To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Gdynia: dostawa puzzli edukacyjnych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 172513 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107104 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa puzzli edukacyjnych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa niżej opisanych puzzli edukacyjnych: - treść obrazka - przesłanie uświadamiające konieczność korzystania z komunikacji zbiorowej w mieście w celu polepszenia ogólnie pojmowanych warunków życia i konieczność działań mających na celu racjonalne gospodarowanie zasobami energetycznymi ze szczególnym uwzględnieniem gdyńskiej komunikacji trolejbusowej, - segment docelowy - dzieci w wieku 5 - 9 lat, - forma obrazka - dowolna. Zamawiający dopuszcza wszystkie formy łącznie z collagem, fotomontażem itp., - Zamawiający udzieli Wykonawcy zgody na ewentualne wykorzystanie (wyłącznie w celu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego) fotografii pojazdów komunikacji miejskiej zamieszczonych na stronie internetowej www.zkmgdynia.pl, - Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu w terminie 21 (słownie: dwudziestu jeden) dni od daty podpisania umowy trzy różne projekty obrazka ( warianty graficzne). Zamawiający - w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty otrzymania projektów dokona wyboru jednego wariantu graficznego jako wyznaczonego do produkcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt (zmian) w wybranym projekcie, - wymiar obrazka - 480 x 680 mm lub zbliżony (+ I- 80 mm od podanych wymiarów),minimalna liczba elementów: 60 ,maksymalna liczba elementów: 100,materiał - tektura minimum 1,5 mm + papier płótnowany (lub kreda) minimum 100g,puzzle pocięte, wsypane do woreczka, - druk - 4I0, - pudełko:dwuczęściowe,twarde,wymiary minimalne: długość: 285 mm; szerokość: 190 mm; wysokość: 40 mm,wymiary maksymalne: długość: 400 mm; szerokość: 270 mm; wysokość: 61 mm,materiał - tektura minimum 1 mm + papier płótnowany (lub kreda) minimum 100, wieczko, zadruk-4I0, denko białe,zapakowane w folię termokurczliwą, - do każdego kompletu w pudełku dołączony obrazek, który należy otrzymać po prawidłowym złożeniu puzzli w skali 1:1, - nakład: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) kompletów, Przed rozpoczęciem druku Wykonawca wykona na swój koszt Cromalin (lub proof. cyfrowy w uzgodnieniu z Zamawiającym). Po otrzymaniu Cromalina - Zamawiającemu przysługuje możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof. W przypadku naniesienia poprawek - Zamawiającemu przysługuje także możliwość żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego. 2. Podstawą uznania wykonania przedmiotu umowy będzie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru ( bez zastrzeżeń) przedmiotu umowy sporządzonego po okazaniu przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ( na terenie Trójmiasta) . 3. Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wytycznych dotyczących zasad promocji unijnego źródła finansowania otrzymanych od Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy logo Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności-Program Regionalny, logo IPomorskie w UniiI oraz informację na temat źródła finansowania projektu w terminie 14 dni od podpisania umowy w formatach umożliwiających ich wykorzystanie. Jednocześnie Zamawiający wprowadza wymóg oznaczenia powyższymi logotypami oraz informacją na temat źródła finansowania projektu puzzli, obrazka oraz pudełka. Zamawiający wymaga , aby przedmiot zamówienia zrealizowany był zgodnie z warunkami umowy, której wzór zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00 - Zabawki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Unii Europejskiej: Rozwój proekologicznego transportu publicznego na Obszarze Metropolitarnym Trójmiasta. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AXEL-MALINA S.C. JERZY MALINA I DANIEL MALINA
jakie przetargi wygrała firma
"AXEL-MALINA S.C. JERZY MALINA I DANIEL MALINA
- Axel-Malina s.c. J. Malina, D. Malina, Kornatka 170, 32-410 Dobczyce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13330,00
Oferta z najniższą ceną: 13330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17690,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - 2 powtórne
- Zakup kardiomonitorów z centralą na Oddział Chirurgii Ogólnej Szpitala im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego ..... "
- Dostawa żagli na statek Dar Młodzieży
- Kompleksowa usługa cateringowa w dniu 23 maja 2024 roku
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zabawek, gier oraz innych pomocy dydaktycznych dla Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze
- "ZWIĘKSZENIE LICZBY MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI DO LAT 3 W ŻŁOBKU SAMORZĄDOWYM "RAJ MALUSZKA" W DOMASZOWICACH"
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie Meble, w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.