eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa elektronicznych liczników energii elektrycznej, zegarów sterujących i modemów



Ogłoszenie z dnia 2007-03-16

POZYCJA 17279

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa elektronicznych liczników energii elektrycznej, zegarów sterujących i modemów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: EnergiaPro Koncern Energetyczny SA Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Mirosław Budziński, pl. Powstańców Śląskich 20, 53-314 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3322127, 3322120, e-mail: piotr.hojenski@wr.energiapro.pl; miroslaw.budzinski@wr.energiarpro.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wr.energiapro.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EnergiaPro Koncern Energetyczny SA Mirosław Budziński, Mirosław Budzinski, ul. Sztabowa 72/74 pok.005, 53-310 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3322120. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elektronicznych liczników energii elektrycznej, zegarów sterujących i modemów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa elektronicznych liczników energii elektrycznej, zegarów sterujących i modemów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24. ust. 1 i 2 ustawy), 5. wykonali w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy to w tym okresie) dostawy urządzeń z zakresu zadań, na które składana jest oferta (tzn. dla zadań A, B, C, D, E, F, G, H - wykazanie się dostawą elektronicznych liczników energii elektrycznej (dla zadania E wraz z modemami), dla zadań I i J - zegarów sterujących, dla zadania K - wykazanie się dostawą modemów, dla zadania L wykazanie się dostawą modułów komunikacyjnych z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca składając ofertę na poszczególne zadania (oddzielnie dla każdego z nich) musi wykazać się realizacją dostaw o wartości nie mniejszej niż 33% ceny brutto zaproponowanej w ofercie. 6. Zaoferują udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców przekraczający 50% (warunek ten dotyczy każdego Zadania z osobna). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.31.00 - Liczniki energii Kod CPV wg słownika 2008: 38.55.10.00 - Liczniki energii 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 400 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zadanie A 27.000,00 zł zadanie B 76.000,00 zł zadanie C 500,00 zł zadanie D 26.500,00 zł zadanie E 16.500,00 zł zadanie F 3.000,00 zł zadanie G 8.500,00 zł zadanie H 4.500,00 zł zadanie I 800,00 zł zadanie J 500,00 zł zadanie K 9.800,00 zł zadanie L 9.900 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24. ust. 1 i 2 ustawy), 5. wykonali w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy to w tym okresie) dostawy urządzeń z zakresu zadań, na które składana jest oferta (tzn. dla zadań A, B, C, D, E, F, G, H - wykazanie się dostawą elektronicznych liczników energii elektrycznej (dla zadania E wraz z modemami), dla zadań I i J - zegarów sterujących, dla zadania K - wykazanie się dostawą modemów, dla zadania L wykazanie się dostawą modułów komunikacyjnych z jednoczesnym potwierdzeniem, iż dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca składając ofertę na poszczególne zadania (oddzielnie dla każdego z nich) musi wykazać się realizacją dostaw o wartości nie mniejszej niż 33% ceny brutto zaproponowanej w ofercie. 6. Zaoferują udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców przekraczający 50% (warunek ten dotyczy każdego Zadania z osobna). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. X niniejszej Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z warunków od 1 do 5 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku niespełnienia warunku nr 6 oferta wykonawcy zostanie odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.energiapro.pl. Opłata: 38 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatność w kasie/przelew/za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 11:00, Wrocław, ul. Sztabowa 72/74.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie A - liczniki statyczne bezpośrednie 1 fazowe wielostrefowe z zegarem wewnętrznym w ilości 13.560 sztuk. 1) Krótki opis: liczniki statyczne bezpośrednie 1 fazowe wielostrefowe z zegarem wewnętrznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość 13.560 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie B - liczniki statyczne bezpośrednie 3 fazowe wielostrefowe z zegarem wewnętrznym w ilości 18.098 sztuk. 1) Krótki opis: liczniki statyczne bezpośrednie 3 fazowe wielostrefowe z zegarem wewnętrznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość 18.098 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie C - liczniki statyczne 3-faz. do pomiaru bezpośredniego, wielostrefowe w ilości 31 sztuk. 1) Krótki opis: liczniki statyczne 3-faz. do pomiaru bezpośredniego, wielostrefowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość 31 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie D - liczniki statyczne dwukwadrantowe do pomiaru półpośredniego kl. 0,5S w ilości 663 sztuk. 1) Krótki opis: liczniki statyczne dwukwadrantowe do pomiaru półpośredniego kl. 0,5S. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość 663 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie E - liczniki statyczne dwukwadrantowe do pomiaru półpośredniego kl. 0,5S wraz z modemami GPRS w ilości 200 sztuk. 1) Krótki opis: liczniki statyczne dwukwadrantowe do pomiaru półpośredniego kl. 0,5S wraz z modemami GPRS. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00, 32.55.24.10. 3) Wielkość lub zakres: ilość 200 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie F - liczniki statyczne czterokwadrantowe do pomiaru pośredniego kl. 0,5S w ilości 50 sztuk. 1) Krótki opis: liczniki statyczne czterokwadrantowe do pomiaru pośredniego kl. 0,5S. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość 50 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie G - liczniki przedpłatowe 1-fazowe w ilości 1.010 sztuk. 1) Krótki opis: liczniki przedpłatowe 1-fazowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość 1.010 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Zadanie H - liczniki przedpłatowe 3-fazowe w ilości 200 sztuk. 1) Krótki opis: liczniki przedpłatowe 3-fazowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość 200 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Zadanie I - zegary sterujace w ilości 500 sztuk. 1) Krótki opis: zegary sterujace. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość 500 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Zadanie J - zegary sterujace w ilości 200 sztuk. 1) Krótki opis: zegary sterujace w ilości 200 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.31.00. 3) Wielkość lub zakres: ilość 200 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Zadanie K - modemy w ilości 222 sztuk. 1) Krótki opis: modemy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.10. 3) Wielkość lub zakres: ilość 222 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Zadanie L - moduły komunikacyjne w ilości 226 sztuk. 1) Krótki opis: moduły komunikacyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.10. 3) Wielkość lub zakres: ilość 226 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.