eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › UTWORZENIE AKADEMII ZDROWIA W PLACÓWKACH WSPARCIA DZIENNEGO W DĘBICY, UMOŻLIWIAJĄCE WZROST JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG I ROZSZERZENIE OFERTY LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-31

Ogłoszenie nr 17247 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.

Dębica: UTWORZENIE AKADEMII ZDROWIA W PLACÓWKACH WSPARCIA DZIENNEGO W DĘBICY, UMOŻLIWIAJĄCE WZROST JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG I ROZSZERZENIE OFERTY LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI "Spójność przestrzenna i społeczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355064 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366545 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ratuszowa  2, 39200   Dębica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 146 838 100, faks 146 838 161, e-mail umdebica@um.debica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UTWORZENIE AKADEMII ZDROWIA W PLACÓWKACH WSPARCIA DZIENNEGO W DĘBICY, UMOŻLIWIAJĄCE WZROST JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG I ROZSZERZENIE OFERTY LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.42.2016.WCh

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i remont budynku ŚDS i DDP polegający na wykonaniu następujących robót budowlanych: 1.1. roboty rozbiórkowe i demontażowe, 1.2. roboty adaptacyjno - wykończeniowe, 1.3. uzupełnienie izolacji pionowej ścian piwnic, 1.4. wymiana drenażu wokół budynku, 1.5. przebudowa szybu windowego (wraz z montażem nowej windy), 1.6. przebudowa instalacji sanitarnych (wod. - kan. , c.o. wraz z wymianą pieców na kondensacyjne) 1.7. przebudowa instalacji elektrycznej, 1.8. wymiana: pokrycia dachu z blachy, więźby dachowej, docieplenia dachu i strychu, 1.9. remont elewacji wraz z wymianą obróbek blacharskich, 1.10.wymiana stolarki drzwiowej i osadzenie nowej stolarki okiennej, 1.11.budowa nowej klatki schodowej, 1.12.wykonanie nowej nakładki asfaltowej na części parkingu, 1.13.remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 2. Istniejący budynek jest obiektem wolnostojącym w całości podpiwniczonym. Posiada trzy kondygnacje nadziemne oraz użytkowe poddasze. Przekrywa go dach czterospadowy z dużymi, centralnie usytuowanymi facjatami w elewacjach podłużnych. Od strony ścian szczytowych dach posiada pojedyncze lukarny. Główne wejście do budynku znajduje się w elewacji frontowej (południowo - zachodniej). Wejście osłonięte jest niewielkim daszkiem. Pomieszczenia narożne na poziomie I i II piętra posiadają duże, podłużne balkony wchodzące łukowym zakończeniem w część elewacji szczytowych. Elewacja podłużna po przeciwległej stronie posiada cztery mniejsze, pojedyncze balkony. Po stronie południowo - wschodniej w poziomie parteru do budynku przylega mała przybudówka stanowiąca przedsionek do windy osobowej. Prowadzi do niej pochylnia dla osób niepełnosprawnych zapewniająca połączenie z poziomem terenu. Konstrukcja budynku jest tradycyjna, murowana w układzie podłużnym, trójtraktowym. 3. Podstawowe parametry techniczne budynku przed rozbudową: - powierzchnia zabudowy - 354,80 m2, - powierzchnia użytkowa - 1 084,70 m2, - kubatura - 5 016,70 m3. Podstawowe parametry techniczne budynku po rozbudowie: - powierzchnia zabudowy - 385,70 m2, - powierzchnia użytkowa - 1 169,50 m2, - kubatura - 5 418,20 m3. 4. Prace prowadzone będą w "częściowo czynnym" obiekcie, dlatego należy uzgodnić z dyrektorem ŚDS i DDP czas prowadzenia robót. 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy UPzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Części II i III SIWZ - WU i OPZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.11 IDW. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ - WU.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45215200-9
Dodatkowe kody CPV: 45215210-2, 45215221-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Utworzenie Akademii Zdrowia w placówkach wsparcia dziennego w Dębicy, umożliwiające wzrost jakości świadczonych usług i rozszerzenie oferty dla lokalnej społeczności" - przebudowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych i remont parkingów
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 p. 7 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Uzasadnienie faktyczne: W związku z rezygnacją wybranego Wykonawcy z realizacji zamówienia i brakiem ważnych (zabezpieczonych wadium) ofert na dzień dokonania unieważnienia, postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Postępowanie unieważniono w dniu 31/01/2017.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT35034.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.