eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Warszawa: Dostawa artykułów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 172604 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 7 do SIWZ wraz ze zdjęciami nr 1 - 5, a określającym min. zakres rzeczowy, ilościowy oraz parametry fizyczne. Przedmiot zamówienia został opisany w podziale na części, z których każda stanowi odrębną całość.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W zakresie części pierwszej - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę galanterii skórzanej w której skład wchodziły co najmniej: portfele i/lub paski, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, 2. W zakresie części drugiej - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę koszulek i/lub kamizelek odblaskowych o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz ofertowy wraz z wypełnionym formularzem cenowym - przy czym formularz cenowy (będący integralną częścią formularza ofertowego) należy wypełnić dla każdego zadania oddzielnie - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o podwykonawcach - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem usług jakie Wykonawca planuje powierzyć Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców; 3)Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą i dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego - przed upływem terminu składania ofert, na adres jak oferta - próbkę każdego rodzaju asortymentu wraz z opakowaniem (jeśli dotyczy), w ramach każdej części na którą składa ofertę, tj. wykonaną jedną sztukę/egzemplarz danego rodzaju artykułu reklamowego (w dowolnym rozmiarze - jeśli dotyczy), w każdym kolorze który będzie podlegał ocenie pod względem jakości, tj. portfel skórzany męski w kolorze brązowym, portfel skórzany damski w kolorze bordowym, pasek skórzany męski w kolorze czarnym, pasek skórzany męski w kolorze brązowym, kamizelka odblaskowa, koszulka polo męska - kolor ciemny granat-wykończenia jasny niebieski, koszulka polo męska - kolor biały - wykończenia zielony, koszulka polo damska - kolor jasny niebieski- wykończenia ciemny granat, koszulka polo damska - kolor biały- wykończenia zielony. Próbka każdego spośród artykułów, o których mowa w pkt 2 musi być wykonana zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ (jeśli opis przedmiotu zamówienia przewiduje opakowanie kartonowe (dwuczęściowe) pudełko należy także złożyć u Zamawiającego wraz z próbką). Składane przez Wykonawcę próbki artykułów mogą być takimi samymi artykułami reklamowymi jak oferowane Zamawiającemu (z uwzględnieniem powyższego) a wyprodukowanymi przez Wykonawcę dla innych podmiotów pod warunkiem pełnej zgodności z oferowanymi artykułami). Próbka każdego spośród dostarczonych artykułów nie musi zawierać nadruku logo wymienionego w pkt 4 punktor drugi. Próbka każdego spośród dostarczonych artykułów nie musi zawierać nadruku logo wymienionego w Rozdziale II pkt 4 punktor drugi SIWZ. Opakowanie kartonowe może być w innym kolorze niż wymagany. Próbka zaoferowanego asortymentu musi być kompletna, tzn. jeśli dany wyrób wymaga opakowania - pudełka należy zapakować je w pudełko (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia). Załączone do oferty próbki artykułów zostaną zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w przypadku, gdy zaprzestana zostanie produkcja danego produktu, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego produktu innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie; 2) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy konieczna stanie się zmiana terminu wykonania zamówienia, a przyczyna ta będzie niezależna od Wykonawcy i podmiotów którym ewentualnie podzleca wykonanie prac; 3) zmiana podwykonawcy (jeśli wystąpi - zgodnie ze złożoną ofertą) ze względów losowych; 4) w przypadku zmiany osób upoważnionych do kontaktów ze strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego wynikających z umowy, zmiany te mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy, za potwierdzeniem odbioru; 5) wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cena za SIWZ: 17,50 zł + koszty przesyłki pocztowej - za pobraniem pocztowym lub bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Portfele męskie i portfele damskie oraz pasek męski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część pierwsza: a) Portfel męski - 400 szt. b) Portfel damski - 100 szt. c) Pasek męski - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kamizelki odblaskowe, koszulki polo meskie i koszulki polo damskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część druga: a) Kamizelka odblaskowa - 2500 szt. b) Koszulka polo męska -2000 szt. c) Koszulka polo damska - 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.