Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Zielina: Dostawa do siedziby Zamawiającego:
1) środków czystości,
2) materiałów higienicznych,
3) środków do dezynfekcji.
Numer ogłoszenia: 172533 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek , Moszna ul. Zamkowa 1, 47-370 Zielina, woj. opolskie, tel. 077 4669678, faks 077 4668400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszna-zamek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Zamawiającego: 1) środków czystości, 2) materiałów higienicznych, 3) środków do dezynfekcji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: 1) środków czystości, 2) materiałów higienicznych, 3) środków do dezynfekcji. Szczegółowa specyfikacja asortymentu i jego ilości znajduje sie w załącznikach Nr 2a, 2b, 2c do Specyfikacji Istotnych Waruków Zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępnych w jego siedzibie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki dla wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) działają w zakresie oraz formie prawnej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i przedmiotem niniejszego postępowania, b) posiadają uprawnienia (koncesje) do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, tj. suma bilansowa * 5% > cena ofertowa(*), kapitały własne > cena ofertowa(*), przychody ogółem * 5% > cena ofertowa(*), wynik finansowy netto > 0,5*cena ofertowa(*); (*) - należy przyjąć sumę cen brutto dla wszystkich części e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Opis sposobu oceny spełnienia warunków przez wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków przez wykonawców na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 3. Ocenie będzie podlegać kompletność oraz merytoryczna zawartość przedłożonych dokumentów lub oświadczeń według kryterium: spełnia/nie spełnia, co musi jednoznacznie wynikać z ich treści..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego: a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e w nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz kopie zaświadczeń o nadaniu numerów identyfikacyjnych REGON i NIP; b) dokument wskazujący imiennie osoby uprawnione do składania oświadczeń woli lub do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz zakres i sposób reprezentacji, o ile nie wynika to z dokumentów wymienionych w pkt. a), c) wybrane dane bilansowe za 2008 rok oraz za pierwsze półrocze bieżącego roku: suma bilansowa, kapitały własne, przychody ogółem(*), wynik finansowy netto (*) jeżeli przychody z działalności związanej z przedmiotem zamówienia stanowią mniej niż 75% przychodów ogółem, należy dodatkowo podać ich wielkość; dane za pierwsze półrocze 2009 roku Zamawiający przemnoży przez <2>; d) wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw ( co najmniej dwóch ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, okresów realizacji i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - termin płatności - 15
- 3 - termin ważności produktów - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.moszna-zamek.wbd.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 47-370 Zielina, Moszna, ul. Zamkowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat, tj. pokój nr 125, w siedzibie Zamawiającego: 47-370 Zielina, Moszna, ul. Zamkowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa specyfikacja asortymentu i wielkości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin płatności (w dniach) - 15
- 3. termin ważności produktów - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów higienicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa specyfikacja asortymentu i wielkości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin płatności (w dniach) - 15
- 3. termin ważności produktów - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa specyfikacja asortymentu i wielkości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin płatności (w dniach) - 15
- 3. termin ważności produktów - 15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach - II etap
- Dostawy wózków do transportu brudnej bielizny, szafek do przechowywania czystej bielizny, szafek na klucze i wózków platformowych dla wszystkich obiektów CSK Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu"
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.