Brzesko: Wykonania usługi w zakresie ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzesku wraz z wykonaniem usługi inkasa oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu samochodu Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 172634 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Brzesku, ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6632823, fax 014 6630842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/usbrzesko
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania usługi w zakresie ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzesku wraz z wykonaniem usługi inkasa oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu samochodu Wykonawcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na całodobowej bezpośredniej ochronie fizycznej osób znajdujących się w Urzędzie Skarbowym w Brzesku, mienia i obiektu należącego do Urzędu Skarbowego w Brzesku przy ul. Królowej Jadwigi 16, wykonywanej przez co najmniej jedną umundurowaną osobę, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia, wyposażoną w kajdanki, miotacz gazu, pałkę służbową, pełniącą służbę w obiekcie Urzędu Skarbowego w Brzesku w systemie zmianowym (jeden pracownik ochrony fizycznej na zmianie). Ochrona i transport wartości pieniężnych (nie przekraczających 1 jednostki obliczeniowej) z kasy miejscowego banku PKO BP S.A. Oddział Brzesko, ul. Kościuszki 2, oddalonego od siedziby Urzędu o ok. 1.300 m do siedziby Urzędu, w terminach każdorazowo uzgodnionych pomiędzy stronami (w 2006r. wykonano 78 konwojów). Transport wartości pieniężnych (w dni pracy Urzędu tj. około 21 razy w miesiącu) z kasy Urzędu do miejscowego banku PKO BP S.A. Oddział Brzesko, ul. Kościuszki 2, oddalonego od siedziby Urzędu o ok. 1.300 m (inkaso).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Na podstawie art. 22 ust. 1 pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2) Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wg zasady spełnia/ nie spełnia. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (załącznik nr 4 do SIWZ) nazw podwykonawców oraz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza im powierzyć. 4) Zgodnie z art. 23 pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5) O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wykluczonych Wykonawców podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, c) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych Zamawiający żąda złożenia zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu wystawionego na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) wykaz osób, które będą przewidziane do wykonania umowy wraz z podaniem informacji o posiadaniu licencji pracownika ochrony fizycznej oraz o posiadanym doświadczeniu (stażu pracy) w bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia - sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, i) wykaz podwykonawców oraz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza im powierzyć - sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, j) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne w/w wymagane dokumenty określone w pkt. 1 pod lit. b) - j) każdy z Wykonawców musi dostarczyć osobno. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: A) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 pod lit. d), e), g) składają odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B) składają zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 pod lit. A i B zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/usbrzesko
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Brzesku, ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko pok. 216 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 8:00 do godz.15:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Brzesku, ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko, pok. 216 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- "Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2024 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o - część I"
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków w miejscowości Jasień przy ul. Mazurkiewicza i Strażackiej w gm. Brzesko
- Rękawice chirurgiczne
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Usługi ochrony osób i mienia Akademii Tarnowskiej
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.