eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne) przy Gimnazjum Publicznym nr 2 w Międzyrzeczu na Osiedlu Kasztelańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Międzyrzecz: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne) przy Gimnazjum Publicznym nr 2 w Międzyrzeczu na Osiedlu Kasztelańskim 8 - Ietap
Numer ogłoszenia: 172398 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412846, fax 095 7420228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne) przy Gimnazjum Publicznym nr 2 w Międzyrzeczu na Osiedlu Kasztelańskim 8 - Ietap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach projektu Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplecze szatniowo-sanitarne) przy Gimnazjum Publicznym nr 2 w Międzyrzeczu na Osiedlu Kasztelańskim 8 - I etap. CPV 45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Roboty przygotowawcze: Teren projektowanej lokalizacji inwestycji jest terenem zagospodarowanym. Zlokalizowane są tam obiekty sportowe tj. boiska, bieżnie sportowe itp. W zakresie prac budowlanych przewiduje się rozbiórkę kolidujących elementów wyposażenia terenu tj.: - boisko wykonane z betonu asfaltowego - powierzchnia 968 m2, - obrzeża betonowe obramowujące poszczególne elementy wyposażenia, - bramki do gry w piłkę nożną wykonane z rur stalowych - 2 szt. 2.2. Roboty ziemne: W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty ziemne: - Korytowanie pod konstrukcję podbudowy dla boiska piłkarskiego - Korytowanie pod konstrukcję podbudowy dla boiska wielofunkcyjnego - Korytowanie pod konstrukcję ciągu komunikacyjnego - Wykopy liniowe pod drenaż odwadniający - Wykopy liniowe pod przyłącza elektroenergetyczne - Wykopy liniowe pod przyłącza sanitarne - Wykopy liniowe pod ławy betonowe pod obrzeża - Wykopy pod posadowienie słupów ogrodzenia i piłkochwytów - Wykopy pod posadowienie urządzeń sportowych - Wykopy pod posadowienie budynku zaplecza Ponadto ze względu na występowanie gruntów niezdatnych do posadowienia pod boiskiem wielofunkcyjnym na części terenu przewidziano wymianę gruntu do głębokości 1,3 metra p.p.t. (obszar oznaczony na planie zagospodarowania terenu). 2.3. Budowę boiska do piłki nożnej - nawierzchnia z trawy syntetycznej, na podbudowie mineralnej przepuszczalnej, wraz z wyposażeniem - o wymiarach pola gry wraz z powierzchniami wybiegowymi 32,10 m x 62 m o pow. całkowitej 1990,20m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i STWOiR (załącznik nr 1 do SIWZ) Nawierzchnia do piłki nożnej nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełnienie zgodnie z kartą producenta. Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie przy odbiorze końcowym winien dostarczyć instrukcję konserwacji i użytkowania boiska. 2.4. Budowę boiska wielofunkcyjnego do gry w koszykówkę i siatkówkę- nawierzchnia syntetyczna na podbudowie mineralnej przepuszczalnej wraz z wyposażeniem, o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i STWOiR (załącznik nr 1 do SIWZ) Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i STWOiR (załącznik nr 1 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni: - górna warstwa wykonana natryskowo z mieszaniny poliuretanu i EPDEM 0,5 - 1,5 mm, gr. Ok. 2 - 3 mm kolor ceglasty lub niebieski (zgodnie z rysunkiem zagospodarowania) - dolna warstwa wykonana rozściełaczem z granulatu gumowego 1 - 4 mm, gr. Ok. 10 - 11 mm Nawierzchnię należy ułożyć na podkładzie stabilizacyjnym granulatu gumowego, kruszyw i lepiszcza poliuretanowego Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm- 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki całosezonowa - 1 sztuka Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie przy odbiorze końcowym winien dostarczyć instrukcję konserwacji i użytkowania boiska. 2.5. Ogrodzenie terenu Projektuje się wykonanie ogrodzenia prefabrykowanego systemowego z siatki stalowej rozpiętej na słupkach stalowych. Wysokość ogrodzenia 4 metry. Dojście do obiektu zostanie zapewnione poprzez bramkę stalową oraz bramę wjazdową wykonaną z profili stalowych systemowych powlekanych. W celu zapewnienia komfortu użytkowania boiska piłkarskiego wykonane zostaną elementy piłkochwytowe zrealizowane poprzez zastosowanie systemu ogrodzenia jak dla całości boiska o zwiększonej wysokości 6 metrów. Wszelkie elementy stalowe ogrodzeń, bram, bramek i piłkochwytów muszą być zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie oraz pomalowane farbami poliestrowymi w kolorze ciemna zieleń (RAL 6005). Posadowienie słupów ogrodzeń, piłkochwytów oraz elementów bram i bramek należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta ogrodzeń. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i STWOiR (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.6. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości 12m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i STWOiR (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.7. Chodniki Zaprojektowano ciąg komunikacyjny w postaci chodnika wykonanego z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Komunikacja - powierzchnia ciągu komunikacyjnego 230,00 m2 Miejsce na pojemnik na odpadki - powierzchnia miejsca na odpadki 4,00 m2 Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i STWOiR (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.8. Przyłącze wody - z rur PE o średnicy 40 mm - długość 73 m wraz z montażem wodomierza skrzydełkowego i zaworu zwrotnego Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i STWOiR (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.9. Kanalizacja sanitarna - rur PVC-U klasy SN 8 - długość 82m, studzienka rewizyjna z tworzyw sztucznych fi 425 mm, pozostałe studzienki z kręgów betonowych z betonu B 45. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i STWOiR (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.10. Kanalizacja deszczowa - odprowadzenie wód deszczowych z boisk do kanalizacji miejskiej poprzez system rur drenażowych oraz odwodnienie powierzchniowe liniowe za pomocą korytek betonowych. Kanalizacja deszczowa Dn 200 - 236,5 m, ciągi drenarskie Dn 100 - 13 x 35 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i STWOiR (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy. złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., oddział w Międzyrzeczu Nr 06 20 2030 0045 1110 0000 0131 3280 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenia przelewu) należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce - nie bindować i nie zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta bindowana itp.). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. min. 1.900m2, i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową o pow. min. 600 m2(wykonane w ramach jednej lub dwóch umów) ; 2) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4) Informacja z banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 0,5 mln zł, 5) oświadczenie wykonawcy potwierdzające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (minimalne wymaganie to obrót nie mniejszy niż 3 mln zł za poprzednie lata obrotowe 2005, 2006, 2007), 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr S6 oraz Załącznik Nr S7 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. min. 1.900m2, i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową o pow. min 600m2(dopuszczalne jest wykazanie realizacji dwóch boisk w ramach jednej lub dwóch umów) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr S4 do niniejszej SIWZ. 2. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby - załącznik nr S 5 do niniejszej SIWZ. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2) Informacja z banku lub kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 0,5 mln zł, 3) oświadczenie wykonawcy potwierdzające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (minimalne wymaganie to obrót nie mniejszy niż 3 mln zł za poprzednie lata obrotowe 2005, 2006, 2007), B. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych. 1. Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa): 1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877, lub 2) aprobata techniczna ITB, lub 3) rekomendacja techniczna ITB, lub 4) wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny. 5) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 6) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 7) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 2. Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa): 1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1, lub 2) aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub 3) wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny. 4) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 5) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 6) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 7) Próbka trawy z oryginalną metryczką producenta wraz z oświadczeniem wykonawcy stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ. 8) Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 1 66-300 Międzyrzecz pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.