To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Lublin: zakup wyposażenia dla filii DDK Bronowice przy ul. Olchowej 8 w Lublinie V części
Numer ogłoszenia: 172613 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155019 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnicowy Dom Kultury "Bronowice", ul. Krańcowa 106, 20-320 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 744 16 38, 442 74 44, faks 81 744 16 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: intytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wyposażenia dla filii DDK Bronowice przy ul. Olchowej 8 w Lublinie V części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla filii DDK Bronowice przy ul. Olchowej 8 w Lublinie V części. Zakres zamówienia obejmuje: Część I: kompleksowy wystrój wnętrz: zakup, dostawa i montaż umeblowania, zlewu, puzzli piankowych, rolet i opraw oświetleniowych, malowanie wieszaków. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 a do SIWZ, Część II: sprzęt muzyczny: zakup, dostawa fortepianu i ławy do fortepianu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 b do SIWZ, Część III: wyposażenie konferencyjne i widowiskowe: zakup, dostawa projektora, 2 ekranów projekcyjnych, tablicy suchościeralnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 c do SIWZ, Część IV: sprzęt komputerowy RTV i AGD: zakup, dostawa i montaż sprzętu agd, 2 telewizorów, switcha i centralki telefonicznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 d do SIWZ, Część V: okotarowanie sceny: zakup, dostawa i montaż kulis scenicznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 e do SIWZ. 3.3.1.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z innymi wykonawcami, realizującymi zamówienie na wykonanie remontu budynku filii Dzielnicowego Domu Kultury Bronowice zlokalizowanego przy ul. Olchowej 8 w Lublinie. Kody CPV: 39100000-3 Meble 32322000-6 Urządzenia multimedialne 31524000-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 39221000-7 Sprzęt kuchenny 32540000-0 Centrale 37310000-4 Instrumenty muzyczne 39150000-8 różne meble i wyposażenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 32.32.20.00-6, 31.52.40.00-5, 39.22.10.00-7, 32.54.00.00-0, 37.31.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I: kompleksowy wystrój wnętrz.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BENER Michał Benka, ul. Wileńska 59 b/15, 80-215 Gdańsk, Wileńska 59 b/15, 80-215 Gdańsk, 80-215 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74179,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72000,01
Oferta z najniższą ceną: 72000,01 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.