eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostroróg › BUDOWA HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W OSTROROGU Z ŁĄCZNIKIEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Ostroróg: BUDOWA HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W OSTROROGU Z ŁĄCZNIKIEM
Numer ogłoszenia: 172743 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg, woj. wielkopolskie, tel. 061 2916565, fax 061 2916597.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA HALI SPORTOWO-WIDOWISKOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W OSTROROGU Z ŁĄCZNIKIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowo-widowiskowej przy Zespole Szkół w Ostrorogu z łącznikiem, wyposażeniem i widownią na ok. 160 osób oraz zapleczem szatniowo- sanitarnym. Obiekt zlokalizowany będzie na działkach Nr 76/5, 77/2, 96, 100 będących własnością Gminy Ostroróg. Hala sportowo-widowiskowa jest budynkiem I kondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, z dachem o konstrukcji drewnianej. Dane konstrukcyjno - materiałowe: - Fundamenty : z betonu B 20 zbrojone stalą A - III, bloczki B-6 - Ściany - budynek w technologii tradycyjnej, ściany murowane z pustaków ceramicznych ( 25, 38 cm) ocieplony styropianem FS15 - Podłogi: podłoga sportowa na legarach, łącznik - wykładzina homogeniczna, - Stropodach - niewentylowany odpowietrzany, - Ściany: tynk gipsowy, płyta akustyczna, płytki glazurowe, - Sufity: płyty GKB, tynk gipsowy, płyta akustyczna - Ściany zewnętrzne : tynk cienkowarstwowy Dane techniczne obiektu: wymiary gabarytowe : 68,65 m x 40,77 m x 12,31 m; powierzchnia zabudowy 1910,12 m2; powierzchnia użytkowa 1750,71 m2; kubatura 13.414,87 m3 Układ funkcjonalny hali sportowej: - hala sportowa z widownią na ok. 160 osób - 3 zespoły szatniowo-sanitarne w tym 1 przystosowany dla osób niepełnosprawnych, - 2 pokoje dla trenerów i sędziów z zespołem sanitarnym, - pomieszczenia dodatkowe: siłownia ( z szatnią) sala ćwiczeń korekcyjnych, - zaplecza magazynowo- techniczne ( z wyjściem na zewnątrz i do wewnątrz hali) - szatnie i sanitariaty dla widzów - reprezentacyjny holl wejściowy, - wentylatorownia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp : 1.1 Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1. Udzielenie min. 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch obiektów sal gimnastycznych lub hal sportowych o wymiarach co najmniej zbliżonych do przedmiotu zamówienia, o kubaturze minimum 5000 m3 i wartości zadania minimum 2 mln zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora lub wykonanie jednej sali gimnastycznej lub hali sportowej j.w. i innego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 5000 m3 i wartości zadania minimum 2 mln zł brutto każdy w zakresie, którego wchodziły roboty żelbetowe, murowe, wykończeniowe, instalacji elektrycznej, wod.-kan., C.O., wentylacyjnej wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora, Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. Jednakże musi to wynikać jednoznacznie z dokumentów załączonych do oferty. 2.3. Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. Jednakże musi to wynikać jednoznacznie z dokumentów załączonych do oferty. 2.4. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego, a. kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b. kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń, c. kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.5. Wykonawcy zobowiązują się wykonać siłami własnymi 55 % zakresu rzeczowego umowy. 2.6. Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. (w przypadku braku polisy na określoną kwotę Wykonawca zobowiązany jest się doubezpieczyć). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagana informacja musi być złożona przez co najmniej jednego wykonawcę. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ, 1.2. dowód wniesienia wadium 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej: - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 1.5. zaświadczenia: a/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę. 1.6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch obiektów sal gimnastycznych lub hal sportowych o wymiarach co najmniej zbliżonych do przedmiotu zamówienia, o kubaturze minimum 5000 m3 i wartości zadania 2 mln zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora lub wykonanie jednej sali gimnastycznej lub hali sportowej j.w. i innego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 5000 m3 i wartości zadania minimum 2 mln zł brutto każdy w zakresie , którego wchodziły roboty żelbetowe, murowe, wykończeniowe, instalacji elektrycznej, wod.-kan., C.O. , wentylacyjnej wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez inwestora Wykaz ten winien zawierać: a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanej roboty wraz z podaniem kubatury c/ wartość, datę i miejsce wykonania przedmiotu 1.7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt.1.6. 1.8. dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień dla kierownika budowy : a/ do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, b/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń, c/ kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 1.9. wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część robót ( załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców). Wykaz powinien zawierać: a/ nazwę i adres podwykonawców b/ podanie zakresu prac (z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował), 1.10. dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.11. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.12. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.13. dokument potwierdzający posiadanie polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (w przypadku braku polisy na określoną kwotę Wykonawca zobowiązany jest doubezpieczyć się)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrorog.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg, pok. Nr 22 - składając wniosek o przekazanie SIWZ i uiszczając opłatę - 230,00 zł, a za zaliczeniem pocztowym kosztuje 280 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg pok. Nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.