eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › budowa Trasy W-Z na odcinku od ul. Artyleryjskiej do ul. Żeglarskiej w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17234

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: budowa Trasy W-Z na odcinku od ul. Artyleryjskiej do ul. Żeglarskiej w Bydgoszczy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, do kontaktów: Ewa Górniewicz 0048 52 582-23-76, ul. Fordońska 120 lok. 28, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363, e-mail: handel@zdmikp.bydgoszcz.pl, www.zdmikp.bydgoszcz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Trasy W-Z na odcinku od ul. Artyleryjskiej do ul. Żeglarskiej w Bydgoszczy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Trasy W-Z na odcinku od ul. Artyleryjskiej do ul. Żeglarskiej w Bydgoszczy. Odcinek ww. trasy stanowi etap docelowego rozwiązania komunikacyjnego, określanego mianem Trasy W-Z. Budowa wyżej wymienionego odcinka Trasy W-Z, łączy wykonany w roku 2002 Węzeł Zachodni z odcinkiem zaprojektowanym odcinkiem od ul. Artyleryjskiej do ul. Żeglarskiej w lutym 2003 r. stanowiącym I-szy etap budowy Węzła Zaświat. Przedmiotowy odcinek Trasy W-Z przebiega korytarzem obecnej ul. Ludwikowo na odcinku od ul. Rynkowskiej do ul. Żeglarskiej aż po włączenie do mostu nad Brdą. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących zadań: ETAP I - Przebudowa na odcinku od ul. Artyleryjskiej do ul. Ludwikowo, w tym: - budowa jednej, północnej jezdni trasy głównej, stanowiącej w znacznej części odcinek docelowej, dwuprzestrzennej Trasy W-Z, z czasowym włączeniem jej do ul. Artyleryjskiej i przystosowaniem geometrii dla ruchu dwukierunkowego, - budowa wiaduktu nad torami PKP, - przebudowa wlotu ul. Artyleryjskiej do ul. Zaświat, - modernizacja skrzyżowania ul. Rynkowskiej i ul. Ludwikowo, - wykonanie docelowego chodnika po północnej stronie jezdni, zespolonego z dwukierunkowa ścieżką rowerową, - budowa zatok autobusowych, - zmiana zagospodarowania terenu przed wejściem na teren cmentarz NSJP - przebudowa wejścia na teren cmentarza komunalnego, ETAP I - obejmuje następujące elementy robót, w tym: - część drogową, - wiadukt nad torami PKP, - ścianę oporową dla ul.Ludwikowo wzdłuż Zakładu PSA, - konstrukcje inżynierskie i elementy małej architektury, - organizację ruchu, - kanalizację deszczową z konstrukcją komór, - przebudowę istniejących ciepłociągów z konstrukcją wsporczą, - przebudowę urządzeń teletechnicznych TP S.A. - przebudowę urządzeń teletechnicznych JW. 1406 i JW. 4406, - wycinkę drzew i krzewów oraz wykonanie szaty roślinnej, - układ torowy PKP, - sieć trakcyjną PKP, - urządzenia srk PKP, - energetykę PKP, - teletechnikę PKP, ETAP II - Przebudowa na odcinku od ul. Ludwikowo do ul. Żeglarskiej, w tym: - budowa jednej, północnej jezdni trasy głównej, stanowiącej w znacznej części odcinek docelowej, dwuprzestrzennej Trasy W-Z, z czasowym przystosowaniem jej geometrii dla ruchu dwukierunkowego, - wykonanie docelowego chodnika po północnej stronie jezdni wraz z dwukierunkową ścieżką rowerową oraz tymczasowych chodników po stronie południowej, - budowa ul. Kmicica z włączeniem jej do ul. Ludwikowo w rejonie skrzyżowania z ul. Średnia, - wykonanie odcinka nowoprojektowanej ulicy łączącej Trasę W-Z z ul. Kmicica, - modernizacja ul. Ludwikowo na odcinku od ul.Żeglarskiej do ul. Kąpielowej, - przebudowa ul. Żeglarskiej na odcinku od ul. Kolejarskiej do ul. Kąpielowej wraz z wykonaniem w jej ciągu nowego wiaduktu nad Trasą W-Z, - wykonanie jezdni łączącej Trasę W-Z z ul. Żeglarską po stronie północnej, - dostosowanie ul. Kąpielowej do funkcji łącznicy południowej i wymiana nawierzchni na odcinku od ul. Żeglarskiej do Trasy W-Z, - dowiązanie do Trasy W-Z odcinka ul. Ludwikowo na wysokości posterunku Straży Pożarnej i dostosowanie starej jezdni do pełnienia funkcji drogi obsługującej tereny zlokalizowane po południowej stronie, - wykonanie zjazdu do rzeki od ul. Żeglarskiej wzdłuż parkanu ogrodów działkowych wraz z dojazdem do podczyszczalni wód deszczowych, - budowa nowych zatok autobusowych. ETAP II - obejmuje następujące elementy robót, w tym: - część drogową, - organizację ruchu, - wiadukt w ciągu ul.Żeglarskiej nad Trasą W-Z, - konstrukcje inżynierskie, - kanalizację deszczową, - przebudowę sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, - przebudowę sieci gazowej, - oświetlenie uliczne, - przebudowę urządzeń energetycznych, - adaptację stacji transformatorowej typu STLmb, - sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu Trasy W-Z z ulicą nowoprojektowaną, - przebudowę urządzeń teletechnicznych TP S.A., - przebudowę kabla optotelekomunikacyjnego TP S.A., - przebudowę urządzeń teletechnicznych JW. 1406 i JW. 4406, - przebudowę istniejących ciepłociągów parowych i wodnych, - ściany dźwiękochłonne, - szatę roślinną, Wykonanie zadania wygeneruje następujące produkty, w tym: - nowy odcinek drogi o długości 3,17 km, - modernizację istniejącej drogi na długości 1,23 km, - nowe 2 obiekty mostowe, w tym: - wiadukt nad linią kolejową o długości 192 m, - wiadukt w ciągu ulicy Żeglarskiej o długości 36,5 m, - wybudowaną i przebudowaną infrastrukturę techniczną w obrębie zamówienia inwestycyjnego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty, stanowiące integralną część SIWZ: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, które zostaną przekazane wraz z zaproszeniem do udziału w przetargu ograniczonym zakwalifikowanym wykonawcom. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Bydgoszcz. Kod NUTS: 30405. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 60974298,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 23;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 1.000.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z procedurami: Warunki kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego. Tłumaczenie wydania FIDIC 1999. