eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Renowacja nawierzchni trawiastej stadionu sportowego z instalacją odwadniającą i nawadniającą w miejscowości Łazdoje, w ramach zadania Budowa boiska sportowego z budynkiem szatniowo-sanitarnym wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Łazdoje, działki Nr 241/17, 241/22, Gmina Kętrzyn.



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Kętrzyn: Renowacja nawierzchni trawiastej stadionu sportowego z instalacją odwadniającą i nawadniającą w miejscowości Łazdoje, w ramach zadania Budowa boiska sportowego z budynkiem szatniowo-sanitarnym wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Łazdoje, działki Nr 241/17, 241/22, Gmina Kętrzyn.
Numer ogłoszenia: 172444 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja nawierzchni trawiastej stadionu sportowego z instalacją odwadniającą i nawadniającą w miejscowości Łazdoje, w ramach zadania Budowa boiska sportowego z budynkiem szatniowo-sanitarnym wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Łazdoje, działki Nr 241/17, 241/22, Gmina Kętrzyn..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Renowacja nawierzchni trawiastej stadionu sportowego z instalacją odwadniającą i nawadniającą w miejscowości Łazdoje, w ramach zadania Budowa boiska sportowego z budynkiem szatniowo-sanitarnym wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Łazdoje, działki Nr 241/17, 241/22, Gmina Kętrzyn. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu Edukacja sportowa na obszarze przygranicznym - przygotowanie i budowa stadionów sportowych w Gminie Kętrzyn i Oziersk ( Sport education on cross- border territory - preparation and building of sports stadiums in Ketrzyn Communit and Ozyorsk, LPR1/010/126) , w ramach Programu Litwa-Polska - Rosja 2007-2013. Kody CPV: 45000000-8 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45212221-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 71354000-4 Usługi sporządzania map 2. Przedmiot zamówienia obejmuje (zakres rzeczowy): 2.1 Wykonanie drenażu boiska - 120 mb 2.2 Równanie płyty boiska : - roboty ziemne - 143,71 m3 - warstwa filtracyjna - 3304,5 m2 - wykonanie nawierzchni trawiastej - 6 000 45 m2 2.3 Wykonanie instalacji nawadniającej z rur PE O 32 mm - 160 mb 2.4 Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.3 stanowią załączniki: - Projekt wykonawczy - Przedmiar robót - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych W przypadku rozbieżności w opisie zamówienia należy stosować następującą kolejność interpretacji (ważności) dokumentów opisujących zamówienie : 1) umowa, 2) projekt wykonawczy, 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2.5 Do obowiązków wykonawcy zamówienia będzie należało również : 1) obsługa geodezyjna robót ; 2) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i stosownych organów o terminie wejścia na grunt z robotami budowlanymi; 3) zapewnienie dostaw niezbędnych do realizacji zamówienia mediów, w tym wody i energii elektrycznej, na okres realizacji zamówienia; 4) przeprowadzenie prób i badań, niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania; 5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, łącznie z odtworzeniem ciągów komunikacyjnych i urządzeń uzbrojenia terenu, zniszczonych w trakcie robót. 3. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów , pod warunkiem zapewnienia tych samych parametrów technicznych . Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają takie same parametry techniczne jak te w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy. 4. Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą spełniać wymogi prawa dotyczące dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Spełnianie powyższych wymogów wykonawca będzie zobowiązany udokumentować przy odbiorze końcowym. Wszelkie rozwiązania o charakterze estetycznym, jak np. kolorystyka, detale wykończeniowe, wymagają zatwierdzenia do realizacji przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 5. Wymagany okres gwarancji - 3 lata od odbioru końcowego, 6. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej i zlecenia wykonawcy wykonania robót zamiennych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami. 7. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone zgodnie z § 11 ust. 2 wzoru umowy ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.21.22.21-1, 71.35.40.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja realizowana jest w ramach projektu Edukacja sportowa na obszarze przygranicznym - przygotowanie i budowa stadionów sportowych w Gminie Kętrzyn i Oziersk ( Sport education on cross- border territory - preparation and building of sports stadiums in Ketrzyn Communit and Ozyorsk, LPR1/010/126) , w ramach Programu Litwa-Polska - Rosja 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMI - PLON Sp. z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106901,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113049,50

  • Oferta z najniższą ceną: 113049,50 / Oferta z najwyższą ceną: 113049,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym, stanowiącym nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jak zamówienie podstawowe, które zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostało udzielone na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.