eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › roboty budowlane o wartości poniżej 5 150 000 EURO związane z remontem Oddziału Urologii i Oddziału Wewnętrznego część B w bloku C w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Wykonanie przedmiotu postępowania będzie realizowane w czynnym obiekcie -

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Lublin: roboty budowlane o wartości poniżej 5 150 000 EURO związane z remontem Oddziału Urologii i Oddziału Wewnętrznego część B w bloku C w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Wykonanie przedmiotu postępowania będzie realizowane w czynnym obiekcie - bez przerwy w działalności obiektu, w dwóch zadaniach - I zadanie to Remont Oddziału Urologii , II zadanie to remont Oddziału Wewnętrznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Numer ogłoszenia: 172364 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5374655, faks 081 5374624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane o wartości poniżej 5 150 000 EURO związane z remontem Oddziału Urologii i Oddziału Wewnętrznego część B w bloku C w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Wykonanie przedmiotu postępowania będzie realizowane w czynnym obiekcie - bez przerwy w działalności obiektu, w dwóch zadaniach - I zadanie to Remont Oddziału Urologii , II zadanie to remont Oddziału Wewnętrznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane o wartości poniżej 5 150 000 EURO związane z remontem Oddziału Urologii i Oddziału Wewnętrznego część B w bloku C w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Wykonanie przedmiotu postępowania będzie realizowane w czynnym obiekcie - bez przerwy w działalności obiektu, w dwóch zadaniach - I zadanie to Remont Oddziału Urologii , II zadanie to remont Oddziału Wewnętrznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: . Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 380,00 zł dla obydwu zadań. W przypadku złożenia oferty na zadanie I wadium wynosi 4 480, 00złotych, w przypadku złożenia oferty na zadanie II wadium wynosi 3 900,00złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U 2007 Nr 223 poz. 1655) Wykonawca musi dysponować osobami wykonującymi funkcje kierownicze, które posiadają aktualny dokument potwierdzający przynależność osoby sprawującej funkcje nadzorujące do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( dotyczy każdej branży), Wykonawca musi wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówieniaZamawiający uzna, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia . Za taką samą wartość roboty budowlanej Zamawiający uznaje robotę budowlaną odpowiadającą wartości co najmniej 150 000,00 złotych dla każdego z zadań. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem min. 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych. Za taki sam rodzaj Zamawiający uzna wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych oraz prace wykończeniowe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych,1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. aktualny dokument potwierdzający przynależność osoby sprawującej funkcje nadzorujące w wykonywaniu zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i kopia decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w branży budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej. 3. jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym bądź osobami (w szczególności wymienionymi w ust. 2) zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że potencjał techniczny i/lub osoby zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną . Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia . Za taką samą wartość roboty budowlanej Zamawiający uznaje robotę budowlaną odpowiadającą wartości co najmniej 150 000,00 złotych dla każdego z zadań. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem min. 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych. Za taki sam rodzaj Zamawiający uzna wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych oraz prace wykończeniowe. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605) 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają każdy osobno oświadczenie Wykonawcy, ze nie podlega wykluczeniu zna podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 20 -718 Lublin; al. Kraśnicka 100 Blok H, pok. 104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 20 -718 Lublin; al. Kraśnicka 100 Blok H, pok. 104. - Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I zadanie to Remont Oddziału Urologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opisem technicznym i rysunkami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II zadanie to remont Oddziału Wewnętrznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opisem technicznym i rysunkami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.