eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedynia › Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego - 10 letniego w wysokości 3.307.698,23 PLN (słownietrzy miliony trzysta siedem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem zł 23/100 gr.) na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne budżetu gminy w tym finansowanie udziału unijnego (tzw. prefinansowanie lub wyprzedzające finansowanie), udzielenie dotacji na wydatki inwestycyjne w tym również związane z projektem dofinansowywanym ze środków unijnych i prefinansowaniem tego udziału

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Cedynia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego - 10 letniego w wysokości 3.307.698,23 PLN (słownie: trzy miliony trzysta siedem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem zł 23/100 gr.) na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne budżetu gminy w tym finansowanie udziału unijnego (tzw. prefinansowanie lub wyprzedzające finansowanie), udzielenie dotacji na wydatki inwestycyjne w tym również związane z projektem dofinansowywanym ze środków unijnych i prefinansowaniem tego udziału
Numer ogłoszenia: 172559 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Cedyni , Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4144006, faks 091 4144162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego - 10 letniego w wysokości 3.307.698,23 PLN (słownie: trzy miliony trzysta siedem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem zł 23/100 gr.) na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne budżetu gminy w tym finansowanie udziału unijnego (tzw. prefinansowanie lub wyprzedzające finansowanie), udzielenie dotacji na wydatki inwestycyjne w tym również związane z projektem dofinansowywanym ze środków unijnych i prefinansowaniem tego udziału.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oprocentowanie kredytu jest ustalane na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie jednomiesięcznym oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1M notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych, powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. Kredyt udzielony zostanie min. na sfinansowanie udziału unijnego i udziału własnego w projektach z udziałem środków Unii Europejskiej. Dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu kredytu w części zwrotu środków unijnych który otrzyma po rozliczeniu. Szczegółowy opis warunków udzielenia kredytu: 1. Kredyt udzielony zostanie na okres 10 lat. Kredyt będzie postawiony do dyspozycji od dnia podpisania umowy do dnia 31.12 2010 r. w dowolnych transzach ustalonych prze Zamawiającego. 2. Terminy ustalone w pkt 1 mogą ulec zmianie ze względu na wyniki przetargów i umów zawartych z Wykonawcami zadań inwestycyjnych, dlatego zastrzega się ewentualna zmianę harmonogramu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kredytu jednorazowo lub w transzach w zależności od potrzeb. 4. Karencja w spłacie kapitału: rok czasu od pobrania ostatniej raty kredytu. 5. Karencja w spłacie odsetek do końca bieżącego roku. 6. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 7. Kredyt udzielony zostanie min. na sfinansowanie udziału unijnego i udziału własnego w projektach z udziałem środków Unii Europejskiej. Dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w części zwrotu środków unijnych, które otrzyma po rozliczeniu projektów z Unią Europejską. 8. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat. 9. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. 10. Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat, prowizji w związku z udzieleniem kredytu. Jedynym dopuszczalnym kosztem kredytu są odsetki bankowe. 11. Możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami, spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 12. Jedyną formę zabezpieczenia kredytu będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. Wykonawca nie może żądać dodatkowego zabezpieczenia obok weksla. 13. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z prowadzeniem rachunku bankowego za pomocą, którego będzie następowała spłata rat kredytu. 14. O terminie wypłaty i wysokości każdej transzy bank będzie informowany co najmniej na 3 dni robocze przed wypłatą transzy kredytu. 15. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 1M plus marża banku 16. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. 17. Spłata odsetek dokonywana będzie w terminach miesięcznych w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia na dzień ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 31.01.2011 r. w terminie do 10 każdego następnego miesiąca 18. Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. 19. Spłata kapitału - równe raty miesięczne kapitałowe, z wyłączeniem spłat dotyczących zwrotu dokonanego przez Unię Europejską udziału unijnego. Tu będzie spłata jednorazowa po rozliczeniu projektu. Raty płatne na ostatni dzień każdego miesiąca wraz z odsetkami przez okres 108 miesięcy tj. 9 lat (10 lat w tym 1 rok karencji w spłacie), do dnia 10 każdego następnego miesiąca. 20. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 21. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki liczone są do dnia spłaty kredytu. 22. Do celów obliczenia ceny kredytu przyjmuje się rzeczywistą ilość dni występującą w danym miesiącu. 23. Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 30 czerwca 2010 r., tj. 3,64%..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W tym celu wykonawca przedstawi zezwolenie właściwego organu na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał minimum 1 usługę o wartości 500 000 zł odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków, Wzór oferty na usługi

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania niniejszej SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, b) wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia, c) zmiana wysokości zaciągniętego kredytu, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego wynikających z rozstrzygniętych postępowań o zamówienie publiczne, d) zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. e) Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy będą wprowadzone z poszanowaniem przepisów ustawy PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cedynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Cedyni Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Cedyni Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 6 [SEKRETARIAT].

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.