eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Kraków: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 172627 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących mebli: - Stoliki dwuosobowe - 140 szt. - Stoliki trzyosobowe - 43 szt. - Krzesła - 417 szt. - Dostawa 2 szt. katedr do sal 14 i 111 w budynku 10-34 - Modernizacja (adaptacja istniejącej katedry) w Sali 219 w budynku 10-19 - Lada narożna - 1 szt. - Szafa ubraniowa o wymiarach 45x60210- 1 szt. - Szafa socjalna z zabudowaną szafką ze zlewozmywakiem i baterią na górze półka i ociekacz na naczynia. Górna półka zamykana roletą REHAU lub równoważną z systemem zwijającym - 1 szt. - Parapet (zabudowa i zabezpieczenie uskoku ściany)16x12x300 cm - 1 szt. - Zabudowa szafy metalowej na klucze oraz dodatkowe 2 szafki jedna poniżej zabudowy, druga powyżej zabudowy: całkowite wymiary zabudowy 115x28x210 - 1 szt. - Fotel biurowy - 1 szt. - Folia naklejana na szkło nieprzeźroczysta z montażem - 3 m2- Biurko do wydawania ubrań z kontenerem wolno-jeżdżącym (szuflada i szafka zamykane zamkami, prowadnice i zawiasy z cichym domykiem - Blum lub równoważne), 173x45x74,5 - 1 szt. - Wieszaki składane przykręcane do ścian spawane i malowane proszkowo, 120 cm długi na 24 haczyki każdy dospawane do ramy co 10 cm (do każdego haczyka tj. 24 szt. w każdym wieszaku, przynitowany na stałe, grawerowany aluminiowy numerek) - 12 szt. - Szafki na plecaki pod ścianą, każda półka wyposażona we własny numerek (w 2 sztukach) - 5 szt. - Bloczki z numerkami, wytrzymałe pleksi z wyfrezowanym numerkiem i otworem na haczyk ( 2 sztuki dla każdego haczyka) - 380 szt. - Szafki wiszące nad wieszakami, każda półka wyposażona we własny ściągany numerek wykonany z pleksi z grawerowanym numerem - 4 szt. - Listwy odbojowe montowane na ścianie na stałe, zapobiegające brudzeniu się ścian i ubrań, listwy odporne na wilgoć co zapobiegnie szybkiemu zniszczeniu od mokrych ubrań, na listwach zamontowane metalowe tabliczki z legendą dla każdego wieszaka z informującą od-do jakie numerki są na danym wieszaku - 6 szt. - Fotel biurowy - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.15.60.00-0, 39.14.12.00-4, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.14.13.00-5, 44.17.10.00-9, 39.12.11.00-7, 44.17.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.13.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części pierwszej (zadanie nr 1) - za posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę mebli wraz z montażem o podobnym zakresie asortymentowym o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Są to główne dostawy jakie powinien wykazać Wykonawca. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu zrealizowanych zamówień - Załącznik 7 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. W zakresie zadania częściowego nr 2, nr 3 i nr 4 Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku. Oceny spełniania warunku, zamawiający dokona metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Oceny spełniania warunku, zamawiający dokona metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Karty katalogowe, foldery lub prospekty oferowanych mebli. Karty katalogowe, folder lub prospekt muszą zawierać nazwę producenta, nazwę mebla, nazwę i opis mebla oraz zdjęcie proponowanego mebla

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy-Załącznik 1 do SIWZ; Kalkulacja przedmiotowo- cenowa-Załącznik 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania miejsca dostawy np. z powodu trwającego remontu pomieszczeń do których przeznaczone są meble, b. inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa montaż kompletnego wyposażenia dla sal dydaktycznych w budynku 10-19 WIŚ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Stoliki dwuosobowe - 140 szt. - Stoliki trzyosobowe - 43 szt. - Krzesła - 417 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa katedr w salach do obsługi osób niepełnosprawnych (zabezpieczenie sprzętu nagłaśniającego w budynku 10-34 WIŚ oraz modernizacja katedry w budynku 10-19 WIŚ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa katedr w salach do obsługi osób niepełnosprawnych (zabezpieczenie sprzętu nagłaśniającego) w budynku 10-34 WIŚ oraz modernizacja katedry w budynku 10-19 WIŚ - Dostawa 2 szt. katedr do sal 14 i 111 w budynku 10-34 - Modernizacja (adaptacja istniejącej katedry) w Sali 219 w budynku 10-19.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aranżacja, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia meblowego w pomieszczeniu portierni w budynku 10-19 WIŚ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aranżacja, dostawa i montaż następującego wyposażenia meblowego: - Lada narożna - 1 szt. - Szafa ubraniowa o wymiarach 45x60210- 1 szt. - Szafa socjalna z zabudowaną szafką ze zlewozmywakiem i baterią na górze półka i ociekacz na naczynia. Górna półka zamykana roletą REHAU lub równoważną z systemem zwijającym - 1 szt. - Parapet (zabudowa i zabezpieczenie uskoku ściany)16x12x300 cm - 1 szt. - Zabudowa szafy metalowej na klucze oraz dodatkowe 2 szafki jedna poniżej zabudowy, druga powyżej zabudowy: całkowite wymiary zabudowy 115x28x210 - 1 szt. - Fotel biurowy - 1 szt. - Folia naklejana na szkło nieprzeźroczysta z montażem - 3 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.12.00-4, 39.14.13.00-5, 39.14.10.00-2, 39.13.11.00-0, 39.11.31.00-8, 44.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aranżacja, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia meblowego w pomieszczeniu szatni w budynku 10-19 WIŚ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aranżacja, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia meblowego: - Biurko do wydawania ubrań z kontenerem wolno-jeżdżącym (szuflada i szafka zamykane zamkami, prowadnice i zawiasy z cichym domykiem - Blum lub równoważne), 173x45x74,5 - 1 szt. - Wieszaki składane przykręcane do ścian spawane i malowane proszkowo, 120 cm długi na 24 haczyki każdy dospawane do ramy co 10 cm (do każdego haczyka tj. 24 szt. w każdym wieszaku, przynitowany na stałe, grawerowany aluminiowy numerek) - 12 szt. - Szafki na plecaki pod ścianą, każda półka wyposażona we własny numerek (w 2 sztukach) - 5 szt. - Bloczki z numerkami, wytrzymałe pleksi z wyfrezowanym numerkiem i otworem na haczyk ( 2 sztuki dla każdego haczyka) - 380 szt. - Szafki wiszące nad wieszakami, każda półka wyposażona we własny ściągany numerek wykonany z pleksi z grawerowanym numerem - 4 szt. - Listwy odbojowe montowane na ścianie na stałe, zapobiegające brudzeniu się ścian i ubrań, listwy odporne na wilgoć co zapobiegnie szybkiemu zniszczeniu od mokrych ubrań, na listwach zamontowane metalowe tabliczki z legendą dla każdego wieszaka z informującą od-do jakie numerki są na danym wieszaku - 6 szt. - Fotel biurowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.60.00-0, 39.14.13.00-5, 39.12.11.00-7, 44.17.10.00-9, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.