eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawyZP- 271/75/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/75/2010
Numer ogłoszenia: 17237 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409292 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/75/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ o parametrach zgodnych z wymogami zamawiającego. 2. Okres przydatności do użycia zamawianych materiałów biurowych musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów biurowych stosownie do jego potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów biurowych określonych w specyfikacji technicznej np. zamawiający w okresie obowiązywania umowy zamówi więcej ryz papieru a mniej innego asortymentu. Zmiany nie mogą dotyczyć materiałów biurowych, które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 1. 4. Wykonawca zrealizuje dostawę, tj. dowiezie i wniesie do wskazanego pomieszczenia wyszczególnione w załączniku nr 1 materiały biurowe do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków; 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zamówionych materiałów biurowych w terminie do 28.12.2010 r. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1)Papier A4 białość CIE 146, 80g/m2 500 ryz 2)Długopis żelowy z przeźroczystym korpusem, wymiennym wkładem KF6, wodoodporny i nieblaknący tusz żelowy zawiera specjalny pigment, który nadaje kolorom intensywność i wyrazistość, wkład w kolorze niebieskim 150 szt. 3) Długopis żelowy z przeźroczystym korpusem, wymiennym wkładem KF6, wodoodporny i nieblaknący tusz żelowy zawiera specjalny pigment, który nadaje kolorom intensywność i wyrazistość, wkład w kolorze czarnym. 50 szt. 4) Długopis żelowy z przeźroczystym korpusem, ergonomicznym uchwytem, wymiennym wkładem R-140, grubość linii pisania 0,3mm, długość linii pisania 600m, wkład w kolorze zielonym 30 szt. 5) Długopis w kolorze niebieskim, grubość linii 0,5 mm, długość linii pisania 4000 m 250 szt. 6) Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor czarny 40 szt. 7) Segregator A4 7,5 na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony wewnątrz i na zewnątrz poliolefiną, otwór na palec-kolor granatowy 30 szt. 8) Karteczki samoprzylepne w formacie 75x75mm, w kolorze zółtym, bloczek zawiera 100 karteczek 200 szt. 9) Karteczki indeksujące samoprzylepne w formacie 20x50mm i kolorach pomarańczowym, żółtym, zielonym, różowym. Bloczek zawiera 4x 50 karteczek 50 szt. 10) Koszulki krystaliczne na dokumenty A4, (1opak=100szt) 50 szt. 11) Długopis na sprężynce, pionowo utrzymywany na mocowanym do blatu podajniku 30 szt. 12) Pocztowa książka nadawcza 10 szt. 13) Korektor w płynie z gąbeczką korygującą, przygotowany na bazie wody, szybkoschnący (20ml) 20 szt...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro-Land Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Kraków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7110,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6525,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7084,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.