eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Remont gminnych dróg gruntowych destruktem asfaltowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Józefów: Remont gminnych dróg gruntowych destruktem asfaltowym.
Numer ogłoszenia: 172400 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, fax 022 7895102.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gminnych dróg gruntowych destruktem asfaltowym..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont gminnych dróg gruntowych destruktem asfaltowym - ok.3,5 km. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: załadunek i transport destruktu z Warszawy do Józefowa (odległość ok.25 km), wykorytowanie i wyprofilowanie podłoża łącznie z regulacją studzienek wodno-kanalizacyjnych i gazowych, wywiezienie nadwyżki ziemi i tłucznia pochodzącego z korytowania na teren nieczynnego składowiska odpadów w Józefowie,rozłożenie dowiezionego frezu (średnia szerokość - 5m, średnia grubość - 15 cm), wyprofilowanie i zawałowanie nawierzchni, uporządkowanie poboczy, jednokrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. 2.Potencjał kadrowy.Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby spełniające określone wymagania, zgodnie z poniższym wykazem: Kierownik robót, posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej w zakresie kierowania robotami budowlanymi - 5 lat pracy licząc od uzyskania uprawnień. Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. 3.Doświadczenie.Wykonawca musi wykazać, iż z należytą starannością zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, 2 zadania rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu. Jako zadania porównywalne uważa się wykonywanie remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem destruktu asfaltowego o łącznej wartości nie niższej niż 500 000 złotych. 4.Podwykonawstwo.Zamawiające dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w wysokości nieprzekraczającej 30% zleconych robót. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu - załącznik 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U.2006 Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów:- odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe,- dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Wykaz wykonanych zadań sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 6.Wykaz podwykonawców sporządzony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymać bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub pocztą w ciągu 5 dni po złożeniu wniosku o jej przekazanie w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa...

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta, Budynek A, parter..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.