eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Bieżące utrzymanie parku im. J. Trendla w Słupsku wraz z istniejącymi 4 stawami i rowem nr 12a w zakresie prac porządkowych, pielęgnacyjnych i melioracyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Słupsk: Bieżące utrzymanie parku im. J. Trendla w Słupsku wraz z istniejącymi 4 stawami i rowem nr 12a w zakresie prac porządkowych, pielęgnacyjnych i melioracyjnych.
Numer ogłoszenia: 172364 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150739 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku, ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie parku im. J. Trendla w Słupsku wraz z istniejącymi 4 stawami i rowem nr 12a w zakresie prac porządkowych, pielęgnacyjnych i melioracyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac porządkowych obejmuje: 1) zbieranie lub wygrabienie zanieczyszczeń (papiery, gałęzie, opadłe liście, folie, butelki, odchody zwierzęce itp. ze skarp i poboczy stawów oraz rowu nr 12a na łącznej pow. 5.590,00 m2 -1 raz w tygodniu (poniedziałek) tj. 52 razy w roku; tj. 156 razy w okresie obowiązywania umowy, 2) zbieranie zanieczyszczeń z terenu położonego oddz. 7na pow. 13,15 ha - jeden raz w miesiącu w okresie od marca do końca grudnia - 10 razy w roku; tj. 30 razy w okresie obowiązywania umowy, 3) sprzątanie alejki na przedłużeniu ul. Sosnowej o pow. 532 m2 polegające na wygrabianiu opadłych liści, kwiatostanów i gałęzi wraz z ich wywozem na wysypisko -1 raz w tygodniu (poniedziałek,) -52 razy w roku; tj.156 razy w okresie obowiązywania umowy, 4) usuwanie nagromadzonych zanieczyszczeń w oddz.7 (dzikich wysypisk itp.) wraz z wywozem na wysypisko, 2 razy w roku (czerwiec i sierpień) po 0,75 tony/raz tj. 6 razy w okresie obowiązywania umowy. 5) usuwanie ślizgawicy i gołoledzi z istniejących 3 kładek poprzez usunięcie śniegu i posypanie piaskiem lub innym środkiem powodującym szorskość nawierzchni: a) prace te należy wykonać bezzwłocznie po ustąpieniu opadów (należy przyjąć 30 dni zimowych w roku tj. 2 razy w listopadzie, 6 razy w grudniu, po 8 razy w styczniu i lutym oraz 6 razy w marcu), b) użycie środków powodujących szorskość nawierzchni powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami i normami sanitarnymi; materiał do usuwania śliskości zabezpiecza Wykonawca; za uszkodzenia ciała osób trzecich spowodowane niewłaściwą realizacją lub opóżnieniem wykonywania prac odpowiada Wykonawca, 6) opróżnianie koszy parkowych (6 szt. w tym 4 szt. z podwójnymi pojemnikami i 2 szt z pojedynczymi pojemnikami) wraz z wymianą worków foliowych na odpady i wywozem śmieci na wysypisko 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek -104 razy w roku tj. 312 razy w okresie obowiązywania umowy, 7) utrzymanie istniejących 7 szt. ławek i 1 szt. stołu polegające na ich impregnacji 1 raz w roku w terminie do 30 kwietnia każdego roku tj. 3 razy w okresie obowiązywania umowy, 8) utrzymanie i remonty nawierzchni żwirowej o łącznej pow. 532 m2 polegające na uzupełnianiu żwirem wszelkich dołów i kolein, wyrównaniu i mechanicznym ubiciu - 2 razy w roku tj. 6 razy w okresie obowiązywania umowy, przy zużyciu 3cm grubości żwiru na całej nawierzchni w 1 roku. -2- 2. Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje: grabienie liści ze skarp, poboczy stawów oraz rowu nr 12a o pow. 5.590 m2 wraz z ich wywiezieniem: 1) w okresie wiosennym (kwiecień) - jednokrotne 2) w okresie jesiennym (listopad) - jednokrotne, każdego roku. 3. Zakres prac melioracyjnych obejmuje: 1) ręczne ścinanie odrostów krzaków ze skarp, poboczy stawów i rowu na pow. 0,02 ha wraz z ich wywożeniem -1 raz w ciągu każdego roku (w lipcu), 2) konserwację progów wodnych 7 szt - 1 raz w ciągu każdego roku (we wrześniu), 3) konserwację umocnień faszynami 200 mb - 1 raz w ciągu każdego roku ( w maju), 4)codzienną kontrolę poziomu stanu wody tj. 365 razy w roku; tj. 1095 razy w okresie obowiązywania umowy, 5) ręczne odmulanie rowu 100 mb i brzegów stawu ( odmulanie lokalne) - 2 razy w ciągu trwania umowy, w roku 2012 i 2314 (w czerwcu), 6) oczyszczanie kraty wlotowej wraz z wywożeniem zgrabionych traw, gałęzi i śmieci do miejsca utylizacji: a) codziennie w okresie od 16 września do 30 listopada tj. 83 razy w roku b) 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek) w okresie od 1 grudnia do 15 września tj. 76 razy w roku łącznie 159 razy w roku; tj. 447 razy w okresie obowiązywania umowy, 7)oczyszczanie dna stawów z roślin - hakowanie na dopływie i odpływie rowu do i ze stawów (7x50 m2= 350m2), łącznie z wywozem - 1 raz każdego roku (w czerwcu), 8) koszenie skarp i poboczy 4 stawów i rowu nr 12a o pow. 5.590 m2 - 4 razy w okresie wegetacyjnym każdego roku wraz ze zgrabianiem i wywozem pokosu (w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu / tj. 12 razy w okresie obowiązywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-PLAN Piotr Świdziński, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51722,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61527,37

  • Oferta z najniższą ceną: 61527,37 / Oferta z najwyższą ceną: 61527,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.