eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Bieżące utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego na Placu Dominikańskim w Raciborzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Racibórz: Bieżące utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego na Placu Dominikańskim w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 172431 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139775 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i obsługa szaletu miejskiego na Placu Dominikańskim w Raciborzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu, eksploatacji oraz obsłudze szaletu miejskiego na Placu Dominikańskim w Raciborzu. Podstawowe dane szaletu: Szalet miejski na Placu Dominikańskim, o powierzchni użytkowej 38,05 m2, kubatura 103,4 m3. Szalet wyposażony jest w wc damskie (3 ubikacje, 1 umywalka), wc męskie (1 ubikacja, 4 pisuary, 1 umywalka), pomieszczenie inkasenta, pomieszczenie na środki czystości, pomieszczenie gospodarcze. Zakres zadania obejmuje: 1).prowadzenie szaletu miejskiego: -od poniedziałku do piątku - od 8:00-16:00, -w soboty - od 8:00 - 13:00, -okazjonalnie podczas imprez plenerowych - średnio 100 godzin (ok. 10 imprez) w ciągu roku, na podstawie ustaleń z Zamawiającym, 2).zapewnienie ciągłej i bezpiecznej eksploatacji, sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych, 3).zawarcie umów na media tj. dostawę wody, energii elektrycznej z podmiotami uprawnionymi do świadczenia usług w tym zakresie, 4).ponoszenie opłat z tytułu zużycia energii elektrycznej, wody, zagospodarowania odpadów i odprowadzania ścieków dla potrzeb szaletu, 5).zapewnienie utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości oraz chodników bezpośrednio do niej przylegających, zgodnie z art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. z 2005 r. Dz. U. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), w tym: a).ręczne lub/i mechaniczne oczyszczanie, polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń z częstotliwością jeden raz dziennie, po zamknięciu szaletu wraz z bieżącym wywozem usuniętych zmiotek, b).ręczne lub/i mechaniczne usuwanie śniegu, śliskości pośniegowej, gołoledzi, szronu, szadzi i lodowicy z nawierzchni, z zadaszenia ( każdorazowo po intensywnych opadach śniegu ), usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych, wraz z wywozem śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń, zapewniające stałe dojście do szaletów dróg ze wszystkich występujących w ciągach pieszych kierunków. Szerokość odśnieżonego, odlodzonego i uszorstnionego przejścia nie może być mniejsza niż 2 m., 6).zakup i zapewnienie odpowiedniej ilości środków czystości i higieny (mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe), 7).zakup niezbędnych przyrządów oraz środków czystości i środków do dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń, a także bieżące utrzymywanie w czystości szaletów polegające na jednorazowym w ciągu dnia umyciu wszystkich powierzchni podłogowych, a także ścian, drzwi oraz na umyciu i zdezynfekowaniu urządzeń, tj. umywalek, pisuarów, ubikacji przy użyciu odpowiednich środków, 8).mycie okien z częstotliwością jeden raz na kwartał, 9).zakup i zapewnienie w każdej kabinie oraz w pomieszczeniach z umywalkami pojemników na odpady o pojemności 10-25 l oraz codzienne ich opróżnianie, 10).pobieranie od osób korzystających z szaletu miejskiego opłat w wysokości ustalonej z Zamawiającym, jednak nie wyższej niż 2,00 zł za jednorazowe korzystanie z szaletu, 11).wykonywanie bieżących napraw i konserwacji urządzeń sanitarnych, elektrycznych i wentylacyjnych, 12).wykonywanie konserwacji stolarki okiennej, drzwiowej, malowanie ścian i sufitów, naprawa tynków, posadzek, drobne naprawy rynien oraz dachów, 13).przeprowadzenie kontroli stanu technicznego obiektu szaletu miejskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), 14).zapewnienie organizacji oraz wykonywania prac mających na celu usuwanie skutków awarii i zdarzeń losowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia, Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ALEX Aleksander Latocha, ul. Wolności 57, 44-361 Syrynia, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57344,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35136,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35136,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118584,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.