Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa i wdrożenie w BP ANR zespołu zabezpieczeń sieciowych, składajacego się z dwóch systemów: System Firewall/VPN oraz System antywirusowy on-line Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa, do kontaktów: Adam Rawdanowicz, pok. nr 403, ul. Dolańskiego 2, 00-215 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6358009 w. 403, fax 022 63580098 w. 198. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.anr.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:wykonywanie prawa własności do nieruchomości rolnych Skarbu Państwa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie w BP ANR zespołu zabezpieczeń sieciowych, składajacego się z dwóch systemów: System Firewall/VPN oraz System antywirusowy on-line. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa, ul. Dolańskiego 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie w BP ANR zespołu zabezpieczeń sieciowych, składajacego się z dwóch systemów: System Firewall/VPN oraz System antywirusowy on-line. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.20.00 - Oprogramowanie zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego Oryginalny kod CPV: 30.25.90.00 - Różne systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę Systemu Firewall/VPN, w tym: a) Oprogramowanie Firewall/VPN, b) Sprzęt - serwer dla Firewall/VPN, c) Sprzęt - platforma sprzętowa stacji zarządzającej, na której zostanie zainstalowane oprogramowanie do zarządzania Systemem Firewall/VPN (oraz do zarządzania systemem Antywirus), 2) dostawę Systemu antywirusowego on-line jako jednolitej platformy sprzętowo - programowej, 3) instalację, uruchomienie, konfigurację i wdrożenie Systemów wraz ze sprzętem w infrastrukturze sieciowej Zamawiającego, 4) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie administrowania systemami, tworzenia i wdrażania nowych reguł zabezpieczeń i podstawowej analizy logów systemowych, 5) zapewnienie pełnej obsługi serwisowej u Zamawiającego, 6) zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie administrowania dostarczonymi systemami oraz udzielania pomocy przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów przy ich konfiguracji i funkcjonowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt III.2) lit. a), lit. b) ogłoszenia. Załączenie do oferty przedmiotowych dokumentów i oświadczeń w opisanej w SIWZ formie będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Szczegółowy opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem B do SIWZ). Szczegółowy opis oraz forma oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 09:15, Jawne otwarcie ofert nastąpi w Biurze Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych w Warszawie przy ulicy Dolańskiego 2, w sali nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.03.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującego możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- Dostawa subskrypcji Systemu Ochrony Stacji i Serwerów EDR
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.