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących sytuacji podmiotowej wykonawca powinien załączyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków; 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 6) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 7) pełnomocnictwo do podpisania wniosku, o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem, 8) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2), 4) i 5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) - 5), należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w punktach 2) - 5) winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. Natomiast dokument wymagany w pkt. 1) może złożyć tylko pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca powinien wykazać i udokumentować: 1) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe - w wysokości nie mniejszej niż 30 mln zł. i minimalny roczny przychód za ostatni rok - w wysokości nie mniejszej niż 30 mln. zł., 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 mln zł., dokumenty: 1) bilanse i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim, 2) informacja banku(ów), w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytową wykonawcy są nie mniejsze niż 10 mln. zł. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że ww. warunki spełniają łącznie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca powinien wykazać i udokumentować, że: 1) dysponuje osobą/ami posiadającą/ymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej i mostowej, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), legitymującą/ymi się zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (pozostali kierownicy robót budowlanych mogą pochodzić od podwykonawców) dokumenty: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: -drogowej, -mostowej, b) zaświadczenie/a o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) Świadectwo Kwalifikacji do wykonywania i montażu stalowych konstrukcji mostowych, wydane przez Komisję Kwalifikacyjną Zakładów Wykonujących Stalowe Konstrukcje Mostowe na podstawie Decyzji Nr 247 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 8 lipca 1991r., d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, w postaci wykonanego w ostatnich 5. latach co najmniej 1. zamówienia w przedmiocie: - budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej, o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, - budowy, przebudowy lub remontu obiektów inżynierskich takich jak: mosty, wiadukty, estakady, o długości nie krótszej niż 100 m, albo kilku takich zamówień, ale których łączny zakres obejmuje wyżej ustalony oraz wykonają w ramach sił własnych zakres zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70% wartości (ceny) przedmiotu zamówienia, dokumenty: e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5. lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym: drogowym i mostowym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania, f) referencje potwierdzające, że zamówienie/a na roboty budowlane określone w ww. wykazie zostało/y wykonane należycie, g) propozycje zlecenia robót podwykonawcom. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że ww. warunki spełniają łącznie. Ocena spełnienia wymogów: 1. Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający zamierza zaprosić do składania ofert 20 wykonawców. 3. Po złożeniu przez wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z wymaganymi przez Zamawiającego oświadczeniami i dokumentami, Zamawiający dokona oceny spełniania postawionych przez siebie warunków udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli wykonawca, który złożył wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu będzie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - pozostali wykonawcy (spełniający warunki) będą zaproszeni do składania ofert. 5. Jeżeli liczba wykonawców zakwalifikowanych do udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, Zamawiający dokona dodatkowej oceny. Ocena ta odnosi się do wymogów w zakresie dotyczącym wymaganego doświadczenia i polegać będzie na jego wartościowaniu w następujący sposób: - za wykazanie się wykonaniem zamówienia (zamówień) ponad wymagane minimum będą przyznawane punkty, tj. 1 pkt. za każde kolejne wykonane: 1) 50 000 m2 budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej, 2) 100 m długości budowy, przebudowy lub remontu obiektów inżynierskich takich jak: mosty, wiadukty, estakady. Zaproszenie do składania ofert otrzyma 20 wykonawców z największą liczbą punktów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Przedmiotowe zamówienie posiada zgodę Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego na dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Finansowe rozliczenie zamówienia (projektu) powinno nastąpić najpóźniej do dnia 30.06.2008 r. zgodnie z procedurą wdrażania programu ZPORR. 20 miesięczny cykl realizacji zamówienia obejmował 1 zimową przerwę technologiczną wykonywania robót budowlanych, tj. w terminie od grudnia 2006 r. do lutego 2007 r., przy założeniu, że rozpoczęcie robót nastąpi dnia 01.04.2006 r. W związku z unieważnieniem procedury przetargu nieograniczonego zachodzi konieczność powtórzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tym przedmiocie. W związku zaistniałą sytuacją termin rozpoczęcia wykonania zamówienia wymaga przesunięcia o czas przeprowadzenia kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w procedurze umożliwiającej jego wykonanie, Tylko więc skrócona procedura przetargu ograniczonego, zgodna z przepisami art.49. ust. 4 i art.52 ust.4 u. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 54 - 51817 z dnia 17.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 241 - 237574 z dnia 15.12.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 050. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.04.2006 godzina 15:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 14.04.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: TAK. Współfinansowanie ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR). 4) Informacje dodatkowe: II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji: Okres 23 miesięcy od udzielenia zamówienia obejmuje 2 zimowe przerwy technologiczne, (tj. pierwszy sezon zimowy - od grudnia 2006 r. do lutego 2007 r. i drugi sezon zimowy - od grudnia 2007 r. do lutego 2008 r.). III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (o ile dotyczy): Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pocztowym S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386. III.2. WARUNKI UDZIAŁU: Dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału, składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału. 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.