kontroli wymagań określonych w SIWZ i/lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń stanowi podstawę do uznania, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy oraz do zatrzymania wadium. Wymagania dotyczące instalacji do jakiej mogą trafić odpady, Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Dobrzyniewo Duże, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. regionu Centralnego, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże, odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku, unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 9e ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2012r. , poz. 391 z późn. zm. Sposób odbioru przez Wykonawcę odpadów komunalnych odbieranych selektywnie, częstotliwość odbioru i rodzaj worka lub sposób pakowania odpadów komunalnych odbieranych selektywnie, worki koloru niebieskiego - do gromadzenia papieru i tektury kod 15 01 01, 20 01 01 - jeden raz w miesiącu, worki koloru zielonego do gromadzenia odpadów opakowaniowych ze szkła bez podziału na szkło bezbarwne i kolorowe kod 15 01 07, 20 01 02 jeden raz w miesiącu worki koloru żółtego do gromadzenia opakowań wielomateriałowych, tworzyw sztucznych i metali łącznie kod 20 01 39, 15 01 02, 20 01 40, 15 01 04, 15 01 05 jeden raz w miesiącu, pozostała częstotliwość odbierania selektywnie zbieranych odpadów z terenu gminy Dobrzyniewo Duże, papier i tektura w tym opakowania, gazety, czasopisma, itp. kod 15 01 01, 20 01 01, odpady opakowaniowe ze szkła w podziale na szkło bezbarwne i kolorowe kod 15 01 07, 20 01 02, opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne i metale kod 20 01 39, 15 01 02, 20 01 40, 15 01 04, 15 01 05, odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i parków zebrane w sposób selektywny w PSZOK. zużyte baterie i akumulatory kod 20 01 33, 20 01 34 odbierane będą w PSZOK oraz we wskazanych przez Zamawiającego budynkach użyteczności publicznej gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania zużytych baterii w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie opróżnić je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. meble i odpady inne wielkogabarytowe kod 20 03 07 oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny kod 20 01 23, kod 20 01 35, 20 01 36 odbierane będą w PSZOK oraz w formie wystawek tj. wystawianych przed posesję, odbierane będą przez Wykonawcę od właścicieli nieruchomości co najmniej dwa razy w trakcie trwania umowy w okresie jesiennym i wiosennym zgodnie z harmonogramem. O terminie odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty tj. ogłoszenia na tablicach ogłoszeń oraz stronie internetowej Zamawiającego. przeterminowane leki kod 20 01 31, kod 20 01 32 odbierane będą w PSZOK oraz w wyznaczonych aptekach i zakłady opieki zdrowotnej w godzinach ich pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z aptek i zakładów opieki zdrowotnej oraz podstawienie pojemników do ich zbierania. Wykonawca zobowiązany będzie oraz opróżnić je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. chemikalia kod odpadu 20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 17, 20 01 19, 20 01 25, 20 01 26, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 01 80 zebrane w sposób selektywny odbierane będą tylko w PSZOK. zużyte opony kod odpadu 16 01 03, odbierane będą tylko w PSZOK. odpady budowlano remontowe pochodzące z remontów prowadzonych samodzielnie odbierane będą tylko w PSZOK. Sposób odbioru przez Wykonawcę odpadów komunalnych niesegregowanych zmieszanych, częstotliwość wywozu przez Wykonawcę niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej 2 razy w miesiącu, niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01 zbierane będą do pojemników ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości altanki śmietnikowe i wyznaczone miejsca na pojemniki. Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych. Właściciel nieruchomości zapewni wyposażenie jej w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych. Wykonawca w terminie 7 dni po otrzymaniu wniosku od właściciela nieruchomości dostarczy do gospodarstwa domowego pojemnik na odpady zmieszane. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy przepisów wymienionych w punkcie D niniejszej Specyfikacji, Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. Urządzenia do gromadzenia odpadów, Wielkości pojemników do zbierania niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej mogą być stosowane pojemniki o pojemności: od 0,8m3 do 1,2m3. Wszystkie pojemniki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. Oznaczenie worków: Worki do zbierania odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższą instrukcją, przezroczyste worki koloru niebieskiego - do gromadzenia papieru i tektury z trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów. przezroczyste worki koloru zielonego do gromadzenia odpadów opakowaniowych ze szkła bez podziału na szkło bezbarwne i kolorowe w trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów, przezroczyste worki koloru żółtego do gromadzenia opakowań wielomateriałowych, tworzyw sztucznych i metali łącznie z trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów, Szacunkowa ilości worków Powyższe worki będą dostarczane dla Właścicieli nieruchomości przez Wykonawcę. Szacunkowa ilość worków wynosi 175392 szt.rok, worki koloru niebieskiego 29232 szt.rok worki koloru zielonego 58464 szt.rok, worki koloru żółtego 87696 szt.rok z czego 1 200 szt.rok należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, worki koloru niebieskiego 200 szt.rok, worki koloru zielonego 400 szt.rok, worki koloru żółtego 600 szt.rok., Wykonawca do dnia 1 lipca 2013r., wyposaży właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w komplet worków z folii LDPE grubości min. 60 mikronów o pojemności od 0,11m3 do 0,12 m3. Komplet worków składa się z worków o następującej kolorystyce i ilości, 1 worek niebieski do gromadzenia papieru i tektury, 2 worki zielone do gromadzenia odpadów opakowaniowych ze szkła bez podziału na szkło bezbarwne i kolorowe, 3 worki żółte do gromadzenia opakowań wielomateriałowych, tworzyw sztucznych i metali łącznie. Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty. Sprzęt techniczny, Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie dysponując sprzętem oraz bazą magazynowo transportową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013r. poz. 122, Wykonawca musi dysponować pojemnikami i kontenerami do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże zgodnie z poniższym wykazem: pojemniki i kontenery niezbędne do wyposażenia 1 Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, pojemniki niezbędne do wyposażenia specjalnych punktów aptek, zakładów opieki zdrowotnej i budynków użyteczności publicznej do gromadzenia zużytych baterii i przeterminowanych leków. pojemniki na zmieszane odpady komunalne dla gospodarstwa domowego, które zgłosiło zapotrzebowanie na ich dzierżawę lub zakup. Pojemniki muszą posiadać certyfikat zgodności z normą EN 840..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Szczegółowe informacje zawarte są w pkt. 15 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) Pisemne zobowiązanie podmiotu - Załącznik nr 4 do SIWZ c) Kalkulacja ceny ofertowej - Załącznik nr 6 do siwz , d) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy: a) upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z innego dokumentu b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, (dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: - zmiany przedstawicieli stron umowy, - jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej, - zmniejszenia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego, zakresu usług objętych umową wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia, - zmniejszenia wynagrodzenia o ceny jednostkowe brutto wskazane w Załączniku Nr 6 - kalkulacja ceny ofertowej z uwagi na zmianę terminu rozpoczęcia działania PSZOK-u.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.