eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa odczynników, testów, materiałów kontrolnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Przemyśl: Dostawa odczynników, testów, materiałów kontrolnych.
Numer ogłoszenia: 172723 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, testów, materiałów kontrolnych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - odczynniki do analizatora VIDAS - 26 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 2 - Testy, materiały kontrolne - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 3 - odczynniki - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad. 4 - surowice liofilizowane do aglutynacji szkiełkowej - 14 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 5 - probówka testowa - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1000 sztuk; Zad. 6 - testy - 1 pozycja asortymentowa w ilości 500 sztuk;

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części SIWZ. 2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby / osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Wykonawcy przysługuje prawo zadawania wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 5.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i złożyć dokumenty ofertowe określone treścią załączników do SIWZ - w takiej formie i treści w jakiej zostały pobrane od zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 8. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostanie niezmieniona, a cena brutto ulegnie zmianie o wielkość proporcjonalną do zmienionej stawki podatku VAT. W takim przypadku Wykonawca poinformuje o tym zamawiającego w formie pisemnego oświadczenia dołączając go do pierwszej faktury, którą obciąży Zamawiającego zaraz po dokonaniu wzrostu cen i poda dane publikacji aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki VAT. 9. W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie ( zał. nr 1 SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om) - wskazując nazwy i adresy podwykonawcy(-ów) lub nie powierza - przez wpisanie, np. 0 lub --- . 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. nr 164 / 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wymienionej ustawy, a także spełniają dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - załącznik nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5. Deklarację zgodności - na podstawie ustawy z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.). 6. Zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych każdego asortymentu - dot. zadania, na które wykonawca składa ofertę w przypadkach wymaganych prawem. 7. Certyfikat ISO na produkcję odczynników - dotyczy zad. 1 - 3. 8. Dodatkowo wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 określającym przedmiot zamówienia dla każdego zadania indywidualnie. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 13. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 14. Dokumenty, o których mowa w pkt. od 5 - 7, 9 - 13 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu ul. Monte Cassino 18 37-700 Przemyśl woj. podkarpackie, tel.: (016) 677 50 65, tel./fax: (016) 677 50 64 Dział Zamówień Publicznych.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: lok. sekretariat w budynku D pok. 232. Otwarcie ofert: jak data składania ofert o godz. 1000 - sala konferencyjna - budynek D pok. 228 a..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do analizatora VIDAS..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora VIDAS - 26 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Testy, materiały kontrolne..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy, materiały kontrolne - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Surowice liofilizowane do aglutynacji szkiełkowej..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowice liofilizowane do aglutynacji szkiełkowej - 14 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Probówka testowa..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówka testowa - 1 pozycja asortymentowa w ilości 1000 sztuk..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Testy..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy - 1 pozycja asortymentowa w ilości 500 sztuk..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.