eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa opasek gipsowych szybkowiążących oraz opatrunków stabilizujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Bydgoszcz: Dostawa opasek gipsowych szybkowiążących oraz opatrunków stabilizujących
Numer ogłoszenia: 172777 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5854304, faks 052 5854076.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opasek gipsowych szybkowiążących oraz opatrunków stabilizujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek gipsowych szybkowiążących oraz opatrunków stabilizujących, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2.Przedmiot zamówienia obejmuje 2 niepodzielne pakiety, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 2 niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Przyjęcie do wiadomości ważnego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Przyjęcie do wiadomości ważnego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Przyjęcie do wiadomości ważnego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Przyjęcie do wiadomości ważnego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Przyjęcie do wiadomości ważnego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, a Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie oświadczenia o posiadaniu atestów i świadectw dopuszczających do obrotu, dotyczących przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz oświadczenia o zobowiązaniu się do ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną, co najmniej 3 oferty niepodlegające odrzuceniu Zamawiający celem wyboru oferty najkorzystniejszej przeprowadzi aukcję elektroniczną zgodnie z art. 91a i n. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 13.1.1.Kryteriami oceny ofert będą kryteria, o których mowa w punkcie 12.2. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13.1.2.Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie polegał na przeliczaniu postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji elektronicznej. 13.1.3.Ostateczna ocena oferty nastąpi zgodnie z postanowieniami punktu 12.4. niniejszej specyfikacji bezpośrednio po wyczerpaniu się możliwości aukcji (brak kolejnych postąpień, upływ czasu trwania aukcji). 13.2.Wykonawcy dopuszczeni do aukcji otrzymają od Zamawiającego zaproszenia, poufne identyfikatory i komplety login-hasło umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP. 13.2.1.Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzą proces rejestracji, który jest warunkiem koniecznym dla udziału w aukcji. 13.2.2.Wykonawca będzie miał możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania poufnego identyfikatora. 13.3.Dokumenty, o których mowa w punkcie 13.2. niniejszej specyfikacji Zamawiający przekaże Wykonawcom drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w pkt. 4 oświadczenia rejestracyjnego ( załącznik nr 6 do SIWZ). 13.3.1.Wykonawcy potwierdzą faksem otrzymanie zaproszeń i identyfikatorów na nr. faksu (052) 585 40 76. 13.4.Wymagania techniczne urządzeń informatycznych: a) komputer klasy PC, system operacyjny :Windows 98/2000/XP; b) sprawne łącze internetowe, dostęp do sieci Internet bez pośrednictwa serwera Proxy; c) przeglądarka internetowa: Internet Explorer 5.5 lub wyższy; d) zainstalowany bezpłatny program ProCentrumAPI, umożliwiający użycie bezpiecznego podpisu elektronicznego (program można pobrać ze strony internetowej Operatora pod adresem www.soldea.pl; e) bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany ważnym kwalifikowanym certyfikatem. 13.5.Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna www.soldea.pl. 13.6.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w wyniku przeprowadzonej aukcji elektronicznej zobowiązany jest do niezwłocznego przesłania formularzy cenowych (wg. załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji) uwzględniających wyniki aukcji elektronicznej, w rozbiciu na poszczególne pozycje w pakiecie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaluniwersytecki.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, 85 - 094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy, 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska gipsowa szybkowiążąca typu Gypsona Podkład podgipsowy syntetyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek stabilizujący wkłucia centralne szyjne i podobojczykowe z częścią zewnętrzną z pianki oraz dodatkowymi paskami stabilizującymi wkłucie Opatrunek stabilizujący cewnik epiduralny zapobiegający zagięciu i wysunięciu cewnika oraz chroniący miejsce wkłucia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.