eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 gmina Żagań (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne) przy Zespole Szkół w Tomaszowie przy ul. Leśnej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Żagań: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 gmina Żagań (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne) przy Zespole Szkół w Tomaszowie przy ul. Leśnej 1
Numer ogłoszenia: 172418 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Żaganiu, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3777021, fax 068 3772336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 gmina Żagań (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne) przy Zespole Szkół w Tomaszowie przy ul. Leśnej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 gmina Żagań (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne) przy Zespole Szkół w Tomaszowie przy ul. Leśnej 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0x62,0 m o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa wraz z wyposażeniem: - podbudowa przepuszczalna; - odwodnienie poprzez drenaż ułożony pod nawierzchnią boiska; - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska; - nawierzchnia boiska do piłki nożnej - syntetyczna typu sztuczna trawa, o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej; - ogrodzenie o wysokości H=4,00 m. Wyposażenie boiska do piłki nożnej: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki; - siatki do bramek - 2 sztuki; - piłkochwyty - wysokość 6,0 m. 2) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10x32,10 m o nawierzchni sztuczna trawa wraz w wyposażeniem do piłki siatkowej i piłki koszykowej: - podbudowa przepuszczalna; - odwodnienie przez drenaż ułożony pod powierzchnia boiska; - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty Boiska; - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - syntetyczna typu sztuczna trawa, o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej; - ogrodzenie o wysokości H=4,00 m. Wyposażenie boisk do koszykówki: - konstrukcja do koszykówki, z płynną regulacją wysokości tablicy, montowana w tulejach - 2 sztuki; - tablica do koszykówki stalowa kratownica - 2 sztuki; - obręcz do koszykówki z siatką łańcuchową - 2 sztuki. Wyposażenie boisk do siatkówki: - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne - 2 sztuki; - siatka do siatkówki - 2 sztuka. 3) Zakup i montaż budynku zaplecza socjalnego o konstrukcji modułowej / powierzchnia zabudowy 69,25m2 . Wykonanie posadowienia pod budynek zaplecza socjalnego - stopy monolityczne betonowe i podwaliny żelbetowe. 4) Zagospodarowanie terenu - ogrodzenie terenu zespołu boisk, piłkochwyty, ciągi komunikacyjne z kostki betonowej, tereny zielone. 5) Oświetlenie terenu - na 9 masztach o wysokośc 6) Wykonanie infrastruktury technicznej podziemnej: - przyłącze kanalizacyjne o dł. 67,50 m - przyłącze energetyczne o dł. 112 m - przyłącze wodociągowe o dł. 41,50 m - studnie drenażowe chłonne Ø 2500 - 2 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: -.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł. 4/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r./, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: Formularz ofertowy; Ogólne informacje o wykonawcy; Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r./; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument wystawiony musi być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie. Do pełnomocnictwa należy załączyć dowód zapłaty opłaty skarbowej w wys. 17 zł zgodnie z ustawą z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej /Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm./; Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł; Oświadczenie o podwykonawcach; Kosztorys ofertowy przygotowany w oparciu o dostarczony przedmiar wraz z podaniem wysokości stawek kalkulacyjnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminazagan.pl/index.php?id=155&pp=lista&idppi=59

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żaganiu, ul. Armii Krajowej 9, pok. nr 7.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Żaganiu, ul. Armii Krajowej 9, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.