Kraków: Świadczenie usługi polegającej na dokonywaniu rezerwacji i zakupu usług hotelowych i restauracyjnych na potrzeby wizyt studyjnych organizowanych przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury w ramach Projektu: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sadowych- case management współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.3 Wsparcie na rzecz Strategii Lizbońskiej
Numer ogłoszenia: 172571 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na dokonywaniu rezerwacji i zakupu usług hotelowych i restauracyjnych na potrzeby wizyt studyjnych organizowanych przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury w ramach Projektu: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sadowych- case management współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.3 Wsparcie na rzecz Strategii Lizbońskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dokonywaniu rezerwacji i zakupu usług hotelowych i restauracyjnych na potrzeby wizyt studyjnych organizowanych przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury w ramach Projektu: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sadowych- case management współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.3 Wsparcie na rzecz Strategii Lizbońskiej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.3 Wsparcie na rzecz Strategii Lizbońskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kępka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Business Center 1 Anna Kępka, ul. Staromiejska 2/7, 40-013 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43580,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70648,74
Oferta z najniższą ceną: 70648,74 / Oferta z najwyższą ceną: 70648,74
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. W Sekcji VI.3) pkt 1) ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 lutego 2014 r. (nr ogłoszenia: 2014/S 030-048681; link do publikacji internetowej http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:48681-2014:TEXT:PL:HTML&src=0 ) oraz w Rozdziale 4 pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, z zastrzeżeniem, iż wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy wartości 50% zamówienia podstawowego, tj. wartości szacunkowej tego zamówienia, która wynosi: 1 411 503,33 zł netto, tj. 351 155, 17 euro. Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta dniu 12 maja 2014 r. z Panią Anną Kępką prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Business Center 1 Anna Kępka z siedzibą w Katowicach (40 - 013) przy ul. Staromiejskiej 2/7 (dalej: Wykonawca) o wartości 480.712,00 zł netto , tj. 591.275,76 zł brutto (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy dwieście siedemdziesiąt pięć złotych i76/100 zł brutto). Obecnie realizacji Projektu: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sadowych- case management współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013 Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.3 Wsparcie na rzecz Strategii Lizbońskiej wymaga zawarcia umowy na świadczenie usługi polegającej na dokonywaniu rezerwacji i zakupu usług hotelowych i restauracyjnych, które nie zostały ujęte w ramach zamówienia podstawowego, a wobec spełniania wszelkich przesłanek zawartych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający planuje udzielenie zamówienia uzupełniającego. Dotychczas Wykonawcy zamówienia podstawowego nie zostały udzielone zamówienia uzupełniające. Niniejsze zamówienie stanowi 5,01% wartości wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- usługa restauracyjna podczas Konferencji EFE 2024 w ramach obchodów jubileuszu 50-lecia WEIP - DE-dzp.272-179/24
- "Usługa zakwaterowania i wyżywienia w Pradze"
- Usługi Cateringowe dla Instytutu Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.