eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawę fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia nieczystości stałych wykonanych ze specjalnego tworzywa sztucznego HDPE typu MGB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-11

Koszalin: Dostawę fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia nieczystości stałych wykonanych ze specjalnego tworzywa sztucznego HDPE typu MGB
Numer ogłoszenia: 172783 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3484444, faks 94 3484434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia nieczystości stałych wykonanych ze specjalnego tworzywa sztucznego HDPE typu MGB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia nieczystości stałych wykonanych ze specjalnego tworzywa sztucznego HDPE typu MGB w ilościach Pojemnik MGB 120l biały 80 sztuk Pojemnik MGB 120l żółty 100 sztuk Pojemnik MGB 1100l grafitowy Pojemnik MGB 1100l niebieski 5 sztuk Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kolorów w ramach danego asortymentu pojemników. Pojemniki MGB 120Pojemniki nowe, wykonanie metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości PE-HD Posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny dołączyć atest Wykonane zgodnie z normą EN-840 dołączyć certyfikat Posiadają certyfikat zgodności RAL GZ 951 1 dołączyć certyfikat Znak zgodności z normą EN-840 oraz znak certyfikatu jakości RAL GZ 951 1 muszą być wytłoczone na pojemniku. Na pokrywie wytłoczenie nie wrzucać gorącego popiołu Dwukołowy system jezdny. Koło zestawu jezdnego o średnicy 200mm z oponą gumową pełną. Tarcza koła wykonana z niskociśnieniowego polietylenu o wysokiej gęstości cząsteczek. Nośność każdego koła około 2000 N. Listwa do współpracy z grzebieniowym mechanizmem załadowczym usytuowana na czołowej części kadłuba pojemnika. Kolorystyka kadłuba i pokrywy pojemników biały i żółty. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany koloru na inny tj. biały, żółty, grafitowy lub niebieski Należy wykonać gniazda do montażu czipów identyfikacyjnych. Dostawy danej partii pojemników w module transportowym do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Pojemniki MGB 1100 Pojemniki nowe wykonanie metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości PE-HD Posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny dołączyć atest Wykonane zgodnie z normą EN-840 dołączyć certyfikat Posiadają certyfikat zgodności RAL GZ 951 1 dołączyć certyfikat Znak zgodności z normą EN-840 oraz znak certyfikatu jakości RAL GZ 951 1 muszą być wytłoczone na pojemniku. Na pokrywie wytłoczenie nie wrzucać gorącego popiołu Czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół. Koło zestawu jezdnego o średnicy 200mm z oponą gumową pełną. Tarcza koła wykonana z niskociśnieniowego polietylenu o wysokiej gęstości cząsteczek. Nośność każdego koła około 2000 N. Pokrywa płaska otwierana uchylnie, posiadająca minimum trzy uchwyty do otwierania ręcznego lub wypust od połowy bocznej i czoła pokrywy umożliwiający otwieranie klapy. Listwa do współpracy z grzebieniowym mechanizmem załadowczym usytuowana na czołowej części kadłuba pojemnika. Przystosowanie do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową. Kolorystyka kadłuba i pokrywy pojemników: grafitowa i niebieska w całości jednolity kolor Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości pojemników w poszczególnych kolorach. Przednia ściana korpusu z dwoma pionowymi przetłoczniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu. Należy wykonać gniazda do montażu czipów indyfikacyjnych. Dostawy danej partii pojemników w module transportowym do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych na warunkach opisanych poniżej, a mianowicie: Udzielenie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu dostaw ilości zamawianych pojemników poszczególnych rodzajów o wielkości do 20 % zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany będzie do Dokonania dostawy w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania dostaw, jeśli pojemniki w okresie trwania obowiązywania umowy będą mu zbędne. Niezbędne warunki do spełnienia: Termin gwarancji na pojemniki: 24 miesiące. Termin płatności - 30 dni od dnia realizacji zamówienia danej partii pojemników dostawy pojemników. Wymagany termin gwarancji nie uchybia przepisom o rękojmi z tytułu wad technicznych i prawnych. Termin i miejsce realizacji zamówienia Realizacja zamówienia - w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych na warunkach opisanych poniżej,a mianowicie Udzielenie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu dostaw ilości zamawianych pojemników poszczególnych rodzajów o wielkości do 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 głównymi dostawami pojemników w wysokości w ramach jednego kontraktu 50.000,00 zł netto

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą ( na dzień składania ofert) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej o wartości, co najmniej 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

atest Państwowego Zakładu Higieny na pojemniki potwierdzenie, że w/w pojemniki są wykonane zgodnie z normą EN-840 dołączyć certyfikat Posiadają certyfikat zgodności RAL GZ 951 1 dołączyć certyfikat

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Budynek D pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 12:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Budynek A Sekretariat przedsiębiorstwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.